Teraz jest N 22 cze, 2025 10:31


Problem z animami

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

nizyn

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 181
  • Dołączył(a): So 24 mar, 2007 16:23
  • Lokalizacja: Szklarka

Problem z animami

PostŚr 16 kwi, 2008 20:38

Mam taki problem: Ściągnąłem animpack Huntera, wpakowałem do addons i próbowałem użyć. Z pamięci nie wyszło. Przejrzałem readme. Także nie wyszło. no. jeśli wpiszę komuś w inicjacji
Kod: Zaznacz cały
this switchmove stand1
to stoi jakby nigdy nic (i jeszcze bezczelnie się na mnie gapi :twisted: ) Co mam zrobić? Wpisać w aktywacji wyzwalacza? Waypointa? Potrzebuję tych animek, pomóżcie!!!
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 16 kwi, 2008 20:41

wielokrotnie pisano już o tym, że nie może być to w inicjacji. Musi być chwilkę po włączeniu misji
Offline
Avatar użytkownika

nizyn

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 181
  • Dołączył(a): So 24 mar, 2007 16:23
  • Lokalizacja: Szklarka

PostŚr 16 kwi, 2008 21:01

W wyzwalaczu też to nie działa... co mam robić?
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostŚr 16 kwi, 2008 21:03

W inicjacji to najwyżej możesz się podrapać.
Wpisujesz w wyzwalacz 'q1 switchmove stand1' a wojaka nazywasz q1

Tylko nie pytaj jak aktywować wyzwalacz, bo będę kopał w kroczę.


edit:
1. albo juz nawet edytor OFP ma Cię dość
2. albo nie ma takiej animacji
3. no albo nie aktywowałeś wyzwalacza mistrzu...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

nizyn

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 181
  • Dołączył(a): So 24 mar, 2007 16:23
  • Lokalizacja: Szklarka

PostŚr 16 kwi, 2008 21:15

1. To ja mam go dość.
2. Jest. Teoretycznie (readme gryzie)
3. Aktywowałem. Na obecność, radiowo... Mistrzu. :/
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 16 kwi, 2008 21:26

Mogę się mylić, ale... czy to nie powinno być w cudzysłowie ?

Kod: Zaznacz cały
this switchmove "stand1"
??
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostŚr 16 kwi, 2008 21:26

Ale na pewno wpisujesz ścieżkę w wyzwalaczu danemu wojakowi a wojak jest dobrze nazwany?

i spróbuj bez wywoływania radiowego- na ktokolwiek ustaw i zobacz czy działa.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

nizyn

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 181
  • Dołączył(a): So 24 mar, 2007 16:23
  • Lokalizacja: Szklarka

PostŚr 16 kwi, 2008 22:21

Wszystko działa, Loony. Mistrzu :]
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Problem z animami

PostSo 14 gru, 2024 01:43

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Problem z animami


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 7 gości

cron