Teraz jest Pn 01 gru, 2025 16:38


W jaki sposób zebrać ludzi na grę MP?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint

Jak najlepiej zbierać ludzi na grę MP

Ogłosić z 1-2 dniowym wyprzedzeniem godzinę i liczyć na to że ktoś przyjdzie
3
19%
Zapytać kiedy osoby chętne mają czas i wybrać jakiś kompromisowy termin
1
6%
Poszukać chętnych za pomocą GG wśród znajomych
3
19%
Umieścić sobie w opisie GG ogłoszenie o poszukiwaniu chętnych do gry
2
13%
Dać ogłoszenie za pomocą ShoutBox'a forum
0
Brak głosów
Postawić serwer i liczyć na to że ktoś zauważy dzięki OFPWatch'owi itp. że można zagrać
1
6%
Ustalić pewien dzień tygodnia i godzinę jako stały termin grania
6
38%
 
Liczba głosów : 16

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

W jaki sposób zebrać ludzi na grę MP?

PostPn 18 kwi, 2005 20:27

Jeśli pominąłem jakąś metodę to napiszcie
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPn 18 kwi, 2005 21:45

Można też połączyć te sposoby np: ( w kolejności od góry ) 1, 3, 4, 5
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline

Death

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 313
  • Dołączył(a): N 21 lis, 2004 02:03
  • Lokalizacja: Szczecin

PostPn 18 kwi, 2005 22:20

Najlepiej to mieć gg do klanowych graczy oFp (ja mam do jakichś 20 osób) i gadać do nich żeby przyszli. Czasami w Shout box też można dać ogłoszenie ale marne są tego rezultaty bo co setna osoba z forum chyba gra w oFp multi. Ogólnie to najlepiej umawiać się przez gg.
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPn 18 kwi, 2005 22:35

wejść na ts'a
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 18 kwi, 2005 22:36

Death napisał(a):Najlepiej to mieć gg do klanowych graczy oFp (ja mam do jakichś 20 osób) i gadać do nich żeby przyszli. Czasami w Shout box też można dać ogłoszenie ale marne są tego rezultaty bo co setna osoba z forum chyba gra w oFp multi. Ogólnie to najlepiej umawiać się przez gg.


Na moje oko ma to kilka wad. Po pierwsze bierzesz osoby "z łapanki", co nie przy każdym typie gry MP wychodzi na dobre. Nigdy nie wiesz kto będzie i ile osób zbierzesz (w sumie tak jest przy każdej metodzie, ale w przypadku tej jest to szczególnie widoczne). Poza tym sporo osób jest "niewidoczna" na GG (np. ja zazwyczaj jestem), a pisać do każdego na liście trochę dziwnie.

Jeśli chodzi o coop'y to w efekcie wychodzi wielka improwizacja - nie ma w tym nic złego, ale czasem zależy nam na czymś więcej niż tylko zagraniu coopa np. ja chętnie wybrał bym misję, zaplanował taktykę i podzielił role przed grą. Co do innych typów gry to dotyczy ich to w mniejszym stopniu, a w godzinach szczytu wystarczy w sumie wejść na serwer, bo ludzie sami się znajdą

W sumie można by umówić się z grupą osób, że wysyłasz im sygnał na GG bez względu na to czy są dostępni czy nie.
Offline

Death

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 313
  • Dołączył(a): N 21 lis, 2004 02:03
  • Lokalizacja: Szczecin

PostPn 18 kwi, 2005 23:39

To co SiD napisał nie jest złym pomysłem. W każdym bądź razie ja do każdego kogo mam na liście piszę "Zagrasz na MM#1 albo na innym polskim serku?" i zawsze się zejdzie kilka osób ;) Ale to głównie na ctf'y czy c&h. A widzę, że Tobie Aldi chodzi o coopy a rzeczywistość jest taka że niewiele osób osób lubi "coopnąć" jakąś fajna misję. W tym wypadku najlepiej ustalić datę kiedy, gdzie i co gramy.
Co do innych typów gry to dotyczy ich to w mniejszym stopniu, a w godzinach szczytu wystarczy w sumie wejść na serwer, bo ludzie sami się znajdą

I tu się nie zgodzę, nie zawsze tak jest, że ludzie sami się znajdą, trzeba samemu skołować kilku ludzi żeby inni zobaczyli że coś się dzieje.
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostWt 19 kwi, 2005 09:07

Najłatwiej to wejśc już na zajęty serwer ;-)

A ludzie znajdą się sami, pod warunkiem, że już inni grają. To takie błedne koło - nikt nie wejdzie na pusty serwer, dlatego trza zorganizaować grupkę 5 osób, a drugie pięć zjai się dość szybko.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 19 kwi, 2005 09:52

Death napisał(a):Ale to głównie na ctf'y czy c&h. A widzę, że Tobie Aldi chodzi o coopy a rzeczywistość jest taka że niewiele osób osób lubi "coopnąć" jakąś fajna misję. W tym wypadku najlepiej ustalić datę kiedy, gdzie i co gramy.


To nie tak że interesują mnie tylko coop'y - właściwie jedyne co mnie nie pociąga to ctf. Z coop'ami jest taki paradoks że z jednej strony wiele osób deklaruje że chce, a z drugiej jak przychodzi co do czego to nie ma nikogo do grania.

PS przydałoby się przetestować jeszcze raz tego coop'a. Sam nie daję rady - próbowałem trzy razy i zawsze wszyscy partyzanci giną (nie znalazłem nawet oficera :( ).
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostWt 19 kwi, 2005 10:24

...

jak to nie ma? Miało być ustalone wszystko, tylko jakoś ucichłeś i nic nie wyszło...

Do piątku (w piątek najlepiej bo prawie cały wolny) mam czas. Jeśli ... to jestem gotowy...
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 19 kwi, 2005 11:02

MaRcin napisał(a):...

jak to nie ma? Miało być ustalone wszystko, tylko jakoś ucichłeś i nic nie wyszło...

Do piątku (w piątek najlepiej bo prawie cały wolny) mam czas. Jeśli ... to jestem gotowy...


Ja czekałem że wy podacie kiedy konkretnie możecie, a wy czekaliście że ja podam i skończyło się na niczym - kolejny argument za tym by nie porozumiewać się w jakiejkolwiek sprawie za pomocą mail'ów i PW z więcej niż jedną osobą. W każdym razie w topic'u na flashpoint.pl żaden z was nie zabrał głosu, więc uznałem że nie macie czasu/ochoty.
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostWt 19 kwi, 2005 13:40

na flashpoint.pl zwłaszcza do działów o MP zaglądam niezbyt często... bardzo nieczęsto :lol:

Weekend - tak jak pisałem na PM - miałem dość zajęty.
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostWt 19 kwi, 2005 14:26

Alderous, jak organizujesz coś MP, to nigdy nie uzgadniaj jaki termin pasuje - to ty dyktujesz warunki. Piszesz tylko, że o 16 mają szanse zagrac niesamowitego coopa i, że ilość miejsc ograniczona i tyle. Dwa ogłoszenia na forach i tyle. Nidgy nie dostosujesz czasu grania do każdego. Z reguły jak organizujesz coś to 1/3 to ci co sie zadeklarowali, że przyjdą, 1/3 to ci co slyszeli o tym czymś, a pozostali to ludzie, którzy przyszli spontanicznie na widok serwera, albo ci, którzy nie będą siedzieć bezczynnie jak ich koledzy pocinają z tobą.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 22 kwi, 2005 20:28

SiD napisał(a):Alderous, jak organizujesz coś MP, to nigdy nie uzgadniaj jaki termin pasuje - to ty dyktujesz warunki. Piszesz tylko, że o 16 mają szanse zagrac niesamowitego coopa i, że ilość miejsc ograniczona i tyle. Dwa ogłoszenia na forach i tyle. Nidgy nie dostosujesz czasu grania do każdego. Z reguły jak organizujesz coś to 1/3 to ci co sie zadeklarowali, że przyjdą, 1/3 to ci co slyszeli o tym czymś, a pozostali to ludzie, którzy przyszli spontanicznie na widok serwera, albo ci, którzy nie będą siedzieć bezczynnie jak ich koledzy pocinają z tobą.


To też trochę zależy od ilości. Coś takiego ma jak najbardziej sens gdy umawiasz się na coop'a 1-12, albo po prostu na coop'a i wybierasz go ad hoc. Jednak jeśli organizuję na niededykowanym serwerze coop'a dla 3-4 osób to lepiej się umówić z konretnymi osobami na konkretną godzinę.

To co ostatnio robiłem jest kiepskim przykładem, bo nietypowym. Misja wymagała trzech osób i to dokładnie trzech. To spora wada - może opracować wersje 2, 3, 4 osobowe i odpalać daną w zależności od tego ile osób będzie?

{dodane}

Wygląda na to że większość wolałaby stałe terminy. Teraz warto by zrobić ankietę o jakie terminy chodzi (z poprawką na to że czasem serwery są odgórnie zajęte np. przez CFOG).
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 212288
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: W jaki sposób zebrać ludzi na grę MP?

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 212288
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: W jaki sposób zebrać ludzi na grę MP?

PostN 08 wrz, 2024 19:19

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron