Teraz jest Cz 28 mar, 2024 21:26


Pierwsze wrażenia

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 15 gru, 2006 19:30

Broni jest znacznie więcej niż w OFP. Mi-24 nie ma w ArmA niestety :/ . Co do desantu - owszem , ale ładnie to wyglądało :)
Obrazek
Offline

Sgt_Schultz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): Cz 14 gru, 2006 11:46

PostPt 15 gru, 2006 21:08

Volt napisał(a):Co do desantu - owszem , ale ładnie to wyglądało :)


No może i ładnie, ale nie chodzi przecież o estetykę, ino o symulację, nie?
Z taktycznego punktu widzenia to spora różnica, bo w taki śmigłowiec podczas wysadzania desantu na linach można przywalić z RPG, nie?
No a poza tym mogliby zrobić false insertion i dopiero by było zamieszanie.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 16 gru, 2006 00:33

False insertion?

Mi-24 i Suchoje zapewno pojawią się jak tylko wydadzą nowego Oxygena :)

Hindy od SCARS'a\RHS... YUMI...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Sgt_Schultz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): Cz 14 gru, 2006 11:46

PostSo 16 gru, 2006 10:31

False insertion polega na tym, że śmigłowiec albo inny pojazd udaje, że wysadza desant, po czym leci w inne miejsce i wysadza naprawdę albo znowu udaje. W ten sposób można trochę namieszać.

Było to możliwe np. w SEAL Team z epoki 486, nb to jedna z grywalniejszych symulacji zespołu komandosów, w jakie grałem. Szkoda, że nie zanosi się na remake.
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPn 18 gru, 2006 03:02

Zdziwiła mnie płynność gry na moim sprzęcie(Athlon1.43Ghz, pamięć 1GB, karta Rad 9550 128MB), gra haczyła tylko przy włażeniu w krzaki( low details ofkoz ). ¦wietnie zrobiona bezwładność broni, bugi w AI, ciekawe walki pancerne, fatalna fizyka, trudny, ale realistyczny model lotu, i fabuła godna raczej któregoś Delta Force( mowa tu o tych z numerkami, a nie o BHD ), niż OFP. Podsumowując, gra piekielnie nierówna, ale i tak spędzę z nią resztę tego roku.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 18 gru, 2006 04:16

Fatalna fizyka? Człowieku, czy Ty grałeś w OFP w ogóle? :)

Zdziwiła mnie płynność gry na moim sprzęcie(Athlon1.43Ghz, pamięć 1GB, karta Rad 9550 128MB)
Hahahaha! :D Chciałbym widzieć miny tych co jęczą, że im nie chodzi :)

bugi w AI
Część poprawią patche. Pamiętajcie też, że AI jak i fizyka są uzależnione od możliwości waszych kompów.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPn 18 gru, 2006 05:17

[quote="Jonez"]Fatalna fizyka? Człowieku, czy Ty grałeś w OFP w ogóle? :)

Ja nie mówię, że jest gorsza, bo jest lepsza. Tyle, że "delikatnie" odstaje od tego czego można by się spodziewać po współczesnej grze. Nie potrzebuje od razu havoca, ale tylu dachujących czołgów czy podskakujących przy byle puknięciu ciężarówek to już dawno nie widziałem.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 18 gru, 2006 09:05

Mogę Cię pocieszyć: Ja też nie widziałem :) Ani dachujących czołgów, ani latających trucków [poza "bridgeblowup.wmv" :P].

PS: To zapewne dzięki Twojej wojennej machinie, która na taką grę - jest przestarzała...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPn 18 gru, 2006 09:37

Zaiste, że moja nieprzestarzała czasem serwuje podobne fajerwerki
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 18 gru, 2006 09:44

No to widocznie za krótko gram :]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

assasin13

Kapral

Kapral

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): Śr 05 lip, 2006 13:26
  • Lokalizacja: Stąd.. stamtąd... ze wsząd :)

PostPn 18 gru, 2006 19:01

U mnie był fajny bug związany z fizyką. Otóż T-72 zaklinował się na... murku! (sic!) I próbował oczywiście wycofywać, ale mu się nie udawało, gdyż za nim znajdował się taki sam murek... Aż w końcu, po serii dziwnych "podskoków" wyleciał w powietrze... dosłownie! Poleciał w górę na jakieś 100 metrów. :twisted: Załoga w locie wyskoczyła z pojazdu, ale zabrakło im spadochronów. ;]
A kompa słabego nie mam, spełniam zalecane wymagania co do joty. ;]

BTW: czy u wszystkich jest ten napis "Tylko do oceny -..."?
Obrazek
www.urbandead.com - gra w przeglądarce.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 18 gru, 2006 19:17

U wszystkich.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPn 18 gru, 2006 23:44

Byłem z grą u kumpla co ma smoka nie komputer (Intel Core2 Duo, pamięć 2GB, karta 512MB), i też zdarzały się takie "kwiatki", więc można spokojnie założyć, że fizyka i AI nie są zależne od mocy kompa.

Inna scena: HMMWV "odbił" się od asfaltu, wykonał podwójne salto w przód, wylądował na kołach i pojechał dalej. Normalnie zatkało mnie, musiałbyć kaskader jakiś...
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostPn 18 gru, 2006 23:51

W filmiku, w którym oficer rozmawia z Marian o tym, że to przypadek, że obecne siły USA jeszcze są na Sahrani, jadący po moście Stryker tak fajnie podskakiwał :D
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 19 gru, 2006 00:02

Miałem dziś porównanie. Na kalkulatorze Mirage'a AI było znacznie mniej agresywne, niż na wojennej machinie Jacka :]

Co nie zmienia faktu, że rzeczy idealnych nie ma, a to co jest jest moim zdaniem ok. W każdym razie ja nie stwierdziłem żadnych znaczących odchyleń od normy i choć gra mnie coraz bardziej frustruje niestabilnością - uważam, że to sam miód.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron