Teraz jest Wt 19 mar, 2024 07:14


Arma 3 problem techniczny

Ogólna dyskusja na temat kolejnej produkcji studia Bohemia Interactive.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

Arma 3 problem techniczny

PostN 22 gru, 2013 19:38

Witam mam problem z ArmA III. Sama ArmA działa ale gdy próbuje otworzyć misje z workshopu Steam wyskakuje że program przestał działać, to samo kiedy uruchamiam DayZ wie ktoś jak to naprawić?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Arma 3 problem techniczny

PostN 22 gru, 2013 21:32

Zweryfikuj "cache" gry.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

Re: Arma 3 problem techniczny

PostPn 23 gru, 2013 18:11

Mniemam, że chodzi o jakąś opcję Steam ale gdzie to jest? Pliki lokalne sprawdzałem i są w porządku.
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

Re: Arma 3 problem techniczny

PostŚr 25 gru, 2013 11:16

Nieważne.
Ostatnio edytowano Śr 25 gru, 2013 11:22 przez ZiemniakAndrzej, łącznie edytowano 1 raz
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

Re: Arma 3 problem techniczny

PostŚr 25 gru, 2013 11:22

Ok w staem po polsku niem nic o "cache" tylko spójność plików gry. Robiłem to z 10 razy od kiedy zobaczyłem problem ale nic to nie daje.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Arma 3 problem techniczny

PostŚr 25 gru, 2013 12:23

Zrób sobie kopię zapasową folderów "ArmA 3" i (jeśli taki istnieje) "ArmA 3 Other Profiles" w "Moje Dokumenty".

Potem skasuj oba foldery i zobacz czy dało to efekt.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Tajga

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Pt 10 sty, 2014 18:04
  • Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Arma 3 problem techniczny

PostWt 14 sty, 2014 22:34

Mam problem z save'ami w kampanii.

Ostatnio chciałem skosztować misji z kampanii single w A3, ale przy pierwszym kontakcie ogniowym od razu złapałem śmiertelny strzał, więc chciałem załadować grę od ostatniego zapisu, ale tylko wyrzuciło mnie do głównego menu. Później próbowałem saveować "ręcznie" (Esc>SAVE) ale załadowanie save'a nawet na próbę czyli gdy moja postać jeszcze nie zginęła kończyło się tak samo.

Używam poniższych modów. Czy ktoś spotkał się z takim problem lub wie, że któryś z poniższych modów może powodować tego typu problemy?

-mod=@CBA_A3;@JayArmA3Lib;@ACRE;@ACPL_AP;@ACPL_TP;@ACPL_Core;@A3MP;@CAF
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Arma 3 problem techniczny

PostWt 14 sty, 2014 22:43

Dziwne, że wpływają na kampanię single.


Problem z sejwami jest znany, ale ja go kojarzyłem tylko z grania misji na customowych wyspach\z customowymi, źle sconfigowanymi jednostkami. Spróbuj na początek wyłączyć A3MP\CAF, jeżeli to nie pomoże - AP.

Jeżeli to nie pomoże, to resztę...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Tajga

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Pt 10 sty, 2014 18:04
  • Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Arma 3 problem techniczny

PostWt 14 sty, 2014 22:44

Ok, dziękuję. :)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Arma 3 problem techniczny

PostWt 14 sty, 2014 23:51

Daj proszę znać jak efekty, dla potomnych
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Arma 3 problem techniczny

PostŚr 15 sty, 2014 08:41

Nadmienię tylko że miałem ten sam problem w piewszej misji, oberwałem w czapę i save coś się skopał i musiałem zacząć jeszcze raz. Więcej razy nie zginąłem lecz za... tfu to nie ta bajka :E
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Tajga

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Pt 10 sty, 2014 18:04
  • Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Arma 3 problem techniczny

PostSo 18 sty, 2014 14:09

Ponieważ jestem leniem to poszedłem na łatwiznę:
1. Wyciąłem całą linijkę ze wszystkimi modami w ścieżce uruchamiania (robiłem to przez Steam w opcjach uruchamiania) i skopiowałem sobie do pliku notatnika "na później".
2. Odpaliłem Armę i tam w "Options -> Extensions" ręcznie wyłączyłem wszystkie mody (które były aktywne mimo wycięcia ze ścieżki uruchamiania). Aktywna została tylko "Arma 3"
3. Zrestartowałem Armę.
4. Odpaliłem kampanię - zarówno Save'y automatyczne i ręczne działały dobrze. Moje AI miało niesamowitą zdolność do strzelania mi prosto w głowę przy każdym pierwszym lepszym kontakcie więc cieszę się, że udało się to naprawić.
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: Arma 3 problem techniczny

PostCz 23 sty, 2014 14:16

trocha późno ale :), problem z sejwami wywołały u mnie dwa mody: raz przestarzały ASR_AI a drugi raz SpeedOfSound w wersji z naszego TS-a.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Arma 3 problem techniczny

PostPt 24 sty, 2014 07:05

Równie prawdopodobne jest, że przeszkadzać będzie popularny wśród niektórych BlastCore

(wszystko co ingeruje w klasy jednostek czy broni - czyli m.in. dźwięku, amunicji, etc - zostawi ślad w pliku save)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: Arma 3 problem techniczny

PostPt 24 sty, 2014 07:43

Tylko że to nie był błąd powodowany zmianą lub usunięciem addonu, gdzie wyskakuje komunikat o braku jakiegoś .pbo, tylko w ogóle sejw się chrzanił i po wczytaniu widziałem "czysty Bałtyk" :)
Następna strona

Powrót do [ArmA III] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron