Teraz jest Pt 20 cze, 2025 09:43


Operation Flashpoint: Dragon Rising

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 04 sty, 2009 15:55

Oficjalnie (wg Heliosa na forum CM) wydanie jest ogłoszone na wiosnę tego roku, przy czym przypomniano, że wiosna ciągnie się do czerwca.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 09 lut, 2009 21:48

kondor napisał(a):Oficjalnie (wg Heliosa na forum CM) wydanie jest ogłoszone na wiosnę tego roku, przy czym przypomniano, że wiosna ciągnie się do czerwca.
No to teraz możemy powiedzieć że lato ciągnie się do września - premiera przesunięta na lato.

http://www.gram.pl/news_8gflH,,7_Operat ... _roku.html
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 16 lut, 2009 13:08

Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 16 lut, 2009 13:21

Ta... ale mają zbyt duży kontrast i wyglądają jak wyglądają :/

BTW: 20 lutego (w piątek) CM ma opublikować materiały promocyjne.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 18 lut, 2009 16:32

http://community.codemasters.com/forum/ ... 08&page=14 - być może też dzień wcześniej, tzn jutro o 2PM GMT, tzn o 15.

juz jest: http://www.codemasters.co.uk/flashpoint ... hp#/video/
Offline

Mr. Red

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): N 21 sty, 2007 19:34
  • Lokalizacja: Zielona Góra

PostCz 19 lut, 2009 22:56

A tu dla tych co wolą wersję na YouTube. Filmik oczywiście w wersji HD.

Link do filmiku
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 20 lut, 2009 09:45

Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostPt 20 lut, 2009 09:58

Z tego co pokazali widać, że tekstury i cieniowanie o wiele gorsze niż w ArmA, przynajmniej moim zdaniem. Mundury wyglądają jakby żołnierz je dopiero wyciągną spod żelazka.
Zauważyłem też, że zrobili coś na styl głębi ostrości przy używaniu celowania optycznego (czy jak to tam się zwie, muszka+szczerbinka). Pierwszy plan jest rozmazany.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostN 22 lut, 2009 00:28

ArmA II chyba weźmie górę nad OFP2. Sam to nawet odczuwam, bo w ArmA II mam ochotę zagrać już teraz, a o OFP2 to praktycznie nie pamiętam, a przypomina mi się tylko wtedy gdy wchodzę na to forum. I w ogóle jakoś mnie tak nie ciągnie do zagrania.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostWt 10 mar, 2009 17:05

Mam mieszane uczucia. Z jednej strony, takie "odświeżenie" OFP to świetny pomysł. Na screenach wygląda całkiem, całkiem (no właśnie - tylko na screenach i trailerach)

Z drugiej strony, fabuła. Rosjanie zwracają się z prośbą o pomoc do USA... Czujecie bezsens? Po tylu Cold Warach jakoś nie mogę sobie wyobrazić FR współpracującego z USA. Zresztą, wymiana Sowietów na Chińczyków też jakoś niespecjalnie mi się podoba (ale oczywiście - KOMUNIŚCI. Za grosz oryginalności).
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline

Bratek196

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): So 27 paź, 2007 19:11
  • Lokalizacja: Bukowno

PostWt 10 mar, 2009 18:07

Maverick napisał(a):Mam mieszane uczucia. Z jednej strony, takie "odświeżenie" OFP to świetny pomysł. Na screenach wygląda całkiem, całkiem (no właśnie - tylko na screenach i trailerach)

Z drugiej strony, fabuła. Rosjanie zwracają się z prośbą o pomoc do USA... Czujecie bezsens? Po tylu Cold Warach jakoś nie mogę sobie wyobrazić FR współpracującego z USA. Zresztą, wymiana Sowietów na Chińczyków też jakoś niespecjalnie mi się podoba (ale oczywiście - KOMUNIŚCI. Za grosz oryginalności).


Ile można toczyć tą wojnę USA vs Rosja ? Do Chińczyków nic nie mam, miła odmiana, na screenach gra prezentuje się ładnie warto wsiąść poprawkę, że prace nad grą jeszcze trwają i można liczyć na poprawę. W najnowszym Clicku jest zapowiedź OFP2.

Cieszę się, że Codemasters nie zachowuje się tak jak ludzie odpowiedzialni za Fallouta 3, czyli "mamy w gdzieś fanów i robimy grę dla zwykłych graczy" i wysłuchuje fanów. A BIS mam gdzieś i ich ARMA 2, nie dam się znowu oszukać hasełkom marketingowym tak jak w przypadku pierwszej części ich "gry".
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostWt 10 mar, 2009 18:22

No, przydała by się jakaś gra o narodowowyzwoleńczej walce mieszkańców Tanu Tuwy z Biesami albo o fikcyjnym konflikcie Zachodniego Timoru z Australią (albo innym krajem 4 świata). Srazu by można wtedy wzbogacić uzbrojenie o MkI Tactical Assault Mango (możliwy upgrejd o wersje z zaostrzonym ładunkiem kumulacyjnym, tj mango) albo dzidy (w MP będzie możliwość dokupienia za exp takich dodatków jak kolimator, tłumik albo celownik optyczny).

Zawsze też ktoś może poprosić Nazhira o spłodzenie scenariusza, który spokojnie będzie mógł pretendować do miana Niewątpliwego Hitu. Nie chciałbym tutaj nikomu psuć niespodzianki, ale z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że Nazhir od dawna myśli o napisaniu kolejnej części przygód bohatera, wstępnie nakreślonego w wieś mod. Czas akcji można mniej więcej osadzić w latach, gdy ludzie n-lat po Wielkiej Eksplozji cofnęli się do neolitu. Byłoby to wtedy połączenie Black&White, typowego FPP, z motywami RPG (zjadając radioaktywne jagody możesz sobie dokupić mutacje swojego ciała), gdzie bohater kieruje bandą rewolucjonistów chcących dokonać rewolucji (jeszcze nie jest określone dokładnie, o jaką to rewolucje chodzi ale patrząc przez ramię mego przyjaciela, widziałem, jak kreślił w swym brudnopisie takie hasła jak rewolucja agrarna, obok seksualna i potem narkotykowa. Obok znajdował się przypis, który ujmował to wszystko w nawias i stawiał obok znak równości z hasłem "socjalizm"). Niestety, bohater jest z góry skazany na porażkę bo otacza go li tylko banda zmutowanych kretynów (szansa do wykazania się dla programistów odpowiedzialnych za AI).

To tyle w ramach kreatywności i ogólnoświatowego trendu w imaginacji świata przedstawionego. Czas na nudy.

Co do przypuszczalnego melanżu FR z USA - czysta polityka, tu wszystko jest możliwe. Stany Zjednoczone wielokrotnie potrafiły zmieniać dotychczasową linie propagandy w celu uzyskania jak największych profitów dla siebie. Naciągając już trochę rzeczywistość, można przypuścić, że zaatlantycka potęga zdecydowała by się na interwencje zbrojną celem potwierdzenia swej potęgi militarnej i ostudzenia zapałów ChRL.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 10 mar, 2009 18:48

Bart napisał(a):i wysłuchuje fanów
Eek gdzie




Rey znów kosi
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 11 mar, 2009 00:29

W Force 21 (świetna swego czasu strategia) też sojusz amerykańsko-rosyjski walczył z ChRL i przyznam, że całkiem ciekawie się grało połączonymi siłami.

Człowiek czasem gdybając nad OFP2 zapomina, że ma do czynienia z zupełnie innym silnikiem. A dlaczego niby mają być tylko 2/3 strony? Skąd pewność, że w edytorze będzie odgórny podział na strony? Skąd pewność, że przynależność do strony będzie miała znaczenie przy tworzeniu misji? Skąd, w ogóle pewność, że edytor OFP2 będzie pozwalał na tworzenie kompleksowych misji? Pokazywali edytor, ale był to pokaz dla zwykłych graczy, bo pokaz działania "nowego, rewolucyjnego" edytora mógł u fana wywołać co najwyżej ironiczny uśmiech.

ArmA2 vs OFP2:
1. Z tego co Codemasters mówi, OFP2 będzie "skoncentrowane na walce piechoty", innymi słowy jest wysoce prawdopodobne, że pojazdami bezpośrednio nie będzie można kierować, być może za wyjątkiem specjalnych misji (ArmA2:OFP2, 1:0).
2. Trailery i in-game sugerują liberalne traktowanie kontaktu gracza z ołowiem, dużo strzelania i mało trafień (ArmA2:OFP2, 2:0).
3. Gracz biega z bronią wyciągniętą do strzału, tak jak w "zwykłych" fps (ArmA2:OFP2, 3:0).
4. Fakt, że gra powstaje na konsole oznacza DUŻO uproszczeń w gameplayu (ArmA2:OFP2, 4:0).
Jeśli jesteś zwykłym graczem, a nie maniakiem OFP odwróć sobie punktację.

Trailery i zapowiedzi sugerują raczej coś na poziomie znakomitych Delta Force. Stosunkowo realistycznych (jak na mainstreamowy fps), ale ciągle dla zwykłego gracza. Tak jakby Battlefield powrócił na otwarty teren i dorzucono mu skryptowane misje.

Bratek196 napisał(a):Cieszę się, że Codemasters [....] wysłuchuje fanów.

WUT?
1. Wbij się na dowolne forum OFP2
2. Przeczytaj co gracze chcieliby w OFP2
3. Wbij się na stronę OFP:DR
4. Poczytaj/pooglądaj/posłuchaj konkretów na temat OFP:DR
5. Porównaj.
6. ? ? ?
7. PROFIT!!!

Dla Codemasters, Flashpoint to tylko nazwa. Zresztą oficjalnie gra to nie OFP2, Tylko OFP:DR.
Swoją drogą, jakiś czas temu BIS zamieściło swoisty "list otwarty" w sprawie OFP2, twierdząc m.in. że skoro gra robiona przez Codemasters jest zupełnie inna od Flashpointa, nazywanie jej OFP2 jest nieuczciwe i wprowadza w błąd fanów.

Uśmiałem się.
BIS... poucza... o uczciwości wobec fanów...
Mocno się uśmiałem :] .
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 11 mar, 2009 01:27

Kireta napisał(a):W Force 21 (świetna swego czasu strategia) też sojusz amerykańsko-rosyjski walczył z ChRL i przyznam, że całkiem ciekawie się grało połączonymi siłami.
Um. Tylko że Codemasters to niestety raczej populiści, którym - mimo umiejętności korzystania z nowych technologii daleko do artystów z Red Storm Entertainment

ArmA 2 vs OFP2:
Kireta napisał(a):1. Z tego co Codemasters mówi, OFP2 będzie "skoncentrowane na walce piechoty", innymi słowy jest wysoce prawdopodobne, że pojazdami bezpośrednio nie będzie można kierować, być może za wyjątkiem specjalnych misji
Akurat to co dla Ciebie jest wadą dla mnie jest zaletą. To idiotyczne gdyby będąc żołnierzem Marines wskoczył nagle w Abramsa po to by pona*****ać trochę cięższym sprzętem "bo tak jest fajne". Podoba mi się takie rozwiązanie, jeśli ograniczone zostanie do realizmu misji\kampanii. Ponieważ nie wiadomo, jak to się ma do Army [trudno jednoznacznie wywnioskować z trailerów] - uważam, że pod tym względem obie gry zdobywają punkt. (ArmA2:OFP2, 1:1).

Kireta napisał(a):2. Trailery i in-game sugerują liberalne traktowanie kontaktu gracza z ołowiem, dużo strzelania i mało trafień
True, bardzo mnie to martwi - liczę, że "God mode" był tylko i wyłącznie na potrzeby prezentacji [silnika!] (ArmA2:OFP2, 2:1)

Kireta napisał(a):3. Gracz biega z bronią wyciągniętą do strzału, tak jak w "zwykłych" fps
Kosmetyka (ArmA2:OFP2, 2:1)

Kireta napisał(a):4. Fakt, że gra powstaje na konsole oznacza DUŻO uproszczeń w gameplayu.
Niekoniecznie, nowe konsole dają dużo większe możliwości i teoretycznie zwyższają wymagania wobec casualowego gracza. Z drugiej strony nie oszukujmy się, drugiego Kojimy nie ma i skoro tak [nie wiedziałem o tym], to jest to duży minus dla Ofp. Z drugiej strony w Armie było trochę popłuczyn po OFP:Elite, zaś wiele osób twierdzi, że ArmA2 to będą popłuczyny po VBS2 - i to jest akurat bardzo możliwe. Wciąż nie widziałem trailera gdzie ktoś strzela z jadącego samochodu lub lecącego nisko helikoptera - a w VBS to już jest. Podobnie ma się sprawa choćby optymlizacji - popatrzcie na mapy VBS 2ki... [dzięki dla MaxiKazza za oświecenie] (ArmA2:OFP2, 2:1)

Pominełęś:
5. AI zachowuje się bardziej "ludzko" w porównaniu do Armowego (ArmA2:OFP2, 2:2)
6. OFP:DR jest w znacznie wcześniejszej fazie produkcji (ArmA2:OFP2, 2:3)

Pomijam to, o czym nie wiemy (multi, itd) i to o czym zapomniałem (coś jeszcze było)



Kireta napisał(a):Trailery i zapowiedzi sugerują raczej coś na poziomie znakomitych Delta Force. Stosunkowo realistycznych (jak na mainstreamowy fps), ale ciągle dla zwykłego gracza.
To już i tak nieźle.
Ostatnio edytowano Śr 11 mar, 2009 02:30 przez Jon, łącznie edytowano 2 razy
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron