Teraz jest Wt 17 cze, 2025 16:27


ArmA II

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPt 29 maja, 2009 18:08

Vilas napisał(a):ktoś może powiedzieć "łał, chociaż AI poprawili" a ja powiem "łał, wróciło AI do poziomu OFP ?" bo chyba w OFP lepiej sobie radziły formacje w SP, działały bardziej zwarto
Arma kompletnie schrzaniła AI formacji w singlu

A ty wiesz, że pod tym względem masz absolutną rację? Wyjście CWR sprawiło, że ponownie grałem w kampanię Resistance. Kto grał, ten pamięta, że poprzeczka tam była zawieszona znacznie wyżej niż w CWC, w zasadzie od początku dowodziło się drużyną, a misje nie wybaczały błędów. Jednak po tym jak "obrosłem w piórka" byłem w stanie zaliczyć całą kampanię bez straty jakiegokolwiek żołnierza w walce.
A w ArmA?
Żołnierze widząc wroga lecą jak te pacany w jego kierunku, strzelają z rakiet nie mając najmniejszych szans trafienia, jak dzieci we mgle gubią się na otwartej na przestrzeni, albo pakują sobie nawzajem rakiety w plecy, nie trzymają szyku nawet na otwartej przestrzeni, albo kręcą się jak kot wiadomo z czym. Marnowanie rakiet na pojedynczych piechocińców, kiedy w pobliżu toczą się czołgi też dokłada swoją cegiełkę.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 29 maja, 2009 18:17

Wyłączenie "Engage at will" powinno pomóc.

Ja się wacham. W ArmA żołnierze w końcu poruszają się żabką (chyba, że to tylko kwestia ACE'a, nie pamiętam czy to na nim testowaliśmy moją misję), osłaniają;

Różnie bywało i w OFP, i w ArmA i różnego rodzaju moda

Co zaś do używania AT przeciw piechocie - polecam spróbować użyć PROPER Gameplay modyfikacji (wybrany plik .pbo - no AT use vs men), powinno załatwić sprawę (w CWR AI zachowuje się jak z wcześniejszego builda Army)

Kwestię AI pozostawiłbym otwartą; Bardziej narazie chodzi o stabilność, dopracowanie silnika, brak krytycznych błędów (typu właśnie AI ignorujące gracza), i tak dalej...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 29 maja, 2009 18:24

Niestety w tym względzie można tylko liczyć na "łaskę pańską". Dlaczego, nie muszę tłumaczyć, bo chociaż nie powinno być z tym żadnych problemów natury technicznej, pewnie każdy na dźwięk "kompatybilność wsteczna" uśmiechnął się i powiedział "Jaaaaaasne"


o to akurat się nie martwię

http://www.youtube.com/watch?v=AXUW_QIHgGk

http://www.youtube.com/watch?v=-iPghjHnaQU

http://www.youtube.com/watch?v=BWeXupYKo-s

http://www.youtube.com/watch?v=-jDdJixd ... re=channel
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

eJay

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 133
  • Dołączył(a): Pt 04 lis, 2005 10:57

PostPt 29 maja, 2009 18:33

Jonez napisał(a):eJay - skąd takie info? Wyspa z filmików nie wyglądała źle - o AI chyba nie ma póki co dyskutować, bo z filmików widać jedynie poziom CoD [czyli nie tak źle, ale i nic co się wybija ponad rzetelną przeciętność], z kolei coop do 4 graczy zdementowało już dawno CM (chyba, że coś się zmieniło).


Bo rozmawiałem z osobą (Polakiem), która była w Londynie na pokazie Codemasters jakieś 2 miesiące temu. Zaprezentowana wersja gry była daleka od finalnej, nie mniej wychwycono naprawdę kategoryczne błędy typu rozkazujesz AI zaatakować wzgórze, a oni stoją jak kołki i nic nie robią. Ponadto ze screenów wnioskuję, że wyspa nie jest bogata w detale, dobijający jest distance draw (ewidentnie wada silnika), który zamazuje obiekty znajdujące się 300 metrów od gracza, do tego kiepskie tekstury ziemi, trawy, broni itd. Na temat realizmu jeszcze się nie wypowiadam - ponoć jest konfigurowalny, ale wciąż o nim mało wieści.
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPt 29 maja, 2009 18:34

reyhard, normalnie bym cię ucałował, za przyniesienie takich wspaniałych wieści :grin: .
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 29 maja, 2009 18:45

j\w


eJay - ok, thx za info - zobaczymy.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 30 maja, 2009 19:34

http://www.youtube.com/watch?v=F3VTjc86QwM

zachowanie AI na patchu 1.01
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostSo 30 maja, 2009 21:57

No jakoś to wygląda, widać patch coś pomógł, ale głosy w radiu cały czas jak w ArmA1 :/ Do tego denerwujące jest to ciągłe pieprzenie "GO, I'LL COVER YOU!"
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 31 maja, 2009 18:07

wątpię
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Klimueres

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Śr 06 lut, 2008 12:18
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 01 cze, 2009 06:32

A nie wiecie może kiedy pojawi sie w empiku ? Żeby można było w polsce kupić a nie na amazonie za 25 funtów.
"Najszybszym sposobem na zakończenie wojny jest jej przegranie."
George Orwell - Eric Arthur Blair 25 czerwca 1903 - 21 stycznia 1950
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPn 01 cze, 2009 07:47

To musisz poczekać do polskiej premiery (19 czerwca), na razie gra wyszła tylko w Niemczech.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 01 cze, 2009 13:50

Pisałem to już ze 100 razy i napiszę po raz 101 - LEM milczy w sprawie Polskiego relase, na pewno nie będzie to dzień 19 czerwca. Najbliższe możliwe to Lipiec 2009 (plotka z innych for)...
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostPn 01 cze, 2009 18:18

Juz myslalem, ze do rak graczy trafi bardziej dopracowany produkt. Ledwo co, a juz mamy patcha. Chyba rok (lub ponad) minie jak w przypadku AA1, by gra stala sie w miare grywalna. Mam mozliwosc zakupu tego w chwili obecnej, ale sobie odpuszcze.
Ciekawe jak sprwdzi sie kampania gry, oby nie bylo to cos w stylu z AA1.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPn 01 cze, 2009 19:18

To troche wyglada tak: "Macie tu niedopracowany silnik, kilka skleconych na kolanie misji gratis", a potem pełno paczy i modow za 'dodatkowa opłatą'
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 01 cze, 2009 20:41

Pieprzycie.



Niemcy za nas betatestują. Doceńcie to.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron