
Po rozpakowaniu w facestex2.pbo znalazłem skrypt losowego wybierania twarzy i przerobiłem go trochę, żeby nadawał jednostce tylko jedną twarz:
- Kod: Zaznacz cały
;Twarz.sqs
_ziom = _this select 0
_num = _this select 1
_num = _num - ( _num mod 1)
? _num < 1: _num = 1
? _num >14 : _num = 1
~0.000005
#again
_face = format ["llm_sol%1",_num]
_faceD = format ["llm_sol%1D",_num]
_ziom setface _face
_ziom animate ["Fset", 1]
_delay = 1 + random(0.5)
#loop
~_delay
?!(alive _ziom): goto "deadstate"
_Fis = _ziom animationPhase "Fset"
?_Fis == 0: goto "again"
goto "loop"
#deadstate
;hint "Umarł w butach"
_ziom setface _faceD
exit
Przyrostek "D" oznacza twarz po śmierci.
Jeśli chcesz użyć twarzy z kamuflażem, zamiast "llm_sol" wpisz "llm_camo"
Potem w inicie jednostki wpisz:
- Kod: Zaznacz cały
[this, #] exec "Twarz.sqs"
"#" oznacza numer twarzy (od 1 do 14)
Powinno działać.
Twarz nie będzie przypisywana na początku misji, lecz 0.000005 sekundy po jej rozpoczęciu, ale wydaje mi się, że gracz nie zdąży zwrócić na to uwagi. Zawsze można w init.sqs wpisać titleCut ["","BLACK IN"].