Moje odczucia względem misji "Krwawy świt":
1 Odprawa zrobiona poprawnie. Chociaż mozna by do
żucic do notatek zdjecia lotnicze ważnejszych celów (tak jak to mialo miejsce w misji Kangura). Można by też podać kilka informacji o pogodzie (bąd
ż w prywatnych notatkach bad
ż do danych o misji). Mozna by też coś skrobnać w notatkach o odczucia bohatera co do zadznia itd. (najprosciej przepisać jakiś interesujący nas fragmet notatek z res'a lub cwc).
2 Intro zrobione poprawnie. Chociaż co do muzyki mam troche mieszane uczucia. Autorom zapewne chodziło o stwo
żenie "swojskiego" klimatu. Ale chyba (przynajmniej dla mnie) lepsza by była muzyka potęgująca tajemniczy klimat misji. Intro jest proste i nieprzekombinowane (takie jakie według mnie powino być).
3 Klimat jest i to jest najważniejsze (zbudowano go na maglistej pogodzie która w połączeniu z sporą ilością wroga k
żątajacego sie po okolicy sprawia że po pierwszym wystrzale zapada chaos, co podnosi zarówno adrenaline jak i odrobine trudnosc misji).
4 Przydało by się do
żucic ładunki wybuchowe i rpg do skrzyń z amunicja znajdujacą się na cmentarzu przy kościele.
5 Można by dać graczowi akm z tłumikiem (gracz sam by mógł zadecydować czy wykonac frontalny atak, czy zdjąć obstawe dział "po cichu").
Do pełni szczęścia brakuje mi tylko użycia jakiś animacji w misji (np żolnierz zapalajacy papierosa; śpiący na krzesle czy przy skrzynkach amunicji; sikającego pod drzewem żołnierza lub oficera który żegna się z jedna miejscową dziewczyną czułym i namiętnym pocał
ónkiem na progu jej domu w którym własnie spędzili razem upojną noc

). Oczywiście jak zwykle przesadzam
Reasumując misja bardzo dobra (gdyby tytlko nie posiłki w postaci żelastwa, to bym był bardzo zadowolony). Co wiecej posiada spory potencjał (bardzo klimatyczna), więc mozna by się przyłożyć jeszcze bardziej do następnej wersji
