Teraz jest Wt 15 lip, 2025 19:57


Realistyczna komunikacja w grze

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostPn 14 cze, 2010 10:37

testy..nie widzę problemu. Powiedz kiedy...tez będę.
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPn 14 cze, 2010 10:50

ok - to teraz do Dread'a pytanie :) - czy jednak można to nieco rozpowszechnić ? teoretycznie oni udostępniają repozytorium na DevHeaven i można je pobrać po zalogowaniu (oprócz pobierania pojedynczo nie znalazłem opcji spakowanej całości - ale wiem, że istnieje ;) - tutaj przykładowy link do pojedynczego pliku SQF ) więc chyba nie powinniśmy robić z Twojej wersji wielkiej tajemnicy ? :)

poza tym - taki "teoretyczny" wyciek może ich zmobilizuje do szybszego wypuszczenia wersji ostatecznej (bo już testują tę Twoją wersję w wielu grupach coopowych na świecie ;) - dołączmy do tego programu "przyspieszania prac developerskich" :) )
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Dread

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 468
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 21:47
  • Lokalizacja: San Antonio

PostPn 14 cze, 2010 11:20

Nie :cfaniak:
Jeśli uzyskasz z innych źródeł wasz sprawa co z tym zrobicie.
"An army is a team. It lives, eats, sleeps, fights as a team.This individuality stuff is a bunch of bullshit."- General George Patton
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostSo 26 cze, 2010 01:19

OK - mam z innego źródła i już nie A2TS3 a ACRE :) - wygląda też trochę lepiej niż A2TS3 :)

Niestety biblioteka pośrednicząca między Armą a TSem nie współpracuje z wersją Army 1.07 - dlatego wspominałem żeby jeszcze nie przechodzić na tę wersję (bo chyba ważniejsza będzie stabilna komunikacja głosowa i radiowa niż kolejny numerek w wersji Army).

Radio PRC 143 ma 100 zdefiniowanych wcześniej częstotliwości (kanałów) - nie można wpisywać całych częstotliwości - ale wybór z puli 100 w coopach będzie zupełnie wystarczający :)

Obrazek

Proponuję zrobić jutro testy najpierw we 2-3 osoby na moim serwerze - a potem na naszym serwerze w większej grupie (o ile pierwsze testy będą zachęcające :) )

Testy w sobotę 26.06 ok. 12:00-13:00 - chętni na Priv - testy na naszym serwerze nieco później - jak uzgodnię z Rafalskim :)

Tutaj kilka zrzutów.
Ostatnio edytowano So 26 cze, 2010 18:25 przez Jaromaz, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

PostSo 26 cze, 2010 12:05

A jest radio długiego zasięgu czy to robi za jedno?
Offline
Avatar użytkownika

Dymion

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 196
  • Dołączył(a): Wt 16 lut, 2010 20:00
  • Lokalizacja: Mysłowice

PostSo 26 cze, 2010 12:13

Spitfire napisał(a):A jest radio długiego zasięgu czy to robi za jedno?

Jaromaz dał linka do fotek - czwarte zdjęcie. Jest panel długiego radia.
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostSo 26 cze, 2010 17:40

No niestety na tej wersji, którą posiadam są następujące problemy:

1. Radio distortion jest trochę za głośny w stosunku do normalnej mowy (jeżeli ktoś się za bardzo oddali to można nieźle oberwać po uszach :) )
2. Oddalenie na radiu pogarsza jakość ale przy większej odległości znika distortion a zostaje czysty dźwięk mowy (a nie powinien być już wtedy w ogóle słyszalny).

Z pozytywów:

1. Świetnie działa Push to Talk - nie trzeba nawet naciskać przycisku aktywacji głosowej TSa (wystarczy sam CAPS LOCK i radio automatycznie aktywuje TS)
2. Lepsza jakość komunikacji kierunkowej

Nauczyłem się kompilować te źródła ich metodą - spróbuję skompilować w tygodniu najnowszą wersję - może nie będzie już tych bugów (bo mam ACRE sprzed dwóch tygodni) - jeżeli nie przejdziemy do tego czasu na Arma 2 1.07 :) - ew poczekam z kompilacją na nową wersję pośredniczącej biblioteki JayArma2Lib (dopiero wtedy ACRE zacznie działać na Arma 2 1.07).

