§ 1. Zasady ogólne
1.1 W MultiTyperze II (w skrócie MT2) może wziąć udział każdy, kto ukończył 10 rok życia .
1.2 MT2 nie jest grą hazardową (ale może uzależniać ).
1.3 Organizatorem i szefem MT2 jestem ja - Elej .
§ 2. Zasady gry
2.1 Typowania nie zawsze odbywają się w regularnych odstępach czasowych.
2.2 Od momentu ogłoszenia następnego typowania można oddawać głosy.
2.3 Głosy oddaje się poprzez napisanie posta z zaznaczeniem obstawianej drużyny oraz ew. wyniku.
2.4 Typowanie zamykane jest przez organizatora najczęściej na godzinę przed rozpoczęciem meczu.
2.5 Reguły oraz wszelkie stosowne informacje dotyczące poszczególnych typowań zamieszczane są w odpowiednich topikach.
2.6 Każdy uczestnik ma prawo do oddania jednego głosu.
2.7 Oddany głos można zmieniać dowolną liczbę razy, ale tylko w ramach wyznaczonego czasu typowania.
2.8 Wyniki typowań będą ogłaszane najpóźniej następnego dnia (w wyjątkowych sytuacjach mogą być później).
2.9 Po typowaniu każdemu uczestnikowi, który oddał głos, przyznawane są punkty w ilości proporcjonalnej do odgadniętych wyników.
2.10 W każdym typowaniu można uzyskać od 0 do 100 punktów.
2.11 Nowy uczestnik może dołączyć do typowań w dowolnym momencie (nawet jeśli nie brał udziłau w poprzednich).
2.12 Uczestnik posiadający dokładne informacje o jakimś meczu, który ma zostać rozegrany, mogą zgłaszać swoje propozycje do organizatora na gg lub tlenie. Informacje muszą zawierać: datę, godzinę, mapę, drużyny oraz rangę meczu (sparing, PFL, ECL, WT, itp.). Przykładowa informacja:
XXX vs YYY - sparing
Data: 4 lipca
Godzina: 21:00
Mapa: C&H Sector Wars
2.13 Każdy uczestnik spotkania zobowiązany jest do posiadania działającego programu TeamSpeak 2 i używania go podczas spotkań, nawet gdy nie ma mikrofonu (będzie słuchał ).
1.1 W MultiTyperze II (w skrócie MT2) może wziąć udział każdy, kto ukończył 10 rok życia .
1.2 MT2 nie jest grą hazardową (ale może uzależniać ).
1.3 Organizatorem i szefem MT2 jestem ja - Elej .
§ 2. Zasady gry
2.1 Typowania nie zawsze odbywają się w regularnych odstępach czasowych.
2.2 Od momentu ogłoszenia następnego typowania można oddawać głosy.
2.3 Głosy oddaje się poprzez napisanie posta z zaznaczeniem obstawianej drużyny oraz ew. wyniku.
2.4 Typowanie zamykane jest przez organizatora najczęściej na godzinę przed rozpoczęciem meczu.
2.5 Reguły oraz wszelkie stosowne informacje dotyczące poszczególnych typowań zamieszczane są w odpowiednich topikach.
2.6 Każdy uczestnik ma prawo do oddania jednego głosu.
2.7 Oddany głos można zmieniać dowolną liczbę razy, ale tylko w ramach wyznaczonego czasu typowania.
2.8 Wyniki typowań będą ogłaszane najpóźniej następnego dnia (w wyjątkowych sytuacjach mogą być później).
2.9 Po typowaniu każdemu uczestnikowi, który oddał głos, przyznawane są punkty w ilości proporcjonalnej do odgadniętych wyników.
2.10 W każdym typowaniu można uzyskać od 0 do 100 punktów.
2.11 Nowy uczestnik może dołączyć do typowań w dowolnym momencie (nawet jeśli nie brał udziłau w poprzednich).
2.12 Uczestnik posiadający dokładne informacje o jakimś meczu, który ma zostać rozegrany, mogą zgłaszać swoje propozycje do organizatora na gg lub tlenie. Informacje muszą zawierać: datę, godzinę, mapę, drużyny oraz rangę meczu (sparing, PFL, ECL, WT, itp.). Przykładowa informacja:
XXX vs YYY - sparing
Data: 4 lipca
Godzina: 21:00
Mapa: C&H Sector Wars
2.13 Każdy uczestnik spotkania zobowiązany jest do posiadania działającego programu TeamSpeak 2 i używania go podczas spotkań, nawet gdy nie ma mikrofonu (będzie słuchał ).