- Kod: Zaznacz cały
;Intro.sqs
;Tu jest rozjaśnienie np. na początku intra
TitleCut ["","BLACK IN", 5]
;Inicjacja kamery
_cam = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
;Kamera
Cel kamery na, który zostanie skierowany obiektyw, Null oznacza brak celu, celem może być np. Element Logiczny bądź żołnierz albo jakiś obiekt
_cam CamSetTarget Null
;Kam1 to nazwa kamery
_ox = GetPos kam1 Select 0
_oy = GetPos kam1 Select 1
;Prędkość z jaką kamera będzię się przesuwać z pkt. A do B liczona w sekundach, wartość 0 oznacza natychmiastową zmianę położenia
_cam CamCommit 0
;Wartość liczbowa określająca na jakiej wysokości znajdzie się kamera w metrach
_cam CamSetPos [_ox,_oy,15]
Trzepnij to do skryptu zapisz jako np. Intro.sqs
Ustaw ludzika w sekcji wstęp i wpisz mu w inicjacji [] Exec "Intro.sqs"
Ustaw triger nazwij kam1, potem ustaw EL i nazwij Target, przy _cam CamSetTarget wpisz "Target" i włącz podgląd.
Jeżeli chcesz zrobić przejście robisz np. coś takiego
- Kod: Zaznacz cały
;Intro.sqs
TitleCut ["","BLACK IN", 5]
_cam = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
_cam CamSetTarget Target1
_ox = GetPos kam1 Select 0
_oy = GetPos kam1 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,15]
_cam CamCommit 0
~5
_cam CamSetTarget Target1
_ox = GetPos kam2 Select 0
_oy = GetPos kam2 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,15]
_cam CamCommit 10
To już chyba nie wymaga tłumaczenia

User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.