Dzięki [GDW], Spitfire'owi i Piotrowi za testy :)
Obrazek
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

PostSo 26 cze, 2010 17:42

ehhh czyli ja miałem coś źle? :co:
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostSo 26 cze, 2010 17:42

tak niestety :)
Obrazek
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostSo 26 cze, 2010 18:06

albo jeśli dobrze myśle to wersja .dll32 nie działa, gdyż u mnie było to samo a noon i bandit oraz jaromaz mieli 64
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostSo 26 cze, 2010 18:09

To nie to - bo ze Spitfire testowałem aż 3 różne czasowo wersje (nawet stare A2TS3 a nie ACRE) - i zawsze miał ten sam efekt
Obrazek
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostSo 26 cze, 2010 20:54

Jaromaz, juz wiem, ja ze spitem mamy ts3 beta 22 i to przez to prawdopodobnie ;)
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPn 28 cze, 2010 21:35

ok - mam już najnowszą wersję ACRE (słynie ze stabilności po testach na innych serwerach) i działa z wersją Army 1.07 - więc można w razie czego przetestować i u nas (jeżeli przejdzie poprawnie nasze testy to poszukam miejsca gdzie można wyłączyć okienko debugu przed kompilacją ostatecznej wersji dla nas).

a tutaj jak działa najnowsza wersja.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

piotras

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 118
  • Dołączył(a): So 31 paź, 2009 10:38

PostPt 02 lip, 2010 21:13

Takie pytanie bo się zakręciłem

w Technikaliach - zawartość katalogu TeamSpeak wgrywamy do katalogu plugins/ znajdującego się w katalogu instalacyjnym programu TeamSpeak3. W tym katalogu jest arma2ts z dzwiękami dzwięki mają tam zostać?, bo niemam szumów podczas nadawania radia. Czy do sound mają isć? :/
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostSo 03 lip, 2010 13:53

Przetestowaliśmy najnowszą (RC8) wersję A C R E i WSTĘPNIE działa super :) - pogłośnili rozmowę 3D - poprawili efekty na radiu (pogarszanie jakości w miarę ogległości - radio jest też cichsze (równe z 3D)) - dodali idealnie dopasowane dźwięki rozpoczęcia i zakończenia nadawania oraz szum radia. Po śmierci nie słychać trupów - ale trupy mogą ze sobą rozmawiać i słyszą to co się dzieje w grze :) Podczas gry należy bardzo zwracać uwagę na ukształtowanie terenu.

Dzięki Bandit i Spitfire za testy :)

Zmodyfikowałem tę wersję o swoją grafikę radia krótkiego zasięgu (tzn ten zrzut powyżej to moje radio - bo domyślna grafika jest jeszcze testowa/brzydka) oraz wyciąłem okno HINTU debugowego (siła sygnału). Teraz w pełni nadaje się do gry na serwerze. Należy instalować zgodnie z numeracją katalogów:

http://sendfile.pl/11458/REAC.zip (hasło takie jak do naszego serwera)
Po zainstalowaniu przegrywa się automatycznie WŁAŚCIWA wersja pluginu (uzależniona od wersji systemu) - wystarczy zaznaczyć później plugin w TSie - nie jest też już wymagany RELOAD ALL :)

UWAGA: Osoby które mają Vistę i Windows 7 z ograniczonymi prawami - po instalacji pluginu należy Armę i TSa odpalać JAKO ADMINISTRATOR (to całkowicie rozwiązało problem u Spitfire).

Obsługa radia:
Wyświetlenie radia: CTRL+SHIFT+X
Wybranie aktywnego radia (między krótkiego a długiego zasięgu): CTRL+SHIFT+V
Nadawanie radiem: trzymanie wciśniętego CAPS LOCK - przerwanie nadawania po puszczeniu przycisku (należy wcześniej wyłączyć przypisanie CAPS LOCK do VOIPa) - nadawanie radiem nie wymaga wciśnięcia dodatkowego przycisku nadawania na TSie - jeżeli ktoś nie korzysta z aktywacji głosowej TSa.

Tutaj link do misji, na której można testować plugin - radia krótkiego zasięgu są w ostatnich barakach, radio dalekiego zasięgu w bagażniku HUMVEE.

Czekam na wyniki testów z większą liczbą osób na serwerze (ewentualne bagi i ich waga w porównaniu z pluginem Arma2TS) i analizę czy już wprowadzamy tę wersję u nas czy jeszcze czekamy (zaznaczam, że nie wiadomo ile czasu) :)
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości