
Z tego co zrozumiałem szukasz uniwersalnego wyzwalacza dla każdego miejsca gdzie chcesz zlokalizować minę ? - może być z tym kłopot.
Jak sądze można Twój problem inaczej rozwiazać - trochę uprościć za pomoca jednego wyzwalacza i prawdopodobieństwa zadziałania.
Mianowicie całe pole minowe pokryj 1 wyzwalaczem z warunkiem:
- Kod: Zaznacz cały
player and akt
w aktywacji:
- Kod: Zaznacz cały
[] exec "mina.sqs"; akt = false
W skrypcie mina.sqs:
- Kod: Zaznacz cały
__ob = thislist select 0
_m = random (10)
? _m > 3: goto "czysto"
xyz = "shell73" camcreate getpos _ob
#czysto
~4
akt = true
exit
oraz w init.sqs albo inicjalizacji gracza itp:
- Kod: Zaznacz cały
akt = true
W ten sposób gracz będzie uruchamiał wyzwalacz co około 4 sekundy ale nie koniecznie spowoduje wybuch pod graczem - zależeć będzie od prawdopodobieństwa "_m".