hmm, w zasadzie nic trudnego.
Na początku tworzysz plik .xml, który będzie robił za swoisty "arkusz przeliczeniowy".
- Kod: Zaznacz cały
<?xml version="1.0" standalone="yes"?>
<OFPUnits xmlns="http://tempuri.org/OFPUnits.xsd">
<Units>
<Unit>OfficerE</Unit> // jednostka BIS-u
<UnitNew>icp_infofficer</UnitNew> // nowe jednostka
<AddonName>icp_inf</AddonName> // potrzebny addon
</Units>
</OFPUnits>
W szablonie umieszczasz wszystkie klasy jednostek jakie chcesz wymienić. Nie wymienisz tym załóg w pojazdach (będzie zawsze ta z addonu pojazdu), chyba że umieszczono ją tam skryptem.
- Kod: Zaznacz cały
<Units>
<Unit>OfficerE</Unit>
<UnitNew>icp_infofficer</UnitNew>
<AddonName>icp_inf</AddonName>
</Units>
ten schemay powtarzasz przy każdej klasie jednostki
W pliku z programem masz czysty szablon z jednostkami BIS-u oraz przykład gotowego szablonu. Kiedy szablon jest gotowy wczytujesz go programem, a następnie "replace one file", wybierasz plik .sqm i tyle.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller