Należy dorobić warunek który aktywuje się razem z eksplozja bomby a później w wyzwalaczu wpisać w warunku : nazwawarunku
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Na podstawie tych wiadomości co mi dałeś moge jedynie tyle Ci stwierdzić, napisz więcej o swoim problemie (jaka to bomba?) albo zadowól się taką odpowiedzią.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Hmmm... Chodzi ci o Satchel Charge? Bo jeżeli tak to najprostszy sposób to wstawienie jakiegoś małego obiektu, nazwania go jakoś i wpisania w wyzwalaczu:
not alive [nazwa]
W wyniku tego, jeżeli wybuch bomby pieprznie tak, że zniszczy ten mały obiekt, wyzwalacz aktywuje się ^^
oo, sorki... tak, nie sprecyzowalem, tak to zwykly stachel charge , a dokladniej to o to: mam u-boota ale jak go zatopie to nie ma zadnych efektow wiec dodalem pare wybuchow (jak macie jakies ciekawe niz shell73 to piszcie) i chce zeby sie aktywowaly gdy bomba obok wybuchnie a u-boot poszedl na dno
Nie prościej wstawić wyzwalacz o warunku not alive [nazwa okrętu] a w przy aktywacji dać [] exec "lol.sqs"? (czy coś takiego, w edytorze nie bawiłem się 5 miesięcy).
Witam.
Podepnę się pod tego posta bo mam podobny problem:
Gracz ma za zadanie położyć ładunek wybuchowy w ściśle określonym miejscu i zdetonować go. Detonacja ładunku ma spowodować zaliczenie Objectiv. Z tym, że u mnie nikt nie ginie i nie rozwala się po wybuchu.
Szczerze nie mam bladego pojęcia jak to wykombinować i spiąć razem do kupy.
------------------------ @olo_82 proponuje zahaczyć się o miejsce w którym wszystko ma się rozegrać tzn. wyzwalacz o nazwie "t" aktywowany przez gracza warunek: