
Na starym forum padło kiedyś pytanie: czy można zrobić generała Gubę bez jakiegokolwiek addonu. Odpowiedź była, że nie. A otóż da się! W moim przykładzie wystarczy wpisać w mission.sqm:
Nie radzę jednak zbytnio mieszać w ustawieniach postaci, bo wtedy wszystko się wali, tj. zamiast gen. Guby i Angeliny pojawiają się inne postacie...
[Quabec] i mów tu swoje żeby skrypty i kody dawać pomiędzy tagami [ c o d e ] i [ / c o d e ]
- Kod: Zaznacz cały
version=11.000000;
class Mission
{
randomSeed=2904067.000000;
class Intel
{
};
class Groups
{
items=3.000000;
class Item0
{
side="EAST";
class Vehicles
{
items=1.000000;
class Item0
{
position[]={2523.695313,83.204994,5373.811523};
azimut=180.000000;
id=0.000000;
side="EAST";
vehicle="GeneralE";
leader=1.000000;
skill=0.200000;
text="guba";
markers[]={};
init="this setidentity ""guba""";
};
};
};
class Item1
{
side="EAST";
class Vehicles
{
items=1.000000;
class Item0
{
position[]={2527.972656,83.204994,5374.403320};
azimut=180.000000;
id=1.000000;
side="EAST";
vehicle="Angelina";
leader=1.000000;
skill=0.200000;
text="angel";
markers[]={};
init="this setidentity ""angelina""";
};
};
};
class Item2
{
side="CIV";
class Vehicles
{
items=1.000000;
class Item0
{
position[]={2525.836182,83.204994,5367.644531};
id=2.000000;
side="CIV";
vehicle="Civilian";
player="PLAYER COMMANDER";
leader=1.000000;
skill=0.200000;
markers[]={};
};
};
};
};
};
class Intro
{
randomSeed=14165507.000000;
class Intel
{
};
};
class OutroWin
{
randomSeed=2904067.000000;
class Intel
{
};
};
class OutroLoose
{
randomSeed=6223363.000000;
class Intel
{
};
};
Nie radzę jednak zbytnio mieszać w ustawieniach postaci, bo wtedy wszystko się wali, tj. zamiast gen. Guby i Angeliny pojawiają się inne postacie...
[Quabec] i mów tu swoje żeby skrypty i kody dawać pomiędzy tagami [ c o d e ] i [ / c o d e ]
