
Nie mam nic do samej misji bo pod FFURem calkiem przyjemnie sie gralo.
Misja jest dosc trudna i w prosty sposob sporzadzona w edytorze co nie znaczy zly. Rozmiar misji - 10MB, tragedia! Po rozpakowaniu okazalo sie ze w misji sa przemycone dwie mp3, ktore lacznie zajmuja az tyle.
W grze slyszymy zaledwie kawalek z tego. Nie lepiej bylo to obrobic i skompresowac do jakiegos sensownego rozmiaru? Zaczyna sie walka na samym pocztaku, a tu na caly regulator ten wyswiechtany (o zgrozo) Seventh, dlaczego pytam sie?
Takie wstawki, psuja gre bo zamiast slyszec odglosy pola walki, ktore DUZO MOWIA na temat tego skad idzie ogien, gdzie wybuchaja granaty, skad nadjezdzaja pojazy czy sily wroga - ja musze po raz n-ty sluchac Seventh. Muzyka w misji jest niepotrzebna, a najbardziej w czasie walki.
ps.
Nauczcie sie kompresowac i edytowac mp3. Bo patrzac na rozmiar misji, liczylem na dobre skrypty, specjalne efekty a nie na sluchanie ratm i gortoz a ran.