Teraz jest Wt 19 mar, 2024 13:22


Wyodrębnienie z gry addonu oiechoty partyzanckiej

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

Wyodrębnienie z gry addonu oiechoty partyzanckiej

PostŚr 28 mar, 2012 18:49

W swojej kampanii używam domyślnych BIS-owskich partyzantów, ale z uzbrojeniem z paczki ORCS czy tam ICP. W związku z tym muszę im kasować domyślne uzbrojenie i ręcznie dodawać nowe, co jest dość kłopotliwe. Chciałbym w jakiś sposób wyciągnąć z gry plik odpowiadający za tych właśnie żołnierzy, w konfigu zmienić im domyślne uzbrojenie i zapisać plik jako nowy addon (być może nadpisujący domyślnych partyzantów, a być może nie). Który plik w folderach OFP odpowiada za takie domyślne jednostki? Próbowałem dobierać się do Data3D.pbo i tym podobnych, ale nigdzie nie znalazłem pliku opisującego samych żołnierzy. Czy taki plik w ogóle istnieje, czy może trzeba zmienić sam konfig gry?
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 29 mar, 2012 16:27

Katalog RES\bin plik config.bin odpowiednim programem musisz go przerobić na plik zdatny do łatwej edycji (do formatu cpp), jakim programem to już było kilka razy poruszane.

Następnie wyszukujesz klasy jednostek partyzantów, co trzeba kopiujesz do siebie i zmieniasz tak jak chcesz. To tak w dużym skrócie, bo tu można wymieniać co robić krok po kroku, ale to też już było poruszane w różnych przypadkach.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostCz 29 mar, 2012 17:24

Można jeszcze tak: ściągnij sobie ten addon partyzantów, rozpakuj PBODecrypterem, potem w configu przy każdej jednostce usuń wpis "model" (powrócą wtedy do domyślnych modeli), pozmieniaj broń i amunicję, spakuj ponownie do pbo.
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostCz 29 mar, 2012 21:19

Maćko napisał(a):Katalog RES\bin plik config.bin odpowiednim programem musisz go przerobić na plik zdatny do łatwej edycji (do formatu cpp), jakim programem to już było kilka razy poruszane.


Faktycznie, było poruszane, a nawet w założonym przeze mnie temacie. LOL. Program PBO Decryptor, ale w wersji 1.3, a nie 1.5 No proszę, nie pomyślałem o tym.

@ktos
Dzięks za addona, to z pewnością prostsze niż tworzenie własnego od podstaw.
ehh anoni

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron