Teraz jest Śr 25 cze, 2025 00:45


ECP wydane!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

info

PostWt 21 sie, 2007 18:14

Wrzucę tutaj (najwyżej moderator przerzuci :twisted: ) pewną informację dla osób robiących misje w modzie ECP.
Mianowicie polecenie przenoszące kliknięcie myszy na komendę w grze:
onMapSingleClick {}
nie działa :cry:
---------------------------
:chat: 22.08.
Problem rozpoznany:
onMapSingleClick {} został wykorzystany w ECP do kierowania lotem heli.
Aby włączyć ponownie komendę należy w pliku init.sqs misji umiescić na samym początku następujący zapis:

Kod: Zaznacz cały
?(format["%1",ECP_Path]!=format["%1",nil])&&(format["%1",count ECP_public]!="scalar"):ECP_public set[36, false]

i wszystko gra ;-)
Offline

asdiaem

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Pn 27 sie, 2007 22:35

PostPn 27 sie, 2007 23:43

Witam! Jest to mój pierwszy post na tym forum. Po dłuższej przerwie wróciłem do Flashpointa i z wielka ciekawością instalowałem ECP. Generalnie mod zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Mieszane uczucia mam jedynie jeżeli chodzi o AI. Nie zauważyłem żeby wrogowie byli bardziej inteligentni czy tez skoordynowani. Baa.. po odpaleniu misji 'Clean sweep' nawet chyba poszło mi łatwiej z zajęciem miasteczka. Oczywiscie gram z super AI wyłaczonym, bo wg mnie to tylko poprawia celnośc strzałow oddawanych z duzych odleglosci, co przestaje byc realistyczne. :/

Mam też pytanie odnośnie konfiguracji tego moda. Otóż, wyczytałem w readme że zmiany jakie sie wprowadza po nacisnieciu ESC w czasie gry nie sa zapisywane. żeby je zapisac trzeba edytwoać pliki .sqf. I tu jest problem, bo mimo ich edytowania nic się nie zmienia. Dla przykładu:

// ECP_h_dust_type:
// specifies dust simulation to use
// 1 - Vektorboson's dust
// 2 - BAS dust
// default is BAS dust
//ECP_local set [37, 2 ];

Powiedzmy ze chce mieć Vektorboson's dust. Wiec zmieniam //ECP_local set [37, 2 ] na
//ECP_local set [37, 1 ]. Zapisuje plik, odpalam gre i okazuje sie ze nadal jest kurz BAS dust. Oczywiscie moge sobie za kazdym razem zmienic w grze na Vektorboson's dust, ale to sie mija z celem. Wiecie może co robie źle i jak to ustawic żeby zmiany zostały na stałe?

Pozdrawiam
"żyjcie w zgodzie z ptakami, niech płoną serca, i oczy wasze, niech nigdy nie znają łez."
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostWt 28 sie, 2007 08:29

asdiaem napisał(a):Powiedzmy ze chce mieć Vektorboson's dust. Wiec zmieniam //ECP_local set [37, 2 ] na
//ECP_local set [37, 1 ].


IMO aby funkcja zadziałała musisz ją włączyć (usunąć "slashe")
Czyli zamiast :
Kod: Zaznacz cały
//ECP_local set [37, 1 ]

powinno być:
Kod: Zaznacz cały
ECP_local set [37, 1 ]
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 28 sie, 2007 09:42

I chyba wrócic do [37,2]
Offline

asdiaem

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Pn 27 sie, 2007 22:35

PostWt 28 sie, 2007 09:55

Ehh... no i wszystko jasne. :grin: Dzięki Kadryl!

EDIT:
Kurcze, nie wiem co to ECP zrobiło z AI, ale doprawdy dziwne rzeczy sie dzieją. Grając w jedną z misji z Red Hammera, miałem rozwalić dwa śmigłowce w jednej z trzech baz. Przyczaiłem się tak, że miałem cały kompleks na widoku i nagle słysze jakieś okrzyki z tyłu (z lasu). Jako że byłem sam, wiec szybko sie obróciłem a tu patrze - cała grupka 6 żołnierzy wroga biegnie prosto na mnie w formacji 'klin' bodajże. Nie zauważyłem jednak żeby którykolwiek z nich przygotowywał się do strzału - biegli sobie spokojnie dalej - ciagle w moim kierunku. Nie mając szans w starciu na taka odleglosc (ok. 20-30m) postanowilem zbliżyć się do pnia drzewa pod którym leżałem, jeszcze bardziej chowajac sie pod gałęzie.. i czekać. Grupa biegła idealnie w moim kierunku, myślę:"koniec", a tu nic! Dwóch żołnierzy przebiegło obok mnie w odleglosci 2-3m i mnie nie zauwazyli! Ja nie wiem, czy te ECP dodało AI po kilka dioptrii czy też zwiększyło gęstośc gałęzi :twisted: , ale wydaje mi sie to troche dziwne. :co: W podstawowym OFP 1.96 nie spotkalem sie z czymś takim...

