Teraz jest N 22 cze, 2025 22:24


WW1 Mod Wydany!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 25 lip, 2008 12:33

Tak moglismy już dawno Ovg. Dzięki za animacje przeładowania, bo o tym nie wiedziałem. SUgerowałe mu żeby od LIBa pożyczył, ozbaczymy :).
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostPn 28 lip, 2008 11:37

Ściągnąłem, zagrałem i to całkiem dobre jest :spoko:
Wszystko jest bardzo dopracowane, co jest dla mnie jedną z największych zalet.
Jedyną wadą jest momentami lagująca wyspa, ale jeśli to dopiero beta, to może zostanie to zmienione. Wkurza też brak celowników (mógł dać każdemu karabinowi celownik z AK, lepiej by się grało).


Przydałoby się tylko jakąś misje wysmażyć. Ale w tym już moja głowa :]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 28 lip, 2008 12:28

http://w39.armacenter.pl/reyhard/slaugh ... e-five.rar
Jedną już się zrobiło, ot, prosty odstresowywacz. Jak się zabije ~500 francuzów misja się kończy :] Dotychczas mój top score to 283, hehe.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Klimueres

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Śr 06 lut, 2008 12:18
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 20 sie, 2008 01:05

SaS TrooP napisał(a):Była tylko jedna z tego co wiem, RTS. Mi brakuje tylko TUreckiej Armi. BTW, jest hotfix, który naprawia parę błędów.


taa, ale coś w stylu Call Of Duty nie ...

Ja się trochę zawiodłem na tym modzie, po dłuższej grze znudził mi się, mogli dać jakieś ciekawe misje do moda, ale ja i tak większość czasu to bawiłem się z zombiakami. Fajnie to wyglądało, jeden strzał, reload, kolejny strzał i dead ... :D
"Najszybszym sposobem na zakończenie wojny jest jej przegranie."
George Orwell - Eric Arthur Blair 25 czerwca 1903 - 21 stycznia 1950
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 20 sie, 2008 14:38

taa, ale coś w stylu Call Of Duty nie ...


Sorry, ale nie rozumiem.
Offline
Avatar użytkownika

kaczucha

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): Wt 15 lip, 2008 18:22

PostŚr 20 sie, 2008 19:48

to może zabrałby sie ktoś za moda WWI do Call of Duty, a nie czekał na oficjalną wyjściówke Activision. W sumie porównując klimat flashpointa z CoDem to ten drugi wygrywa lekką ręką :twisted:

BTW.
perfidny offtop ale nie wytrzymałem :/
Nachwyt szeroko i jesteś mistrzem.

;p
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 20 sie, 2008 19:51

CoD powyżej UO jest jedną z mniej udanych gier...

Ja nie mam problemu z odczuciem klimatu.
Offline
Avatar użytkownika

kaczucha

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): Wt 15 lip, 2008 18:22

PostŚr 20 sie, 2008 19:56

chodzi o dynamizm!!!!
Nachwyt szeroko i jesteś mistrzem.

;p
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 20 sie, 2008 19:59

Prawdziwa wojna tak nie wygląda, a to jest symulator.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostŚr 20 sie, 2008 21:49

A byłeś kiedyś na takiej prawdziwej ...? -_-
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostŚr 20 sie, 2008 22:18

Na forum bis ktoś opublikował w temacie o tym modzie misję. Jest nawet ciekawa, ma świetną muzykę i dobry klimat. Jedyny problem to brak amunicji, jest tylko atak wręcz...
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 20 sie, 2008 22:36

Goose napisał(a):A byłeś kiedyś na takiej prawdziwej ...? -_-


Moge ci rzec to samo. Ale co nieco szytałem i mam w domu veterana.
Offline
Avatar użytkownika

kaczucha

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): Wt 15 lip, 2008 18:22

PostŚr 20 sie, 2008 23:34

Flashpoint jest bardzo taktycznie "schludny", a AI idzie po waypointach jak po linii narysowanej kredą. Call of Duty pokazuje chaos wojny i zachowania ludzi (szukanie osłony, różne głosy np. "granat!!!", szybsze meldunki). Jedyne wady CoDa to liniowe misje i multum skryptów. Ale według mnie CoD i tak bije na łeb flasha :spoko:
Nachwyt szeroko i jesteś mistrzem.

;p
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 20 sie, 2008 23:46

To co ty tu jeszcze szukasz? Idź do swych "kodziaży"...

OFP/ArmA i Half-Life to dwie najlepsze gry świata dla mnie i nic niepodważy tej opinii.

EOT
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostŚr 20 sie, 2008 23:47

Musisz wybierać. Nie będzie realistycznych zachowań bez skryptów. Osobiście wolę, by AI chodziło po waypointach i zachowywało resztki ludzkich zachowań (padanie na glebę, ostrzał przeciwnika celny, a nie sprayowaty itd.) niż by stało pod ścianą i nawet ognia nie otwarło w momencie podejścia wroga, bo skrypt by mu na to nie pozwolił. Inna sprawa, polecam zobaczyć działania AI w grupie w modzie FFUR 2007 2.5. Zdziwisz się, jak AI może ludzko się zachowywać w OFP. O modzie FFN do ArmA już nie wspominając.

By nie było że OT, modzik ciekawy i oryginalny, jednak tekstury zostawiają trochę do życzenia. Sama wyspa niestety nie ma klimatu WW1. Potrzebne są lepsze tekstury, więcej okopów i śmieci na pasie ziemi niczyjej. Pojazdy są ok. Modele piechoty też. Dobry wybór to zastosowanie arty Reya oraz ciekawy skrypt gazu musztardowego. Duża ilość ogólna jednostek może przyprawić o niemałe zamotanie. I to wszystko jeden człowiek zrobił z małą pomocą innych w niecałe pięć miesięcy. Brawa panowie i ukłony dla autora, mimo słabej jakości tekstur.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 2 gości

cron