Konfiguracja sprzętowa:
----------------------------
System: Windows 7 Ultimate 64 bit
Procesor: Intel Core I5 2500k 3,3 Ghz @ 4,5 Ghz (+ chłodzenie Thermalright HR-02 - Macho Rev. 2)
Pamięć RAM: 8 GB DDR3 @ 1333MHz Dual Chanel
Grafika: MSI Geforce GTX660TI 2 GB
Płyta Główna: Asrock P67 PRO3 (B3)
Dysk SSD: OCZ Vertex 2 120 GB
Foto
----------------------------
Ustawienia:
Link
Ustawienia na tzw full wypas z widocznością na 10 km.
Benchmark 1 (OA): 33 FPS
Benchmark 1 (A2): 25 FPS
Benchmark 2 (A2): 14 FPS
----------------------------
Ustawienia:
Link
Widoczność zmniejszona do 5 km.
Benchmark 1 (OA): 34 FPS (o dziwo bo fraps miał wyższe odczyty)
Benchmark 1 (A2): 37 FPS
Benchmark 2 (A2): 17 FPS
----------------------------
Ustawienia:
Link
Tutaj ustawienia "normalne" HDR który nie wypala oczu i post efekty pozwalające normalnie wypatrzeć przeciwnika.
Benchmark 1 (OA): 53 FPS (przez 3/4 fps tkwił na 60 co jest limitem army)
Benchmark 1 (A2): 39 FPS
Benchmark 2 (A2): 16 FPS
----------------------------
Ustawienia:
Link
Tutaj widoczność mniej więcej standardowa dla naszych misji.
Benchmark 1 (OA): 56 FPS
Benchmark 1 (A2): 52 FPS
Benchmark 2 (A2): 21 FPS
----------------------------
Muszę zaznaczyć, że w mojej opini benchmarki armowe są niezbyt miarodajne, szczególnie widać to na przykładzie drugiego benchmarka A2 gdzie w trzecim teście działo się więcej niż w poprzednich i test był bardziej wymagający.
W naszych codziennych misjach FPS trzyma się praktycznie zawsze sztywno na 60 FPS czasem spadnie do 50, ale nie niżej.
Procesor ma potencjał aby kręcić go do ok 5 Ghz, ale teraz nie chce mi się bawić i wystarcza mi to co mam.
Dysk SSD sprawuje się świetnie przy armowych teksturach, nigdy więcej doczytywania
.