
0:25 - Psy, pomysł oczywiście wzięty z CoD 4, ale dobrze, że się pojawiły. Ciekawe, czy będą wykorzystywane do poszukiwań/pościgu/patroli, czy też będą tylko latały po planszy skacząc na gracza jak w CoD? Nie zaszkodziłby też jakiś skrypt wykrywania ludzi, swoisty wirtualny węch niezależny od słuchu/wzroku, które normalnie decydują o wykryciu.
0:33 - można się przeturlać, niby widziałem to już w wielu modach, ale dobrze, że jest w samej grze.
0:35 - ładna animacja przejścia ze strzeleckiej do klęczącej.
0:37 - WRESZCIE można przejść przez płot. Do tego zamiast standardowego "przekicania",(jak choćby w CoD) postać faktycznie przechodzi przez przeszkodę (jak w Vietcongu).
0:43 - Możliwość przenoszenia innych, ciekawe, czy będzie można tak przenosić tylko rannych towarzyszy, czy też każde ciało (żywe lub martwe)? Pozwoliłoby to zrezygnować ze skryptu "wsiąkania" ciał w ziemię, a ukrycie ciała polegałoby na przeniesieniu trupa tam gdzie go nikt nie znajdzie.
0:54 - Nadal postacie są "przyśrubowane" do swoich miejsc w pojazdach, a desant zapewne nadal nie może strzelać (zwiększyłoby to znacznie przeżywalność choćby BMP czy pozwoliło na drive-by w sytuacjach ekstremalnych).
1:16 - Ciekawe jak im wyjdzie zmiana ustawień silników w V-22?
1:20 - Ręcznie otwierany spadochron + możliwość kontroli lotu? Mniam
![:]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)
1:24 - HUD wygląda jakoś tak niemrawo...
1:31 - ładne animacje poruszania się wojaków, ale dzisiaj to już standard.
1:36 - Płomień wylotowy broni KKKUUUUUUU..., gdzie oni do jasnej ciasnej ale własnej widzieli żeby współczesna broń robiła za zapalniczkę? Błysk widać BARDZO rzadko, chyba że strzela się ślepakami kurde... Pominę już fakt, że ten błysk wyglądaj strasznie plastikowo. Cholercia, czy naprawdę nie mogą się pokusić o realistycznie wyglądający wystrzał? Szkoda, że nie pokusili się o widok z celownika, żeby można było stwierdzić jak jest z odrzutem. Chociaż broń niezbyt szarpie, więc pewnie źle nie będzie. W CoD 4 broń skakała jak na sprężynie, a i tak nie schodziła linii ognia, co było dość absurdalne. Mam też nadzieję, że nie spartolą odrzutu AK-74, który w jedynce kopał mocniej niż AKM w realu.
1:43 - ragdolla ciągle brak, mam nadzieję, że chociaż pokuszą się o więcej animacji zgonu (bo te co widać są skopiowane z jedynki).
1:48 - km-y mają bardzo mały odrzut i robią masę dymu. Jak w życiu.
1:57 - jak Rosjanie to nie będzie zwykłe poborowe mięsko, ale coś z wyższej półki - na niektórych broniach widać celowniki 1p29 czy kolimator Cobra.
2:01 - HDR wygląda nieco przesadnie, ale i tak jest lepiej. Jakoś nie sądzę, żeby rozbłysk światła potrafił oślepić także AI, chociaż kto wie.
2:13 - ciekawe, czy to przyciągnięcie broni do siebie to specjalna animacja, czy faktycznie wojak poniesie broń, jeśli miejsca nie starczy na jej wyciągnięcie. Dotychczas widziałem to tylko w Vietcongu.
2:24 - zwierzątka, nice
2:46 - dlaczego znowu postrzał robi chmurkę? Fakt, ułatwia to stwierdzenie trafienia, ale wygląda zwyczajnie śmiesznie.
2:48 - PKM płynnie zasysający taśmę, nice
3:12 - mam nadzieję, że to tylko nadinterpretacja i przeciwnikiem M1A2 TUSK nie będą wczesne T-72 (a już jeśli, to że chociaż nie będą tak samo silne). Panowie BISowczycy: T-72+Kontakt-5, T-80U, T-90, najlepiej z ATGM na pokładzie! ffs!
3:15 - i znowu budynek znika po trafieniu jakby był zrobiony z kurzu, a gruzu jak po tynkowaniu (bez kafelkowania).
3:40 - znowu odgórny wygląd zaznaczenia celu dla wszystkich broni... naprawdę nie da się zrobić, żeby zaznaczenie wyglądało inaczej w czołgu, heli, czy co tam będzie strzelać? Można by wtedy tak je skomponować, żeby wyglądało jak naturalny element HUDu pojazdu.
3:45 - FFAR-y strzelają "burstem", co rodzi obawy, że AI dalej nie będzie umiało "normalnie" strzelać seriami bez umiejętności ustawionych na 1.0(czyli będzie strzelać z obniżoną szybkostrzelnością). Oby to była tylko moja nadwrażliwość.