Teraz jest Pt 20 cze, 2025 11:57


Intro.sqs

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Dreadnought

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Śr 21 cze, 2006 17:20
  • Lokalizacja: De76 Winter Nogojev

Intro.sqs

PostCz 22 cze, 2006 19:16

Szukałem takiego tematu i nie znalazłem.

Mianowicie. Zauważyłem, że Alderous w swoim poradniku pisze, że trzeba stworzyć plik intro.sqs w notatniku i coś tam zrobić. Mam pytanko. Czy da się stworzyć kamerę w OFP'ie czy trzeba z tym bawić się w notatniku. Pytam się, ponieważ w OFP'ie skrypt nie stanowi dla mnie problemu. Zaś jeżeli widzę 0=0=0 to łapię się za głowę i walę nią o klawiaturę :P
Nie propagaduję faszyzmu i mój avatar jest najzwyklejszym avatarem przedstawiającym żołnierzy SS w polu -.-
Offline
Avatar użytkownika

Pabllo

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): N 28 maja, 2006 10:25
  • Lokalizacja: Będzin - Syberka

PostCz 22 cze, 2006 19:43

Można w samym edytorze kombinować z kamerkami, ale opcja w skrypcie jest wygodniejsza i można ciekawsze efekty robić... i niekoniecznie musi mieć nazwe intro.sqs :)
Offline

Dreadnought

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Śr 21 cze, 2006 17:20
  • Lokalizacja: De76 Winter Nogojev

PostCz 22 cze, 2006 21:19

A jest link jakiś do tutoriala jak edytorem kierować kamerami?
Nie propagaduję faszyzmu i mój avatar jest najzwyklejszym avatarem przedstawiającym żołnierzy SS w polu -.-
Offline
Avatar użytkownika

Szalony Odys

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): Śr 21 cze, 2006 23:16
  • Lokalizacja: Made on Earth

PostCz 22 cze, 2006 21:30

Hmm chyba nie. Ja trochę musiałem poczekać zanim zrozumiałem na czym to polega. Najgorsze jest to, że to wszystko jest takie łatwe.... Podaj jakiś przykład skryptu kamery to może społecznie Ci wytłumaczymy, jak się połapać w tych cyferkach, literkach i bóg wie czym jeszcze.
żyj na poziomie buraka, a życie będzie słodkie !
Offline

Dreadnought

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Śr 21 cze, 2006 17:20
  • Lokalizacja: De76 Winter Nogojev

PostCz 22 cze, 2006 21:38

Chodzi mi o to - Jak ustawiać skryptem kamerę.

Na przykład: _oy, _xy etc.
Nie propagaduję faszyzmu i mój avatar jest najzwyklejszym avatarem przedstawiającym żołnierzy SS w polu -.-
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 22 cze, 2006 22:34

Kod: Zaznacz cały
;Intro.sqs

;Tu jest rozjaśnienie np. na początku intra
TitleCut ["","BLACK IN", 5]

;Inicjacja kamery
_cam = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]

;Kamera
Cel kamery na, który zostanie skierowany obiektyw, Null oznacza brak celu, celem może być np. Element Logiczny bądź żołnierz albo jakiś obiekt
_cam CamSetTarget Null

;Kam1 to nazwa kamery
_ox = GetPos kam1 Select 0
_oy = GetPos kam1 Select 1
;Prędkość z jaką kamera będzię się przesuwać z pkt. A do B liczona w sekundach, wartość 0 oznacza natychmiastową zmianę położenia
_cam CamCommit 0
;Wartość liczbowa określająca na jakiej wysokości znajdzie się kamera w metrach
_cam CamSetPos [_ox,_oy,15]


Trzepnij to do skryptu zapisz jako np. Intro.sqs
Ustaw ludzika w sekcji wstęp i wpisz mu w inicjacji [] Exec "Intro.sqs"
Ustaw triger nazwij kam1, potem ustaw EL i nazwij Target, przy _cam CamSetTarget wpisz "Target" i włącz podgląd.
Jeżeli chcesz zrobić przejście robisz np. coś takiego

Kod: Zaznacz cały
;Intro.sqs

TitleCut ["","BLACK IN", 5]
_cam = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]


_cam CamSetTarget Target1

_ox = GetPos kam1 Select 0
_oy = GetPos kam1 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,15]
_cam CamCommit 0

~5

_cam CamSetTarget Target1

_ox = GetPos kam2 Select 0
_oy = GetPos kam2 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,15]
_cam CamCommit 10


To już chyba nie wymaga tłumaczenia ;-)
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline

Dreadnought

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Śr 21 cze, 2006 17:20
  • Lokalizacja: De76 Winter Nogojev

PostCz 22 cze, 2006 22:49

Dziękuję. Zaraz skopiuję, a wy możecie zamknąć temat :)
Nie propagaduję faszyzmu i mój avatar jest najzwyklejszym avatarem przedstawiającym żołnierzy SS w polu -.-
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Intro.sqs

PostPt 13 gru, 2024 04:04

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Intro.sqs


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 19 gości

cron