No więc mod wyszedł nie najgorzej... Dodano US Army, bardzo ładnie wykonane M4 i M16, jednak powinni dostać buta za US Army... Czemu armia używa M16A2, przecież (o ile dobrze jestem doinformowany) oni używają A4, mogli jeszcze M60 dla strzelca KM dać... Spodobały mi się też efekty blood dropów. Generalnie doszło trochę nowego stuffu co mi się podoba, ale i bez spieprzenia niektórych spraw się nie obyło.
Np. to co Jon napisał(a):Po co GL pistolet? Żeby nie mógł dużo ammo do granatnika nosić? O "dym (czerwony)" nie wspominam, bo w tej grze poza zwykłymi dymnymi (by osłonić ruch piechoty) się praktycznie nie korzysta - a jeśli to missionmaker danego "realism unit" w moment to naprawi. Tymczasem uzbrojenie gościa z SF to było bodaj M4, 7 magazynków a reszta granaty\dym...
Czemu jednostki specjalne startują z bronią krótką w łapach
Jon napisał(a):Szybki odbijające wyimaginowaną pustynię gdy za plecami masz drzewa = żal
Dokładnie, takie coś to fajnie wygląda np. na Pantherze (na tym pustynnym odcinku), ale na Czarnorusi? Ni w ząb. No i nie brakło mi też takich bajerów jak np. składanie M2 i przenoszenie go w inne miejsce, co można było ujrzeć także w ACE do ArmA. Fajnie wykombinowali z zacięciami broni. Dzisiaj grając w misję którą sam sobie upichciłem, jestem na wzgórzu wszędzie walka patrzę idzie do mnie 2 Czedaków, a tu JAM! Fajnie podoba mi się to, chociaż można się wnerwić. Generalnie zabawa przednia.
EDIT:
A wie ktoś, jak użyć takich rzeczy jak Gogle ochronne, maski przeciwgazowe itp. Albo gdy rozłożę jakiś karabin maszynowy (np. M2) to jak go potem przeładować, bo za nic dojść nie mogę jak.