Poza tym trochę irytujące są niektóre okrzyki żołnierzy, szczególnie jak grałem partyzantami. Głównie dlatego, że krzyczą non-stop to samo i psuje to klimat (szczególnie jak staramy sie po cichu podejsc, a oni drą ryja).

To tyle moich wrażeń z ECP. Spotkaliście się z czymś podobnym?
"żyjcie w zgodzie z ptakami, niech płoną serca, i oczy wasze, niech nigdy nie znają łez."
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPn 03 wrz, 2007 15:09

Raczej AI strzelają i widzą o wiele lepiej niż w OFP, także może to jakiś bug ?
To tyle moich wrażeń z ECP. Spotkaliście się z czymś podobnym?

W trakcie realizacji jednej z misji w ECP ustawiłem gracza na pozycji snajperskiej, gdzie z tyłu stało kilku żołnierzy WEST, w tym jeden BlackOps. Jakież było moje zdziwienie kiedy nagle ktoś za mną zaczął kichać. Odwróciłem się i zobaczyłem Black Opsa wycierającego rękawem nos. Ta scenka powliła mnie kompletnie :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostN 20 lip, 2008 19:31

http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=9408

Pierwszy link nie działa. Ma ktoś albo zna inne miesjce? Sprawdziłem na innych servisach i klapa.
Offline

kaaleth

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 156
  • Dołączył(a): Cz 08 lut, 2007 21:50
  • Lokalizacja: brak

PostN 20 lip, 2008 19:43

Kod: Zaznacz cały
http://operationflashpoint.filefront.com/file/Burner_ECP_OPbo_Replacement_File;55414


Download Now!

Proszę ;)
Offline
Avatar użytkownika

Max_997

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): Pn 18 cze, 2007 19:36

PostCz 31 lip, 2008 19:50

udalo moze sie komuś z Was wgrac na kolekcje klasyki ?? bo mi nie idzie ;/

HAV

PostCz 31 lip, 2008 19:53

Bo ścieżka może być inna. Ecp ma zwalony instalator, pozwala na instalację chyba tylko w domyślnej ścieżce. Zainstaluj do domyślnej ścieżki podanej w ecp i przekopiuj pliki do swojej instalki ofp.
Offline
Avatar użytkownika

Max_997

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): Pn 18 cze, 2007 19:36

PostCz 31 lip, 2008 19:59

eh dalej ni próbowałem na wiele spobow i nic ... trudno sie mowi nie zakosztuje tego modu ;/
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 31 lip, 2008 20:08

A zrobiłeś to co przy kolekcji klasyki wymagane by uruchomić mody ? - zmiana nazwy plik ofp.exe na FlashpointResistance.exe ?
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Max_997

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): Pn 18 cze, 2007 19:36

PostCz 31 lip, 2008 20:35

o wielkie thix dziala super , kto by pomyslal ze przez taki maly blad tyle wku
Offline
Avatar użytkownika

Godzil

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 281
  • Dołączył(a): Wt 27 gru, 2005 15:26
  • Lokalizacja: Wołomin

PostŚr 27 sie, 2008 11:58

Mam taki problem otóż po zainstalowaniu i z Pachowaniu ofp-a wgrałem mod ecp po czym postanowiłem połączyć ecp z graa.no więc powrzucałem addony do addonów,config do confinga uruchamiam ecp. I podmieniło mi głosy broni zamiast tych z ecp to mam bisowskie chciaż że przed wgraniem modu graa głosy były w porządku prosze o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostŚr 27 sie, 2008 14:23

Otwierasz w notatnku config ECP+GRAA i znajdujesz linijkę:
Kod: Zaznacz cały
// This is where you choose to use standard BIS sounds or ECP Dynamic Range sounds

i zmieniasz wpis na taki:
Kod: Zaznacz cały
//ORIGINAL
//#include "Sound.h"

//DYNAMIC RANGE - requires DR addons!
#include "Sound_dr.h"

I masz dźwięki z ECP. :smile:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 5 gości

cron