Teraz jest Cz 11 wrz, 2025 00:30


FFUR Huge Release!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

koleś14

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Pn 06 lis, 2006 11:27

PostN 09 wrz, 2007 19:37

¦ciągnąłem sobie FFURA 1985 Winter i mam problem. Gdy chcę się katapultować z samolotu pojawia się błąd:
script \raft\scripts\bailout.sqs not found

Jak można temu zaradzić?
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostN 09 wrz, 2007 22:24

znaleść skrypt bailout.sqs i przenieść go do raft.pbo ...
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline

ubyś

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Pn 10 wrz, 2007 10:26

PostPn 10 wrz, 2007 12:40

wiem że jestem żułtodziobem o wogule ale co to jest ten "-nomap" :co:
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 10 wrz, 2007 13:02

"-nomap" jest to parametr który dopisuje się do skrótu gry. Np.:
"X:\Program Files\Bohemia Interactive\OperationFlashpoint\FlashpointResistance.exe" -nomap

X - litera napędu.
Tak wygląda to u mnie.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

ubyś

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Pn 10 wrz, 2007 10:26

PostPn 10 wrz, 2007 13:14

ok dzięki
Offline

koleś14

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Pn 06 lis, 2006 11:27

PostPn 10 wrz, 2007 13:46

znaleść skrypt bailout.sqs i przenieść go do raft.pbo ...


Tak tylko że u mnie nie ma pliku raft.pbo. Mój kolega też miał tego FFURa i był tam ten sam problem.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 10 wrz, 2007 18:35

Być może jest ukryty w innym .pbo?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 10 wrz, 2007 18:59

Jak plik *pbo może być ukryty w innym pliku *pbo :?: Ja się z takim czymś jeszcze nie spotkałem.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 10 wrz, 2007 19:05

Nie jestem pewien, gdzieś to chyba widziałem dawno temu. I44 Demo?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostPn 10 wrz, 2007 19:16

To niech zrobi nowe pbo...
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostPn 10 wrz, 2007 23:18

Maćko napisał(a):Jak plik *pbo może być ukryty w innym pliku *pbo Ja się z takim czymś jeszcze nie spotkałem.


Widziałem w jakiejś misji CTI takiego łamańca - cholerstwo działało, ale nie udało mi się powtórzyć takiego wyczynu z FFURCTI. Zresztą wolę otwarte foldery - mniej zabawy z .pbo i mniejszy rozmiar pliku.
Offline

kubczak16

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): Wt 27 lut, 2007 18:42

PostWt 11 wrz, 2007 18:07

Bardzo dziekuje za pomoc... ;/
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostWt 11 wrz, 2007 19:16

Sorki nie zauważyliśmy :razz: AI w ffurze jest trochę zbyt wrażliwe i głupawe. Przykład:

Oryginalna kampania "cold war crisis" misja 1 po treningu (zajmowanie morton).
Zanim jeszcze pojawi się filmik (ten co dowódca gada przy lesie), zauważa wrogiego BWP, i wszyscy gleba (padnij) :/ Filmik się pokaże i on znowu gleba i tak aż ja nie zabije wszystkich bandytów. Lub czasami nie pada tylko idzie powoli, i okrąża las, przez co ja załatwię wszystkich za nim on do wiochy dojdzie, a ponad to ciągle "morde drze" (przepraszam za wyrażenie :razz: ) "wróć do szyku".

Mam nadzieje, że to ci wystarczy :]
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostWt 11 wrz, 2007 20:19

To chyba skrypty niejakiego Sun Tzu pt. "Sztuka Wojny"? Przypadkiem to nie jest spuścizna po SLX?
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostWt 11 wrz, 2007 21:51

Zasugeruję stwierdzenie, że AI w FFSX07 pod względem inteligencji znacznie przewyższa wszystkie mody, a nawet Arma. Fakt , w kampaniach zachowuje się głupawo , ale grając w edytorze nie raz szczęka mi opadła jak zobaczyłem do jakich akcji jest zdolne. Napiszę trochę na wyrost.
AI nareszcie myśli. :twisted:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron