Ale żeś mu wytłumaczył
Cel1: Zrób wyzwalacz obejmujący obóz wroga i zgrupuj go (F2) z jeńcem i ustaw na nieobecny, a w aktywacji
- Kod: Zaznacz cały
"1" objStatus "DONE"
Sprawi to że gdy jeniec znajdzie poza obrębem tego wyzwalacza cel się zaliczy.
Cel2: Podobnie jak poprzednio, tworzysz wyzwalacz obejmujący obóz 'twoich' i grupujesz go z jeńcem, w aktywacji wpisujesz
- Kod: Zaznacz cały
"2" objStatus "DONE"; "3" objStatus "DONE"
a w efektach "koniec cz.1"
Jeniec ginie, to jest bardzo proste. Tworzysz wyzwalacz z warunkiem
- Kod: Zaznacz cały
not alive jeniec
"jeniec" to nazwa tego twojego jeńca

w aktywacji wpisujesz
- Kod: Zaznacz cały
"2" objStatus "FAILED"; "3" objStatus "FAILED"; "4" objStatus "ACTIVE"
sprawi to że gdy jeniec zginie cel 2 i 3 zostanie anulowany, a cel4 się aktywuje (cel4 musisz ukryć np. w init.sqs wpisując w nim "4" objStatus "HIDDEN".)
No i ostatnie, tu będziesz musiał stworzyć jeszcze jeden cel w briefingu (ukryty). W grze tworzysz jeszcze jeden wyzwalacz obejmujący twój obóz i grupujesz go z "sobą", w warunku wpisujesz
- Kod: Zaznacz cały
this and not alive jeniec
a w aktywacji "4" objStatus "DONE".
To chyba wszystko

mam nadzieję że jasno wytłumaczyłem
![Uśmiech krzywy ;]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)


-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm