Teraz jest Śr 10 wrz, 2025 23:04


FFUR Huge Release!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostN 16 wrz, 2007 23:05

Wiecie co - uważam że Thunderbird za dużo miesza ;) dokleja, zmienia, wycina, cofa zmiany... całość obrasta w skrypty/tekstury/polygony. Za to spada FPS i AI robi kawały twórcom misji i kampanii - no cóż, przynajmniej jest jakaś improwizacja :)

Naściągałem różnych rzeczy do ArmA i w miarę możliwości do OFP - osobiście jestem ciekaw czy twórcy skryptu Urban Patrol pokusiliby się na stworzenie skryptu opanowania miasta :-) z połączeniem plutonów :-)
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostN 16 wrz, 2007 23:23

zGuba napisał(a):Wiecie co - uważam że Thunderbird za dużo miesza ;) dokleja, zmienia, wycina, cofa zmiany... całość obrasta w skrypty/tekstury/polygony. Za to spada FPS i AI robi kawały twórcom misji i kampanii - no cóż, przynajmniej jest jakaś improwizacja :)


Oj, miesza, miesza i często za wiele z tego mieszania nie wychodzi ale... FFSX2007 v.2.5 jest naprawdę niezły. Szczególnie AI i jego zachowanie podczas walki - Drużyny skaczą "dwójkami" co kilka metrów, MG dostają cele na zaporowe po budynkach, wzajemna osłona, trzymanie się w kupie, branie jeńców. Gra jest teraz taka... realistyczna.

Co ciekawe, przejmowanie przez AI budynków naprawdę działa! AIki obsadzają miejsca w pomieszczeniach, przy oknach, na balkonach i raz mi się nawet zdarzyło, że AI obstawiło wejście do budynku i chroniło go. Wygląda to ciekawie.

No i co jeszcze, fajne GUI, mniejsza lagowatość, jakieś tam dodatkowe jednostki, config z trawą od Solusa. Wersja 2.5 jest warta ściągnięcia.
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostPn 17 wrz, 2007 13:48

Ktoś z szybkim internetem i wypalarką DVD będzie przejeżdżał koło stopnia wodnego Kościuszko? ;-) chyba się pokuszę na ściągnięcie "dwa piędziesiont" ;-)
AI obsadzało budynki już w FFURSLX 1.0 - u kuzyna po pijaku grałem w misję Zemsta i gdzieś po 2 godzinie prób "spania na grająco" zacząłem napieprzać do budynków i drzew z RPG i granatnika - podziałało ;)
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostWt 18 wrz, 2007 19:45

T-bird wydał config do FFUR SLX 2007, który wyłącza radiowe pogaduchy w pojazdach i przywraca widok w 3 osobie z wersji 2.0. Osobiście mi to nie odpowiada, ale może komuś się przyda.
http://files.filefront.com/configrar/;8 ... einfo.html
Offline

Ral

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Wt 04 wrz, 2007 22:10

PostCz 20 wrz, 2007 17:40

Wie ktoś co to za muzyczka leci w menu FFUR SLX 2007 v2.0 :?: (nie wiem czy się nie zmieniła w wersji 2.5 bo dopiero teraz patch ściągam) i czy jest jakiś sposób na wywalenie tego paska zdrowia bo mi on kompletnie nie leży. W końcu to symulator :]
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostCz 20 wrz, 2007 18:22

Ja mam "draj kłeszczjonen".

- Jak usunąć ten łobrazecek w menu (za duży :P)?
- Jak przywrócić widok do 3-osoby?
- Jak ustawić aby głównymi jednostkami byli marines w camo woodland?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 20 wrz, 2007 18:27

Co do pierwszego: samego obrazka nie usuniesz, możesz co najwyżej usunąć plik "resource" z folderu "BIN" w katalogu modu (ja tak zrobiłem), ale w tedy całe menu powróci do oryginalnego wyglądu.

Co do reszty pytań to nie wiem. :razz:
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostCz 20 wrz, 2007 18:36

Severb napisał(a):- Jak ustawić aby głównymi jednostkami byli marines w camo woodland?


Potrzebujesz specjalnie przerobić config. ;) Ogólnie, mógłbym taki sporządzić, powiedz tylko która wersję configu zmodyfikować. ;)

Maćko napisał(a):Co do pierwszego: samego obrazka nie usuniesz, możesz co najwyżej usunąć plik "resource" z folderu "BIN" w katalogu modu (ja tak zrobiłem), ale w tedy całe menu powróci do oryginalnego wyglądu.


Banialuki gadasz maćko, jeśli wie co usunąć z pliku resource.cpp to usunie sam obrazek, pozostawiając wygląd menu niezmieniony.
Ostatnio edytowano Cz 20 wrz, 2007 19:05 przez 101st Paratroop, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostCz 20 wrz, 2007 18:41

Drugie pytanie: jak przywrócić widok do 3-osoby?
Otwórz config.cpp w notatniku i znajdź linijkę:
Kod: Zaznacz cały
class Man:Land

a następnie znajdź:
Kod: Zaznacz cały
extCameraPosition[]={0.25,-0.1,-1.4};

i zmień, by wyglądała tak:
Kod: Zaznacz cały
extCameraPosition[]={0,0.3,-3.5};

Zamknij, zapisz i przekonwertuj do formatu bin.
Możesz też skorzystać z configu, który jest parę postów wcześniej.
Ostatnio edytowano Pt 21 wrz, 2007 12:57 przez Stary wiarus, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostCz 20 wrz, 2007 21:54

101st Paratroop napisał(a):
Severb napisał(a):- Jak ustawić aby głównymi jednostkami byli marines w camo woodland?


Potrzebujesz specjalnie przerobić config. ;) Ogólnie, mógłbym taki sporządzić, powiedz tylko która wersję configu zmodyfikować. ;)


Dzięki stokrotne. Jakbyś mógł przerobić config normalny bez trawy.

@Stary Wiarus
Działa :] Masz piwo.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostCz 20 wrz, 2007 22:24

A więc zrobiłem, zmodyfikowałem Defaultowy config, bez trawy, ale w wersji normal. Umieszczam to tu jakby ktoś potrzebował jeszcze takiego pliku. Od razu ostrzegam, że config działa tylko z wersją FFSX2007 2.5. Pamiętajcie by zrobić backup oryginalnego configu ;)
Nie mam pozwolenia na edycję tego configu, jednak myślę że TB by się nie obraził. Wszystkie creditsy idą oczywiście do niego :) Ani ja, ani Thunderbird nie odpowiadamy za działanie tego configu więc używacie na własną odpowiedzialność (Nie wiem po co to piszę ;))

Link
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostCz 20 wrz, 2007 23:14

Dzięki wielkie. Wszystko działa jak należy :]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline

Ral

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Wt 04 wrz, 2007 22:10

PostSo 22 wrz, 2007 20:13

Można w jakiś sposób połączyć efekty graficzne z flashfx units replacement pack z modem FFUR 2007 SLX? Chodzi mi głównie o efekt rozrywania ciał, krew oraz wybuchy. Bardzo proszę o odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostSo 22 wrz, 2007 20:50

Incoming ! ! !
T-bird wydał kolejny patch do FFSX07 oznaczony numerem 2.5.5. Prawie 200MB.Chętni niech zasysają.
http://files.filefront.com/FFUR+SLX+200 ... einfo.html
Zmiany i poprawki m.in.
Included: SEF High quality LAV-25 instead of the previous one, the new model can carry 6 soldiers instead of 5.
_Included: ELCAN's to M249/M240 with the ability to mount/dismount the scope.
_Enhanced: Now you start missions with scopes already mounted, you can dismount'em, though.

_Fixed: 'Ess' Logo removed and implemented realistic US arm patches for both marines and US army.
_Fixed: 'XXX is too wounded, they need a medic' is replaced by a better sentence.
_Fixed: Weird sound when dragging.
_Fixed: SA58 replaced by AK47 due to matter of realism.
_Fixed: 'Rise mudgards' replaced by 'Raise Mudgards.
_Fixed: Marines Medic uses MARPAT instead of ACU.
_Fixed: Marines unable to reload their magazines.
_Fixed: Burst Mode added to Marines M16A4.
_Fixed: CTD when soldiers surrender.
_Fixed: TU22 able to refuel at its own tailgun.
_Fixed: M4 Acog Muzzleflash.
_Fixed: Marines are able to mount/dismount scopes (Aimpoint/Elcan)
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 23 wrz, 2007 09:38

Wiarus po raz kolejny spadasz nam z nieba (przynajmniej mi :twisted: )
Dzięki za informacje :spoko:
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości