Teraz jest Pt 20 cze, 2025 21:03


Efekt śniegu

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

Efekt śniegu

PostŚr 17 maja, 2006 17:22

Witam.
Korzystając z chwili wolnego czasu, postanowiłem zrobić prosty skrypcik symulujący opad śniegu.

Pobierz (2 KB)

Poprawki:

22 Maja 2006 (v 1.1) - Dodana możliwość zmiany wagi i rozmiaru cząsteczek oraz parę innych poprawek.

19 Maja 2006 (v 1.0) - Zmienione wartości oddalenia efektu od gracza / kamery dla lepszego efektu; usunięty bug z "dzieleniem przez 0".

17 Maja 2006 (v 1.0b) - Podstawowa wersja skryptu.
Ostatnio edytowano Cz 19 paź, 2006 03:13 przez archiee, łącznie edytowano 9 razy
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostN 21 maja, 2006 20:08

Możesz dać kilka screenów? tak do newsa :D
Obrazek
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 22 maja, 2006 00:26

Screeny:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostPn 22 maja, 2006 10:11

Wygląda interesująca. Bardzo dobre dla missionmakerów. Dobra robota :spoko:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

¦wietna robota!!

PostPn 22 maja, 2006 11:45

Naprawde świetna robota. Napewno przyda się w róźnego typu misjach, zwłaszcza na niewielką wage tego skryptu.
Gratulacje!
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostPn 22 maja, 2006 20:01

_unit zamieniłbym na player, będzie działać w mp dobrze.

zeby ominac pare bledow nalezy ta linijke zrobic na cos takeigo

Kod: Zaznacz cały
drop ["cl_water","","Billboard",1,6.5,[_ox,_oy,_oz],[0,0,0],1,3,1,1,[0.1],[[1,1,1,0.75+random 0.25]],[0,1,0],1,0.8,"","",[b]vehicle player[/b]]


do tego do _oz dodałbym jeszcze getpos vehicle player select 2.


w icp_effects.pbo znajduje się podobny skrypt, ale tak jest lepiej, można swoje modyfikacje łatwiej wprowadzić.

w kolejnym namyśle dodam że powinieneś też dodać zmienna co do ciężkośći śniegu, jak ktoś robi sobie lekki to żeby mu nie waliło jak gradem, rozmiar też można by "zezmiennować"
:(
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 23 maja, 2006 00:43

Gremdek, zrobiłem tak jaki mi radziłeś. Dodałem zmienne wagi i rozmiaru. Wersja 1.1 gotowa 8). Link do pliku w pierwszym poście.

_unit zamieniłbym na player, będzie działać w mp dobrze.


Tak, ale np. w intrze misji, widzimy wszystko z "obiektywu" kamery i najlepiej by było odpalić skrypt [_jakas_camera, blablabla] exec "snieg.sqs". A do mp zawsze można zmienić.
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostWt 23 maja, 2006 14:59

mnie tam zbytnio skrypty do sp nie interesują, ale intersowałem się kwestią kamerki bo w mp też są intra, lub kamera pośmiertna(kegetys spectating script) i najlepiej zrobić że _unit = vehicle player, a jak intro to _unit = kamera.


w sumie przydałaby się lekka warstwa śniegu opadająca trochę dalej od innych (możliwe ze tylko na kierunku patrzenia), bo wystarczy się rozpędzić żeby być poza opadami lub zrobić przybliżenie i będzie brzydko padało.


ale wydaje mi się że to są proste rzeczy i jak ktoś chce to sobie sam zrobi.
:(
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostN 28 maja, 2006 18:46

Jeśli jeszcze ktos tu zagląda, to macie tutaj link z naszego serka: http://www.ofp.bmj.pl/rozne/skrypt_sniegu_v1.1.rar
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

@ngel

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): Wt 22 sty, 2008 15:02
  • Lokalizacja: JESTEś

PostPt 25 sty, 2008 22:35

A jak mam trochę głupawe pytanie odnośnie tego śniegu. Czy jeżeli ściągnę śnieg to maszyny tez muszę w tym kolorze ściągać czy jakoś wszystko samo sie pozmienia.

Sory od niedawna gram w opf wiec nie jestem wtajemniczony. :razz:
"Śmierć jednego człowieka to tragedia, a milionów to statystyka"

Józef Stalin
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 25 sty, 2008 23:08

Musisz ściągać. To tylko efekt opadających płatków śniegu. Jeśli chcesz mieć "klimat" zimowy w OFP to proponuję zassać to -> http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=9160
Offline

dawid765

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Wt 22 sty, 2008 14:23
  • Lokalizacja: G.I.Z.I.O

PostSo 26 sty, 2008 20:08

Heh,podajcie jakiś inny link albo wyslijcie mi na e-mail bo mi to niewchodzi tylko litery mi sie pokazują muj e-mail dgryka@wp.pl,z góry dzienki:)
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 26 sty, 2008 20:13

Pobierz Explorerem, w mozilli nie które się walą.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostN 16 mar, 2008 21:22

Jako, że strona nie działa na chwilę obecną skryptu nie da się pobrać. Czy posiada ktoś ten skrypt i mógłby go ponownie udostępnić na jakimś darmowym serwerze?
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 16 mar, 2008 21:36

Znalazłem gdzieś tam :P

Trupek specjalnie dla ciebie - Download
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 1 gość

cron