Teraz jest Pt 29 mar, 2024 00:37


3Ds Max a Oxygen

Dział poświęcony tworzeniu wszelkiego rodzaju addonów do ArmA II i Arrowhead... począwszy od obiektów a na wyspach kończąc.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Cpt.Iwan

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Pt 31 sie, 2007 10:24
  • Lokalizacja: Poznań

3Ds Max a Oxygen

PostN 30 maja, 2010 15:33

szukam pluginu dla 3ds maxa aby zapisywac w formacie dla Army p3d.
Kiedys na armaholic widzialem cos takiego ale nie moge teraz znaleźć :c

A mosin tylko czeka na ukończenie.
Give Me Some Fisch...
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 30 maja, 2010 16:29

erm, dajesz export to 3ds w 3dsmaxie,a potem w o2 import ->3ds max file?
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Dan

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 302
  • Dołączył(a): Pt 19 lut, 2010 00:12
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 31 maja, 2010 12:40

Tu masz linka do tematu z BIF http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=78083

Byl update do wersji 1.1 link tez tam jest.

Powrót do [ArmA II] Addon-Making

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron