Zakładam, że wieża to nie Ent i nie będzie spieprzać z miejsca w którym stoi. W takim wypadku:
1) Robisz respawn typu "base" (wpis w description.ext, potrzebny marker), dla jednostek strony, która na tą wieżę ma trafiać; z odpowiednim opóźnieniem.
2) Robisz wyzwalacz aktywowany przez obecność owej strony w miejscu respawnu, gdzie w polu "przy aktywacji" wpiszesz kod, który przeniesie (przeteleportuje) jednostki tam gdzie chcesz, oraz drugi - który ustawi je na odpowiedniej wysokości.
3) Teraz potrzebujesz tylko Gremdzia\zGuby\Kondora, żeby podali Ci jak powinien wyglądać początek kodu na teleport, tj. jego początkowa sekcja (ta, która występuje przed "setpos getpos") odpowiedzialna za przeniesienie każdej pojawiającej się na respawnie jednostki (chyba, że respawnowane jednostki mają stałą nazwę, która nie ulega "przedawnieniu" w wypadku śmierci - nigdy tego nie testowałem, więc nie wiem - to wtedy byłoby dużo łatwiej, bo po prostu użyłbyś nazw tych jednostek)