Cześć, mam problem ze skryptem do fast rope od ADuke.
Żołnierze siedzą w helikopterze, dolatują do waypointa, desantują się przy użyciu lin, ale potem helikopter nie chce odlecieć.
Wisi cały czas nade mną.
Zrobiłem wszystko tak jak jest wyjaśnione tu : http://www.armaholic.com/forums.php?m=posts&id=69242
Nie wiem czy czegoś nie przekręciłem, więc wyjaśnię jak to zrobiłem.
Dla helikoptera mam dwa waypointy, w drugim w polu "przy uruchamianiu" mam wklepane :
w pliku move1.sqs mam :
W edytorze dodałem dwa markery, jeden nazwałem "wp1' a drugi "wp2". Nie wiem co jest nie tak.
Dodam że w pliku move1.sqs początkowo zamiast tp1(nazwa mojego helikoptera) było heli, ale wydaje mi się, że nie ma to znaczenia, bo sprawdzałem i z moją nazwą i z heli i dalej nie działa.
Żołnierze siedzą w helikopterze, dolatują do waypointa, desantują się przy użyciu lin, ale potem helikopter nie chce odlecieć.
Wisi cały czas nade mną.
Zrobiłem wszystko tak jak jest wyjaśnione tu : http://www.armaholic.com/forums.php?m=posts&id=69242
Nie wiem czy czegoś nie przekręciłem, więc wyjaśnię jak to zrobiłem.
Dla helikoptera mam dwa waypointy, w drugim w polu "przy uruchamianiu" mam wklepane :
- Kod: Zaznacz cały
nul = [tp1, 1, 25, "move1.sqs"] execVM "\ad_helos\FastRope\scripts\fast_rope_AI_
w pliku move1.sqs mam :
- Kod: Zaznacz cały
_tp1 = _this select 0;
_group = group _tp1;
~2
_tp1 flyInHeight 20;
_waypoint0 = _group addWaypoint [getMarkerPos "wp1", 15];
_waypoint0 setWaypointType "MOVE";
_waypoint0 setWaypointSpeed "Normal";
_waypoint1 = _group addWaypoint [getMarkerPos "wp2", 7];
_waypoint1 setWaypointType "MOVE";
exit
W edytorze dodałem dwa markery, jeden nazwałem "wp1' a drugi "wp2". Nie wiem co jest nie tak.
Dodam że w pliku move1.sqs początkowo zamiast tp1(nazwa mojego helikoptera) było heli, ale wydaje mi się, że nie ma to znaczenia, bo sprawdzałem i z moją nazwą i z heli i dalej nie działa.