Mam problem, mianowicie briefing nie chce mi się załączyć w misji. W "uruchamianiu" jednostki mam wpisane:
Tak wygląda plik Init.sqf:
A tak "Briefing.sqf":
Ktoś może mi wskazać gdzie robię błąd?
Jeśli to ma znaczenie misję pakuję używając cPbo.
- Kod: Zaznacz cały
null=[] execVM "Init.sqf";
Tak wygląda plik Init.sqf:
- Kod: Zaznacz cały
[[
["true","cel1",["Zajac <marker name= 'zamek'>zamek</marker>. ","Zajac zamek, rozwalajac wszystkich Czedakow ktorzy tam beda.","opis WP na HUD"]],
["true",["Sytuacja","Operacja Polnocny wiatr ma sie ku koncowi. Sily rzadowe wypieraja Czedakow na calej dlugosci frontu. Jeszcze pare miesiecy i bedzie po wszystkim."]],
["true",["Odprawa","Naszym zadaniem jest wyprzec Czedakow z ich ostatniej, duzej bazy w okolicy, ktora miesci sie w tym zamku. Wyjezdzamy z lotniska. Nie mamy pojecia ilu drani tam siedzi ale trzeba przypuszczac ze co najmniej 20, spodziewamy sie glownie lekkiej broni maszynowej i lekkiej broni ppanc. Nasze sily to dwie druzyny piechoty, BMP2 i BRDM2."]],
["true",["Dziennik","Wojna wreszcie sie konczy. Nam pozostalo tylko wyprzec Czedakow z zamku, a potem nas zluzuja. Jest tylko jedno ale... Jak zwykle nie woimy ilu bandytow siedzi w tym zamku, a poza tym kilka dni temu ktos napadl na nasz konwoj z zaopatrzeniem. Zanim dotarlismy na miejsce zniknelo z niego troche broni ciezkiej w postaci kilku karabinow DSzKM i wyrzutni SPG9. Mam niejasne przeczucie ze wlasnie tam je znajdziemy. "]]
]] execvm "Briefing.sqf";
titleCut ["","BLACK IN", 3];
A tak "Briefing.sqf":
- Kod: Zaznacz cały
/*==OPTIONS===================================================================================================
SetNewTaskCurrent true / false Set newly created task as current task automatically.
ShowHints true / false Show hints. Also sets ShowHintsAtStart to false.
ShowHintsAtStart true / false Show hints for briefing tasks at the start of the mission.
============================================================================================================ */
TASKMASTER_SetNewTaskCurrent = true;
TASKMASTER_ShowHints = true;
TASKMASTER_ShowHintsAtStart = false;
/*============================================================================================================
Taskmaster - Flexible task management for Arma2 multiplayer missions with JIP support
Version 0.91
Author: Shuko (shuko@quakenet, miika@miikajarvinen.fi)
============================================================================================================
CREATING A BRIEFING
Tasks and notes are given in the init.sqf. No modification of briefing.sqf is required.
Syntax:
[[[Task1Data],[Task2Data]],[[Note1Data],[Note2Data]]] execvm "briefing.sqf";
Task Data
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Each task data array should have these parameters:
[Condition,"TaskName", ["Description", "Short desc", "HUD desc"], Marker]
Condition
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
It's possible to specify which units (groups, side etc) you want to create the tasks/notes for.
Examples:
[WEST,"TaskName"... All playable units on BLUFOR (WEST)
["USMC","TaskName"... Faction USMC
[grpMarine1,"TaskName"... Units that belong to group named grpMarine1
[myDude,"TaskName"... Unit named myDude
Then there is the IF syntax, so you can create a condition anyway you want, where _x is the unit (=player).
Examples:
["((group _x == grpScouts) OR (_x == pilot1))","TaskName"... Members of grpScouts and unit named pilot1
["(typeof _x == ""CDF_Soldier_Sniper"")","TaskName"... All CDF snipers
TaskName
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Task's name, which is used when you want to update it or otherwise refer to it. It should be given as a string.
Examples:
"Kill"
"Task1"
[Description, Short desc, HUD desc]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Array of task descriptions, the actual texts you will see on screen. First one is the long description of the
task. Second is the text shown in the task list. Third is the text which will be shown at easier
difficulty settings on screen (HUD) as task destination. All should be strings.
Example:
["Enemy general was spotted at nearby <marker name='mPetrovka'>town</marker>.","Kill general","Kill"]
Marker
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Last task parameter is the marker value. It is optional, if nothing is given then nothing is done to or with
the marker for the task. Given value can be following type.
Ktoś może mi wskazać gdzie robię błąd?
Jeśli to ma znaczenie misję pakuję używając cPbo.
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85