Teraz jest Pt 20 cze, 2025 18:33


CfgIdentities z twarzami z facestex2

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

CfgIdentities z twarzami z facestex2

PostPn 15 maja, 2006 22:25

Mam pytanie czy deklarując class CfgIdentities w opcji face odpowiadającej za wyświetlaną twarz jest możliwoś przypisania postaci twarzy z facestex2.pbo a nie standardowych twarzy BIS'owych??
Obrazek
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 16 maja, 2006 00:55

Nie da się w description, ale można za pomocą skryptu.

Po rozpakowaniu w facestex2.pbo znalazłem skrypt losowego wybierania twarzy i przerobiłem go trochę, żeby nadawał jednostce tylko jedną twarz:

Kod: Zaznacz cały
;Twarz.sqs

_ziom = _this select 0
_num = _this select 1
_num = _num - ( _num mod 1)
? _num < 1: _num = 1
? _num >14 : _num = 1

~0.000005
#again
_face = format ["llm_sol%1",_num]
_faceD = format ["llm_sol%1D",_num]
_ziom setface _face
_ziom animate ["Fset", 1]

_delay = 1 + random(0.5)
#loop
~_delay
?!(alive _ziom): goto "deadstate"
_Fis = _ziom animationPhase "Fset"
?_Fis == 0: goto "again"
goto "loop"

#deadstate
;hint "Umarł w butach"
_ziom setface _faceD
exit


Przyrostek "D" oznacza twarz po śmierci.
Jeśli chcesz użyć twarzy z kamuflażem, zamiast "llm_sol" wpisz "llm_camo"

Potem w inicie jednostki wpisz:
Kod: Zaznacz cały
[this, #] exec "Twarz.sqs"

"#" oznacza numer twarzy (od 1 do 14)

Powinno działać.
Twarz nie będzie przypisywana na początku misji, lecz 0.000005 sekundy po jej rozpoczęciu, ale wydaje mi się, że gracz nie zdąży zwrócić na to uwagi. Zawsze można w init.sqs wpisać titleCut ["","BLACK IN"].
Ostatnio edytowano Wt 16 maja, 2006 18:18 przez archiee, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

Dzieki

PostWt 16 maja, 2006 15:39

Wielkie Dzięki, skrypcik chyba działa na dwa razy włączone, żołnierz mial dwa razy tą samą twarz :spoko:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

PostN 11 cze, 2006 13:41

A czy jest możliwe nie używając skryptu, tylko komendy
Kod: Zaznacz cały
this setface
??

Gdyz nowy pack glów Lalumy jest świetny i chciałbym ustawić te twarze u polskich wojaków.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

traffix

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 235
  • Dołączył(a): So 04 mar, 2006 19:39

PostN 11 cze, 2006 18:35

nie da sie tak... no chyba że te twarze są na głowach Llaumy... jeśli tak to próbuj...
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 11 cze, 2006 18:38

Hmmm...
Można, ale wtedy po śmierci wojak będzie miał zwykłą twarz, co trochę dziwnie wygląda.
Ale myślę, że lepiej po prostu przerobić skrypt.

W twarz2.sqs wpisz:
Kod: Zaznacz cały
;Twarz2.sqs

_ziom = _this select 0
_face = _this select 1
_faceD = _this select 2

~0.0000005
#loop1
_ziom setface _face
_ziom animate ["Fset", 1]

#odnowa
_delay = 0.2 + random 0.1
? not (alive _ziom) : goto "deadstate"
_Fis = _ziom animationPhase "Fset"
?_Fis == 0: goto "loop1"
~_delay
goto "odnowa"

#deadstate 
_ziom setface _faceD
exit

W init.sqs wpisz:
Kod: Zaznacz cały
[nazwa jednostki, nazwa twarzy, nazwa twarzy po śmierci] exec "twarz2.sqs"


nazwa jednostki - sama nazwa wskazuje.
nazwa twarzy - jaką twarz będzie miała jednostka.
nazwa twarzy po śmierci - jaką twarz będzie miała jednostka po śmierci.
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

PostN 11 cze, 2006 19:17

Niestety nie działa, a żołnierze mają standarodwe twarze :/ :/
Obrazek
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 12 cze, 2006 00:55

Tym razem rozpakowałem plik pbo i popatrzyłem gdzieniegdzie.

Tutaj przerobiony przykładowy skrypt losowego wybierania twarzy:
Kod: Zaznacz cały
; twarz.sqs
; facecount = 34

~0.00005
_unit = _this select 0
_facetype = _this select 1
_frand = _this select 2
_Fis = _unit animationPhase "Fset"
?_Fis == 1: Exit


; pad with leading zero if needed...
?(_frand < 10): _facetype = _facetype + "0"

_fpick = format ["%1%2", _facetype, _frand]
_fpick_d= format ["%1%2D", _facetype,  _frand]

#again
_unit setface _fpick
_unit animate ["Fset", 1]

_delay = 1 + random(0.5)
#loop
~_delay
?!(alive _unit): goto "deadstate"
_Fis = _unit animationPhase "Fset"
?_Fis == 0: goto "again"
goto "loop"

#deadstate
_unit setface _fpick_d
exit

w inicie jednostki:
Kod: Zaznacz cały
[this, "rodzaj_twarzy", #] exec "twarz.sqs"


this - ...
rodzaj_twarzy - np. "llm_face_ru" dla ruskich, "llm_face_hw" dla zachodnio-europejskich zakładników, itp (sprawdź w configu)
# - numer twarzy (maksymalny podany w "facecount", koniecznie liczba naturalna.)
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

PostPn 19 cze, 2006 12:50

Niby wszystko dziala, bo twarz zostaje zmieniona, jednak nie mozna tego nazwać twarzą :/ Oko na środku głowy itp :/ Próbowałem na modelach WPS, i EDF. Czy moze gdzieś trzeba jeszcze coś zmienić???
Obrazek
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: CfgIdentities z twarzami z facestex2

PostPt 13 gru, 2024 02:39

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: CfgIdentities z twarzami z facestex2


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 3 gości

cron