No i psze, Sanctuary pomyślał dobrze, że będą z tym problemy i zrobił oddzielny config dla GRAAECP.
Więc, napiszę trochę inaczej jak jest w Readme, bo tam jest napisane o nadpisywaniu plików ecp, co wygodne i rozsądne nie jest i osobiście nie preferuję rozwiązań takiego typu.
Najpierw zrób kopię folderu GRAA i nazwij go, np. "@GRAAECP" Potem, znajdź w tym folderze folder "ECP config" i przekopiuj z niego plik "Config.cpp" do folderu "bin" (wszystko jak dotychczas w nowo utworzonym folderze @GRAAECP). Gdy już to zrobisz, wejdź do folderu "@ECP" i z "addons" przekopiuj wszystkie addony (pliki) do folderu "addons" ale w folderze "@GRAAECP".
Następnie, przekopiuj z folderu "DTA" (znajdującym się w folderze "@ECP") pliki "scripts.pbo" i "anims.pbo" i wklej je do folderu "DTA" ale znajdującym się w folderze "@GRAAECP".
Połowa drogi za nami, ale jeszcze dwie rzeczy do zrobienia
Z folderu "bin" w folderze "@ECP" przekopiuj następujące pliki: Sound, Sound_dr i Stringtable; i wklej je do folderu "bin" ale w folderze "@GRAAECP".
No i ostatnia sprawa, czyli pikuś pampuś: z folderu "ECP" przekopiuj trzy pliki: ECP_Blood_Settings, ECP_Island_Settings i ECP_Settings; i wklej je do folderu "@GRAAECP"
Gotowe, teraz w folderze "@GRAAECP" są wszystkie wymagane pliki modu ECP i GRAA do działania ze sobą w zgodzie

Teraz już tylko skrót w którym dumnie można umieścić ...exe -mod=@GRAAECP i będzie działać dobrze, tak jak u mnie działa.
