Teraz jest Pt 29 mar, 2024 01:03


Misja ofp

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

boyka

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 15 kwi, 2011 19:24

Misja ofp

PostCz 03 sty, 2013 20:54

Witam mam nadzieje że pomożecie robię misję do ofp i chciałbym zrobić coś takiego żeby dany dom np wieża miała przepisane jednostki które co jakiś czas się respawnuja a gdy ta wieża zostanie zniszczona to już w tedy nie takie jakby wsparcie jak jest w w evolution arma 1 jak zrobić takie coś?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Misja ofp

PostCz 03 sty, 2013 23:46

Zakładam, że wieża to nie Ent i nie będzie spieprzać z miejsca w którym stoi. W takim wypadku:

1) Robisz respawn typu "base" (wpis w description.ext, potrzebny marker), dla jednostek strony, która na tą wieżę ma trafiać; z odpowiednim opóźnieniem.

2) Robisz wyzwalacz aktywowany przez obecność owej strony w miejscu respawnu, gdzie w polu "przy aktywacji" wpiszesz kod, który przeniesie (przeteleportuje) jednostki tam gdzie chcesz, oraz drugi - który ustawi je na odpowiedniej wysokości.

3) Teraz potrzebujesz tylko Gremdzia\zGuby\Kondora, żeby podali Ci jak powinien wyglądać początek kodu na teleport, tj. jego początkowa sekcja (ta, która występuje przed "setpos getpos") odpowiedzialna za przeniesienie każdej pojawiającej się na respawnie jednostki (chyba, że respawnowane jednostki mają stałą nazwę, która nie ulega "przedawnieniu" w wypadku śmierci - nigdy tego nie testowałem, więc nie wiem - to wtedy byłoby dużo łatwiej, bo po prostu użyłbyś nazw tych jednostek)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

boyka

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 15 kwi, 2011 19:24

Re: Misja ofp

PostPt 04 sty, 2013 16:48

ok dzieię sprawdze i dam znać czy działa jescze 1 pytanei mam odnośnie tej wieży jak zrobić żeby jej nie zniszczyć tak szybko tzn nei jednym ładunkiem wybuchowym lecz 10 np
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

Re: Misja ofp

PostN 06 sty, 2013 11:10

sprawa jest dosyć prosta.
pierwsze primo: żadnych markerów nie rób. ani wyzwalaczy
drugie primo: tworzysz sobie tabelę z jednostkami które mają być na wieży, monitorujesz (pętla albo eventhandlery), jak zginie to respawn (jak się spawnuje boty to sobie znajdź w necie). nigdy nie odradzaj AI poprzez setdamage 0.

ok dzieię sprawdze i dam znać czy działa jescze 1 pytanei mam odnośnie tej wieży jak zrobić żeby jej nie zniszczyć tak szybko tzn nei jednym ładunkiem wybuchowym lecz 10 np

w ofp raczej mądrze tego nie rozwiążesz. albo będą występowały głupie artefakty jak rozwalająca się wieża, po chwili wracająca do pełni życia.
:(
Offline

boyka

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 15 kwi, 2011 19:24

Re: Misja ofp

PostPn 07 sty, 2013 17:44

Ok Radio Tower które jest w ofp i tak trzeba 10 ładunków podłożyć żeby to zniszczyć więc jednak z tym problemów nie będzie.


drugie primo: tworzysz sobie tabelę z jednostkami które mają być na wieży, monitorujesz (pętla albo eventhandlery), jak zginie to respawn (jak się spawnuje boty to sobie znajdź w necie). nigdy nie odradzaj AI poprzez setdamage 0.


Tak tylko że ja che zrobić coś takiego że np grupy co są już w ofp zmechanizowane do tej wieży taka grupę połączyć żeby ta sama grupka się respawnowała co 20 min a nie że zginei i respawn ai nie nie ale odpoacztku.

Jak zrobić coś takiego że mam np pustawiane jednostki w danym mieście tych miast będzie dużo i tu zaczynają się schody żeby to nie lagowało więc jak zrobić że miasto się aktywuje czyli jednostki się pojawiają jak zblizymy się do danego miasta i w tedy równiez uruchamia się ta wieża z posiłkami?
Ostatnio edytowano Pn 07 sty, 2013 18:23 przez boyka, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Misja ofp

PostPn 07 sty, 2013 17:58

boyka napisał(a): wierza z posiłkami?

Chyba wiara, ale co to jest wiara z posiłkami......
Offline

boyka

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 15 kwi, 2011 19:24

Re: Misja ofp

PostPn 07 sty, 2013 18:23

sorki wieża błąd :)
Offline

boyka

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 15 kwi, 2011 19:24

Re: Misja ofp

PostPn 07 sty, 2013 20:10

Mam narazie takie coś postawiłem wyzwalacz gdzie w warunku dałem
NOT ALIVE r AND NOT ALIVE t2
i tak dalej tzn że radio i all jednostki zmiasta zostaną zniszczone zadanie zostanie wykonane
Przy aktywacji dałem tak;
"1" ObjStatus "Done"; hint format ["Objective 1 Complete, Radio Tower Destroyed and City Petrowvice cleared"] ; obj1=true; PublicVariable "obj1";
i teraz jak zrobić ten spawn np co 20 min jednostek np grupki zmiechanizowanej przypuścmy r1 r2 r3 do r8 gdy przyczym zgina miały te same nazwy i by sie respawnowały. Mam ta grupke już stworzoną jak i dodane nazwy tylko jak zrobić ten spawn 20 min ?
Jeśli chodzi o ten respawn to w description dałem respawn base i postawiłem marker gdzie text dałem respawn_east i name tez to samo

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron