Teraz jest Śr 15 paź, 2025 14:44


Tail Rotor Failure

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

Tail Rotor Failure

PostN 15 cze, 2008 10:31

Czy ktoś mógłby mi podać link do tego skryptu? Albo ktoś może nim dysponuje i wrzuci do sieci?
Ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć:(
Ostatnio edytowano Wt 08 lip, 2008 12:56 przez LostBeyondRetri, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek

Berna

PostN 15 cze, 2008 12:28

Czy chodzi o to?

Kod: Zaznacz cały
; tail-rotor fail script by Vektorboson
; SYNTAX
; [CHOPPER, <RANDOMKILLS, MAXKILLS>] exec "effects\tailrotor.sqs"
; CHOPPER is the helicopter
; RANDOMKILLS is either true or false (random people are killed)
; MAXKILLS is maximum of randomkills

_heli   = _this select 0
_random = true
_maxkills = 4
?count _this == 2: _random = _this select 1; _maxkills = 4
?count _this == 3: _random = _this select 1; _maxkills = _this select 2

; Position of helicopter engine (adjust this for different helicopters!)
_enginePos = [0, -3, 1]

drop ["cl_fire", "", "Billboard", 1, 1, _enginePos, [0,-3,1], 0, 1, 1, 0.001, [1,5], [[1,1,1,1],[1,1,1,0]], [0], 0.1, 0.2, "", "", _heli]
~0.05
drop ["cl_fire", "", "Billboard", 1, 1, _enginePos, [0,-3,1], 0, 1, 1, 0.001, [1,5], [[1,1,1,1],[1,1,1,0]], [0], 0.1, 0.2, "", "", _heli]
~0.02
drop ["cl_fire", "", "Billboard", 1, 1, _enginePos, [0,-3,1], 0, 1, 1, 0.001, [1,5], [[1,1,1,1],[1,1,1,0]], [0], 0.1, 0.2, "", "", _heli]
_AddDir = 0.1
~(random 1)

#loop
_dir = getDir _heli
?_AddDir < 5: _AddDir = _AddDir + 0.05
_heli setDir (_dir + _AddDir)
_v = Velocity _heli
_heli setVelocity  [((_v select 0) / 1.001), ((_v select 1) / 1.001), -5]
drop ["cl_basic", "", "Billboard", 7, 7, _enginePos, [0,0,0], 0, 1, 1, 0.001, [1,5], [[0,0,0,0],[0,0,0,0.7],[0,0,0,0]], [0], 0.1, 0.2, "", "", _heli]
~0.01
?getPos _heli select 2 > 2: goto "loop"

?alive _heli: _heli setDammage 0.8; _heli setFuel 0
?!alive _heli: exit

?!_random: exit
; now the randomkills
_crew = crew _heli
_c = count _crew
_i = 0
_kills = 0
#crew
_unit = _crew select _i
?random 1 > 0.8 && _unit != player: _unit setdammage (random 1)
?random 1 > 0.8 && _unit != player && _kills < _maxkills: _unit setdammage 1; _kills = _kills + 1
_i = _i + 1
?_i < _c: goto "crew"
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostN 15 cze, 2008 12:30

Tak.
Tylko problem jest taki, że robię z tego skrypt. Nazywam go "upadek", a punkcie trasy helikoptera (które nazywam _heli) daje przy aktywacji
Kod: Zaznacz cały
[] exec "upadek.sqs"

I niestety nie działa:(
helikopter leci dalej jakby nic się nie stało;)
Obrazek

Berna

PostN 15 cze, 2008 12:36

Masz wyżej napisane co za co odpowiada i jak należy nazwać skrytp

""effects\tailrotor.sqs"
nie nazywasz śmigłowca heli, tylko chopper
A cała ścieżka ma wyglądać tak [CHOPPER, <RANDOMKILLS, MAXKILLS>] exec "effects\tailrotor.sqs"
Chyba ze zdurniałem na stare lata :grin:
Skoro typowi z konkurencyjnego forum działa to Tobie też musi.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 15 cze, 2008 13:05

Chopper to dowolna nazwa jednostki men.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostN 15 cze, 2008 13:23

To ja lecę stestować i zaraz napiszę czy działa i ewentualnie na rękach będę nosił;)

EDIT: nie działa:(
Próbowałem na dwa sposoby.
w pierwszym zmieniłem nazwę skryptu i wrzuciłem go do katalogu effects w folderze z misją. Nazwałem lecące heli CHOPPER i w punkcie trasy wpisywałem to co mi podyktowałeś. Wyświetlił mi się komunikat "błędna liczba w wyrażeniu".
W drugim sposobie nazwałem pilota CHOOPER i kazałem mu siedzieć w heli. w punkcie trasy znów wpisałem to co podyktowałeś. Znów z takim samym skutkiem.
Czy komuś działa ten skrypt i mógłby mi wrzucić misje pokazową gdzie ma heli spadające w ten sposób?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostN 15 cze, 2008 19:07

spróbuj tak:
Kod: Zaznacz cały
[lol1, <5, 5>] exec "effects\tailrotor.sqs"

nazwij helikopter lol1
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostN 15 cze, 2008 21:44

Witam. Sproboj uzyc tego skryptu, jest prosty w obsludze i zawsze dziala jak trzeba.

do pobrania wraz z misja demo:
http://s006.wyslijto.pl/index.php?file_id=30769489867166527724
Ostatnio edytowano Pn 16 cze, 2008 08:32 przez Sudayev, łącznie edytowano 1 raz
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostN 15 cze, 2008 21:50

Jutro sprawdzę wersje Ovg i stestuje to co mi wysłał Sudayev.
Dam znać co i jak;)

EDIT: ten skrypt, który udostępnił Sudayev jest bardzo dobry i prosty w obsłudze. Miód, cud i orzeszki;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostCz 19 cze, 2008 20:14

Ovg - Błędna liczba w wyrażeniu, to samo co wcześniej.
Sudayev - bardzo fajny skrypt, lecz nie da sie przeżyć jak sie jest pilotem :/
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 19 cze, 2008 21:00

; [CHOPPER, <RANDOMKILLS, MAXKILLS>] exec "effects\tailrotor.sqs"
; CHOPPER is the helicopter
; RANDOMKILLS is either true or false (random people are killed)
; MAXKILLS is maximum of randomkills

CHOPPER to nazwa śmigłowca (niech będzie ten lol1).
RANDOMKILLS to wartość logiczna (true lub false), która warunkuje to, czy mają nastąpić losowe zgony wśród pasażerów.
MAXKILLS to maksymalna liczba losowych zgonów.

Czyli odpalasz to tak:
Kod: Zaznacz cały
[lol1, true, 5] exec "effects\tailrotor.sqs"

albo
Kod: Zaznacz cały
[lol1, false] exec "effects\tailrotor.sqs"

Tutaj jest misja demo z użyciem właśnie tego skryptu:
http://www.sendspace.com/file/87dikx
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostCz 19 cze, 2008 22:10

Operator napisał(a):Sudayev - bardzo fajny skrypt, lecz nie da sie przeżyć jak sie jest pilotem :/

No nie do końca. Przeżyjesz, tylko gra tego "nie załapie" i wcześniej cię zabije, byś po chwili ożył. Zobacz sobie sam.

archiee jutro sprawdzę. Z góry thx.

EDIT: Działa wyśmienicie :spoko:
Ostatnio edytowano Pn 23 cze, 2008 19:31 przez LostBeyondRetri, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPt 20 cze, 2008 12:43

Powiedziałem to dlatego, że jak sie odrodzisz to pojawia się słynne "Jesteś martwy"
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Tail Rotor Failure

PostSo 14 gru, 2024 02:34

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Tail Rotor Failure

Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości