Teraz jest Wt 24 cze, 2025 17:21


Kilka misji od Reyhard'a :P

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Kilka misji od Reyhard'a :P

PostPt 06 sty, 2006 16:37

Otóż dzisiaj przedstawiam wam jedną misje autorstwa mojego oraz druga stworzoną przy współpracy z żukerem (te dwie misje na WPS oraz na Gromie Offtime) + 1 update jedenej starszej misji :)

Combat Rescue - Misja wykonana przeze mnie, wymaga troche addonów (m.in. Combatu i Basu oraz GROM ).
Krwawy świt- misja autorstwa mojego i żuker. Addony wymagane są w Readme bo oprócz samego WPS wymaga jeszcze kilku rzeczy.
Krwawy świt, wersja z Gromem - j.w. dochodzi do tego Grom

Behind the lines v. 1.0.1 - misja w zimowych klimatach ww2 :)

Wszyskie wyżej wymienione misje powinny działać w MP (szczególnie że misje na WPS były projektowane z myślą do gry jako coop dlatego nie ujrzysz tam np. overviewa). Czekam na komentarze :)

Btw: Mam jedną misje do oddania w dobre ręce , chęci brak a pomysłu żal. Skrypty są do niej gotowe tylko trzeba byłoby całą misje dotestowac, chętny prosze na PW
Ostatnio edytowano Pt 06 sty, 2006 17:55 przez reyhard, łącznie edytowano 1 raz
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 06 sty, 2006 17:33

Krwawy świt- klimatyczny....pogoda jakby zapowiadała zombiaki :D ale 1 mnie zastanawia- po co jest dodane RPG-7 skoro nie ma do niego amunicji :S
A tak misja do coopa bardzo 1szo klasna (wersja z gormem) :)
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 06 sty, 2006 19:09

No to tak, błąd już poprwiony a powód jego był dość banalny, po prostu wziąłem nazwy broni z readme WPS v.0.4 a w 0.5 nazwy zostały lekko zmienione (poprawiłem też kilka literówek w briefingu). Aha, zapomniałem dodać że Combat Rescue też wykorzystuje tropikalny Grom :). Link do misji pozostał bez zmian.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 06 sty, 2006 19:37

Wychodzi na to ze zrobiles pierwsze misje z gromem offtime-a (no widzisz..ktos sie jednak interesuje no juz nie placz nie placz ;) ), w dodatku to odrazu material na coopa a misje sa zgrabne :)
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPt 06 sty, 2006 19:55

Jestem pełen podziwu. Bardzo szybko sie z nimi uwineliście.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostSo 07 sty, 2006 00:55

hehe można tak robić ,że misja jest z innymi jednostkami i w momencie wydania addonu podmienic:D
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 07 sty, 2006 01:57

Moje odczucia względem misji "Krwawy świt":
1 Odprawa zrobiona poprawnie. Chociaż mozna by dożucic do notatek zdjecia lotnicze ważnejszych celów (tak jak to mialo miejsce w misji Kangura). Można by też podać kilka informacji o pogodzie (bądż w prywatnych notatkach badż do danych o misji). Mozna by też coś skrobnać w notatkach o odczucia bohatera co do zadznia itd. (najprosciej przepisać jakiś interesujący nas fragmet notatek z res'a lub cwc).
2 Intro zrobione poprawnie. Chociaż co do muzyki mam troche mieszane uczucia. Autorom zapewne chodziło o stwożenie "swojskiego" klimatu. Ale chyba (przynajmniej dla mnie) lepsza by była muzyka potęgująca tajemniczy klimat misji. Intro jest proste i nieprzekombinowane (takie jakie według mnie powino być).
3 Klimat jest i to jest najważniejsze (zbudowano go na maglistej pogodzie która w połączeniu z sporą ilością wroga kżątajacego sie po okolicy sprawia że po pierwszym wystrzale zapada chaos, co podnosi zarówno adrenaline jak i odrobine trudnosc misji).
4 Przydało by się dożucic ładunki wybuchowe i rpg do skrzyń z amunicja znajdujacą się na cmentarzu przy kościele.
5 Można by dać graczowi akm z tłumikiem (gracz sam by mógł zadecydować czy wykonac frontalny atak, czy zdjąć obstawe dział "po cichu").
Do pełni szczęścia brakuje mi tylko użycia jakiś animacji w misji (np żolnierz zapalajacy papierosa; śpiący na krzesle czy przy skrzynkach amunicji; sikającego pod drzewem żołnierza lub oficera który żegna się z jedna miejscową dziewczyną czułym i namiętnym pocałónkiem na progu jej domu w którym własnie spędzili razem upojną noc :grin: ). Oczywiście jak zwykle przesadzam ;-)
Reasumując misja bardzo dobra (gdyby tytlko nie posiłki w postaci żelastwa, to bym był bardzo zadowolony). Co wiecej posiada spory potencjał (bardzo klimatyczna), więc mozna by się przyłożyć jeszcze bardziej do następnej wersji ;-) :spoko:
Ostatnio edytowano So 07 sty, 2006 02:26 przez Barbarian, łącznie edytowano 2 razy
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostSo 07 sty, 2006 02:21

Problem 3&4 możesz rozwiącać samodzielnie dodając uzbrojenie w briefingu :P. Co żelastwa na końcu, cechą szczególna moich misji jest zazwyczaj bardzo przegięty poziom trudności :P (ci co grali w Katyne lub Behind The Lines wiedzą o co chodzi :twisted: ). A tak na serio, 1 punkt oraz końcówka misji to przypadłosci specyfkacji MP (raz żeby nie bylo za łatwo a dwa że MP zbytnio nie pozwala na jakieś bardzo rozbudowane intro), w następnej wersji spróbuje właśnie to poprwić :).
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 07 sty, 2006 02:43

Z tym żelastwem to chodziło raczej o prędkość jego pojawienia się w mieście (tak jagby pancerniacy nie robili nic innego tylko siedzieli w swoich konserwach i grzali silniki w nadzieji że gdzieś w pobliżu pojawi się "zwierzyna"). Lepiej chyba skoordynować siły i kontratakować troche pózniej, ale z głowa niż natychmiast (na chura) żucać się na wroga. Intro jest dobrze zrobione i chyba nie trzeba w nim nic zmieniać (muzyka w żaden sposób nie przeszkadza, budzi poprostu przy pierwszym zetknieciu z misja zdziwienie). Kolejna sprawa. W misji dzieje się nadranem (kiedy sen jest najmocniejszy), a sądząc po mgle jest dosć zimno i wilgotno (na samą myśl o tym mam ochote żucic się do ciepłego łużka). A niemal wszyscy Rosjanie w Miasteczku (i poza nim) wprost tryskaja enargią i wigorem (zupelnie jakby doskonale wiedzieli o "odwiedzinach" Polaków). Przydalo by sie rozlokować częsć żołnierzy śpiących po stodolach i namiotach (do tego stopnia że mozna by wejść do takowej stodoły i przy odrobinie szczęścia nie niepokojac śpiacych). Można by też wpleść gdzieś jakieś krótkie dialogi miedzy rosyjskimi żolnierzami (lub np. w momecie gdy zblizymy się na pewna odleglosć do żołnirza załatwiajacego potrzebe fizjologiczną usłyszymy jego gwizdanie, mimo iz nie będziemy go jescze widzieć).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostSo 07 sty, 2006 03:15

Barbarian, choc osobiscie nie oczekuje po misjach coopowych takich motywow (poniewaz automatycznie zakladaja mocne oskryptowanie, a wiec za kazdym razem wszystko sie powtarza) to musze przyznac, ze masz fajne pomysly :)
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 07 sty, 2006 13:51

Ja myślałem raczej o misji sp niż coop (za bardzo by lagowała). Zapomniałem również dodać iż przydał by się auto save po wyjściu z łodzi (żeby w razie wczesnego uśmiercenia nie trzeba było czekać aż łódż się doczpłapie do brzegu, co troszke irytuje).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostSo 07 sty, 2006 15:36

SHIFT + MINUS NUMERYCZNY a nastepnie wpisac savegame :) Ktos tego w SP nie uzywa?? ;)
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostSo 07 sty, 2006 16:00

Bez tego kodu nie wiem czy bym przeszedł tak szybko Resa ;)
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 07 sty, 2006 17:11

Jej... a myślałem, że to tylko moja "choroba" :D Z drugiej strony - używam tego od stosunkowo "niedawna". CWC i Resa przechodziłem bez owego kodu, wiecie ile nerwów przez to straciłem? :D Ale dzięki temu było to naprawdę wyjątkowe.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Berna

PostSo 07 sty, 2006 17:52

Jest taka misja w OFP... "Pola Walki". Niezwykle trudna, przechodziłem ją trzy dni, zrobiłem tylko jeden save, a mimo tego ją przeszedłem. Potem satysfakcja ze sie udało. A gre na kodach moge zapakować w papier śniadaniowy i wyrzucić do smietnika. Dla mnie to idiotyzm. Każdy głupi potrafi. To tyle nie na temat. Komentujmy lepiej dzieło Reyharda.
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 5 gości

cron