Witam. Mam problem z dźwiękami
class CfgSFX. Od jakiegoś czasu rwę sobie włosy z głowy zastanawiając się o co chodzi.
Pliki przerobiłem nieco w Audacity, są w formacie .ogg, 16 bit, 22050 Hz, mono (tak samo jak BISowe dialogi z kampanii CWC, więc teoretycznie wszystko jest dobrze). Description jest w porządku, nie wywala błędów. W "efektach" triggera mój sfx wyświetla się na liście dźwięków "wyzwalacz". Niby wszystko jest OK, jednak problem w tym, że po prostu nie słychać go w grze. Nie wiem, gdzie popełniłem błąd.
Zamieszczam tutaj description oraz misję testową w załączniku.
- Kod: Zaznacz cały
class CfgSFX
{
class bazant
{
sounds[]={sing1, sing2, sing3, sing4};
name = Bazant;
sing1[]={"animals\bazant1", db+0,1, 0.1, 0,0,0};
sing2[]={"animals\bazant2", db+0,1, 0.2, 0,0,0};
sing3[]={"animals\bazant3", db+0,1, 0.1, 0,0,0};
sing4[]={"animals\bazant_naw", db+0,1, 0.03, 0,0,0};
empty[]= {, , , , 1 , 2, 20};
};
};
Za pomoc będę naprawdę wdzięczny.

Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.