Teraz jest Pt 29 mar, 2024 01:21


Pierwsze wrażenia

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

martincorp

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Śr 06 gru, 2006 05:38
  • Lokalizacja: warszawa

PostPn 08 sty, 2007 16:56

Może nie wniknąłem zbytnio w grę, ale nie spotkałem tam karabinu snajperskiego z tłumikiem.
Latanie w ArmA jest zbyt szarpane jak dla mnie a bujanie helikopterem przy auto zawisie jest lekko przesadzone i wygląda conajmniej dziwacznie.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 08 sty, 2007 16:59

Nie ma. Nie dali, żeby zachować względnie zbalansowane klasy żołnierzy.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostWt 09 sty, 2007 20:30

Nie ma. Nie dali, żeby zachować względnie zbalansowane klasy żołnierzy.

Zgadzam się z martincorp. A zbalansowanie jednostek kosztem realizmu jest, moim skromnym zdaniem do dupy. Armia USA bez "light fifty". Wolne żarty, przecież od czasu pierwszej wojny irackiej nigdzie się bez nich nie ruszają. Cała nadzieja (znowu) w addonmakerach.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Traun

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): Śr 17 sty, 2007 09:59
  • Lokalizacja: Bialystok

PostŚr 17 sty, 2007 11:18

Czy ja czegoś nie wiem czy jak?
RPG-7 jest wielorazowy OK.
Ale amerykańskie wyrzutnie przeciwpancerne są jednorazowe to dlaczego z rury na plecach można dalej strzelać po załadowaniu?

Cha cha samochód trafiony rakietą kierowaną z helikoptera leci na 100m w górę...
ARMA 2 I44 - jest boska..
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostŚr 17 sty, 2007 15:55

Norma...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostŚr 17 sty, 2007 21:18

W OFP było to samo, więc określenie tego zjawiska "normą" jest jak najbardziej uzasadnione.
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

Monty

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 462
  • Dołączył(a): Śr 28 lip, 2004 22:49
  • Lokalizacja: Sosnowiec

PostŚr 17 sty, 2007 22:13

javelin - wypowiedź nie na temat, nic nie wnosząca do dyskusji, post usunięty...
Obrazek
Obrazek
Offline

OssA-SAS

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): So 20 sty, 2007 15:39
  • Lokalizacja: z poniekąd (Włocławek)

PostSo 20 sty, 2007 16:01

Pierwsze wrażenie...polegało na jaraniu się:hełmem kevlarowym na główce amerykaninie, pięknym M16 oraz mundurze...oraz nawet niezła fizyka ruchu.
Po ok dwóch tygodniach po przejciu AmA w całości, doznałem dziwnego wrażenia niechęci...i tak pozostało do dzis.Gównie bawie sie edytorem.
Reggea jest radościa, a rzeczywistość to zły sen...
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostSo 20 sty, 2007 19:12

Może coś więcej na temat "dziwnego wrażenia niechęci".
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 20 sty, 2007 19:49

Po prostu już się nie chce grać w Arme :|
Pozostaje MP co jest naprawde świetną zabawą. Ale lepiej niech wydadzą pacza, bo po zabicu i respawnie ArmA "kwadracikuje" się.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 21 sty, 2007 23:43

Pozostaje MP co jest naprawde świetną zabawą.
Nie jest. Nie gdy po starcie gry słyszysz "panowie flaszka mi się posypała" [w tym miejscu chciałbym pozdrowić LiTLaT'a]. Dlaczego flaszka? Ilość błędów zbliża tę grę do flushpointa, tak więc większość przywykła i mówimy po staremu;
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

smola93

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 479
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 22:28
  • Lokalizacja: ZE WSI :-)

PostPn 22 sty, 2007 18:33

o tak MP ma wiele błędów. jeden jaki wychaczyłem to to, że gdy po zabiciu w coopie i zamianie w ptaka, gdy robimy zawis to jego cień porusza skrzydłami, a sam ptak nie (choć powinien)

HAV

PostPn 22 sty, 2007 23:46

Pierwsze wrażenia? ¦miechu warte... Na pierwszy ogień poszło latanie => zero optymalizacji pod joya :| Sterowanie - drążek, odchylenie od pionu - pedały (w zasadzie ich namiastka), ciąg - przepustnica, i... z przepustnicy można od razu zrezygnować :| Póki co nie widzę żadnych opcji pozwalających na płynne sterowanie ciągiem przy jej użyciu, bo faktycznie da się wykorzystać jedynie 0.5 skali... Nie wiem, może ja się nie znam, ale z reguły efekty widać już przy ustawieniu kilkunastu procent ciągu; ArmA pod tym względem jest innowacyjna, tu żeby ruszyć maszynę z pasa potrzeba min. 50% :cojest:
Kwestie odpalania silnika przez zwiększenie ciągu pominę, bo to już w ogóle parodia jakaś jest. To ma być to uproszczenie dla grających na klawiaturze :co:


Nie wiem, może to zasługa patcha 1.02, gołej wersji nie testowałem... póki co, bez ręcznego grzebania w parametrach joya, nie widzę dla niego większego zastosowania.

Inna kwestia...
AH-1Z - istna maszyna akrobacyjna, spokojnie można by tworzyć team akrobacyjny... Na jakimś porządnym simie wiatraków nie dane mi było latać, ale... pętla - ok, teoretycznie możliwe (możliwe :co:) - tu bez większych problemów... ale beczka?, wiatrakiem?...
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 23 sty, 2007 00:58

Nie wiem, może ja się nie znam, ale z reguły efekty widać już przy ustawieniu kilkunastu procent ciągu; ArmA pod tym względem jest innowacyjna, tu żeby ruszyć maszynę z pasa potrzeba min. 50%


No, raczej się nie znasz ;-) poniżej tych 50% też wytwarzany jest ciąg, którym powinno się płynnie regulować szybkość opadania (nie wiem, czy jest tak w ArmA) [edit - chodziło mi o śmigłowce - samoloty to inna bajka :? )

Inna kwestia...
AH-1Z - istna maszyna akrobacyjna, spokojnie można by tworzyć team akrobacyjny... Na jakimś porządnym simie wiatraków nie dane mi było latać, ale... pętla - ok, teoretycznie możliwe (możliwe ) - tu bez większych problemów... ale beczka?, wiatrakiem?...


Tego nie wiem i proszę o wsparcie w szperaniu w necie ;-) dla dobra tematu
Obrazek

HAV

PostWt 23 sty, 2007 15:54

zGuba napisał(a):
Nie wiem, może ja się nie znam, ale z reguły efekty widać już przy ustawieniu kilkunastu procent ciągu; ArmA pod tym względem jest innowacyjna, tu żeby ruszyć maszynę z pasa potrzeba min. 50%


No, raczej się nie znasz ;-) poniżej tych 50% też wytwarzany jest ciąg, którym powinno się płynnie regulować szybkość opadania (nie wiem, czy jest tak w ArmA) [edit - chodziło mi o śmigłowce - samoloty to inna bajka :?


Tyle, że tu właśnie chodzi o samoloty... ;-)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron