Teraz jest Pt 20 cze, 2025 11:32


ArmA II

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostSo 04 kwi, 2009 14:05

Hm... T-90. Nareszcie coś mogącego dorównać w walce Abramsowi (nie to co w ArmA - tam Abrams był strasznie osłabiony, żeby mógł stanąć do boju z leciwym T-72). W końcu doczekaliśmy się jakichś nowości produkcji rosyjskiej (chociaż strasznie ich mało), bo ileż można wciskać same stare ZSU, BWP i T-72 :?:
Sudayev napisał(a):Mam nadzieje ze jeszcze sie pojawia inne pojazdy

Zgadzam się ;-) . Liczę, że BIS wrzuci jeszcze co najmniej T-80...
Ostatnio edytowano So 04 kwi, 2009 20:43 przez Maverick, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostSo 04 kwi, 2009 16:55

A T-80 wiatr porwał :?:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

drgonlauncher

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): So 28 lut, 2009 19:36

PostSo 04 kwi, 2009 17:02

Kosmici :neutral: Według mnie to, co tam napisali, min. o naszym wpływie na to, która frakcja take over zupełnie nie pasują do Army... Napisali jeszcze o "elementach RPG". I oni chcą jeszcze nam powiedzieć, że to najbardziej realistyczny symulator wojenny? Buuuuu...
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostSo 04 kwi, 2009 17:36

Mnie tam bardzo się podoba pomysł wyboru frakcji, która ma zwyciężyć i przejąć władzę. Prawie jak Gothic 3 albo Wiedźmin :twisted: . Ale serio: uważam to za jeden z lepszych pomysłów BIS-u. A "elementy RPG" pewnie sprowadzą się tylko do możliwości rozmawiania z postaciami podczas misji i do 'handlarza bronią', który zresztą pojawił się już w QG.
slacker7 napisał(a):A T-80 wiatr porwał?

My bad, machnąłem się, oczywiście chodziło mi o T-80 :razz:
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostSo 04 kwi, 2009 18:16

Mnie tam bardzo się podoba pomysł wyboru frakcji, która ma zwyciężyć i przejąć władzę. Prawie jak Gothic 3 albo Wiedźmin :twisted: . Ale serio: uważam to za jeden z lepszych pomysłów BIS-u



100% racja :!: Faktycznie jak Gothic :razz: Co do elementów RPG to nie wiadomo jak to będzie. Być może BIS sprawi, że nawet Yac, który jest sceptycznie nastawiony do ArmA II nie będzie się mógł godzinami od gry oderwać pod warunkiem, że lubi gry z elementami Role Play.

My bad, machnąłem się, oczywiście chodziło mi o T-80 :razz:


P.S No też tak sobie pomyślałem "O czym ten Maverick mówi, przecież takiego tanka nie ma :razz: "
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 05 kwi, 2009 12:05

Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostN 05 kwi, 2009 15:24

Oczywiście JU EJ ZI nie zabrakło. Hmm... Grad :twisted: Humvee z M240, mam nadzieję, że nie zabraknie
Wielkiej pięćdziesiątki
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostN 05 kwi, 2009 15:32

Po co się podniecać jaki złom będzie w AmrA II skoro:
1. Będzie i tak gorszy od tego jaki zrobi "społeczność".
2. Taka emka to będzie w grze nie emka tylko twór emkopodobny

Bardziej istotne co zaoferować nam może nowa odsłona silnika itp. (czyli to czego "społeczność" nie będzie mogła zbytnio poprawić). Takie moje zdanie.
Ostatnio edytowano N 05 kwi, 2009 20:39 przez Barbarian, łącznie edytowano 1 raz
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostN 05 kwi, 2009 17:55

No i jak z T-80, BTR-80 zwiało...
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 05 kwi, 2009 20:00

Przychylam się do zdania Barbariana, choć bardzo mnie pieni że dostajemy wyrób jedynie "symulatoroopodobny", a nie coś, co można uznać za PRAWDZIWY symulator piechoty...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostN 05 kwi, 2009 20:08

Barbarian napisał(a):Po co się podniecać jaki złom będzie w AmrA II


Jako missionmaker, sądzę, że mimo wszystko jest to ważnym aspektem. Dlaczego? Ano dlatego, że umieszczając w misji dużo dodatkowych addonów, stwarza się sytuację, w której Potencjalny Gracz zobaczy misję i powie sobie: "Ale tych addonów trzeba się naściągać... nie gram w to, nie chce mi się pobierać...". Mam nadzieję, że BIS nie pokpi sprawy i wyda sporo naprawdę dobrych jednostek.
Oczywiście jasne jest, że bardziej należy przejmować się zmianami w engine-u, to nie ulega wątpliwości, ale wg mnie jakość i ilość jednostek też są ważne.

Jonez napisał(a):bardzo mnie pieni że dostajemy wyrób jedynie "symulatoroopodobny", a nie coś, co można uznać za PRAWDZIWY symulator piechoty...


Wydawanie gier to po prostu biznes. BIS musi uprościć jakoś ArmA II, tak, by nadawała się też dla zwykłych graczy, nie tylko dla fanów. Bo na samych fanach zbyt dużo nie zarobi.
Mnie zależy na tym, by ArmA II była po prostu DOBRĄ GRĄ. Jeśli trzeba będzie uprościć grę, by tak było - niech BIS to zrobi. Tak sobie myślę.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostN 05 kwi, 2009 20:13

Rozumiałbym, jeśli jedną stronę potraktowano po macoszemu, ale takie bezsensowne błędy trafiają się w różnych rodzajach sprzętu, różnych stron to już nie jest ignorancja ale amatorszczyzna.

A jednak Vodnika uzbroili, ciekawe czy go jeszcze opancerzą... Aż dziwne, że nie zrobili UAZ 469 z PKM (chociaż kto ich wie, swoją drogą, UAZ-ów było sporo i to bardzo różnych, więc naprawdę wypadałoby dać numerek*).

Oby HMMWV miał i inne warianty uzbrojenia. Bez TOW-a się obejdę (chociaż mogliby dać M136 przenoszony no dachu) ale Mk.19 byłby niezastąpiony, o ile daliby realny zasięg rażenia dla granatów. "fifty cal" fajny, ale w warunkach ArmA'owych średnio na jeża przydatny. Za to wyrzutnia stingerów, o taaaaaaak :]
I czemu taka tarcza? Już obecnie sporo HMMWV jest wyposażanych w tarczę ze szkła pancernego chroniącą strzelca z trzech stron, a zdawało się, że ArmA dzieje się za kilka lat.
BIS-owi wydaje się chyba, że sprzęt Marines to to samo co armii tylko starsze (nie licząc paru zabawek dla USMC charakterystycznych)

Osobna sprawa, że bez realistycznej amunicji będzie (_!_) a nie realistyczne uzbrojenie. Do czego piję? Do braku czołgowej amunicji podkalibrowej, kumulacyjnej i odłamkowo-burzącej dla czołgów. Braku ATGM dla Rosyjskich czołgów i wozów bojowych i np. zasięgu minimalnego dla ATGM w ogóle. Amunicji specjalnego przeznaczenia (STAFF czy M1028). Realnej ilości tej amunicji. Realnych nazw amunicji.
Nie zaszkodziłyby takie "detale" jak odwrót ciężko uszkodzonych pojazdów z pola bitwy (poprzedzony postawieniem zasłony dymnej), czy załoga, po utracie wozu uciekająca do swoich, ew szukająca kryjówki, a nie szturmująca wrogie pozycje (bo czołg stracili, ale waypoint to waypoint**).

W ArmA była amunicja przeciwpancerna i odłamkowa, coax z zapasem 2000szt amunicji i ckm na wieży (i jeśli dobrze pamiętam równe czasy przeładowania dla ładowniczego (którego notabene nie było, a przecież można to było sensownie rozwiązać) i autoloadera.

* dla tych co uważają to za głupie roszczenia - to tak jakby wszystkie M16 i M4 nazwać Colt, albo AR, a wszyskie kałasznikowy od AK do AK-108 - AK47.

** bo rozkazów się nie dyskutuje, a że czołgu już nie mają? "Cinżko jes", naprzód!!!
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 05 kwi, 2009 21:53

Maverick napisał(a):Wydawanie gier to po prostu biznes. BIS musi uprościć jakoś ArmA II, tak, by nadawała się też dla zwykłych graczy, nie tylko dla fanów. Bo na samych fanach zbyt dużo nie zarobi.
Mnie zależy na tym, by ArmA II była po prostu DOBRĄ GRĄ. Jeśli trzeba będzie uprościć grę, by tak było - niech BIS to zrobi. Tak sobie myślę.
Poczytaj sobie posty Vilasa lub Kirety - one najlepiej podkreślają takie 'duperele', czy 'uproszczenia' - które są niczym innym, jak zwyczajnym partactwem, lamerstwem gdy mówi się o [cyt. za. z Kondor@Ofpc.PL] "Ultimate Military Simulation". Tu masz właśnie to ultimate... Fantastyczne rodzaje sprzętu, który i tak został wybrany wybiórczo i grubo bez sensu.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 06 kwi, 2009 07:51

Jonez napisał(a): które są niczym innym, jak zwyczajnym partactwem, lamerstwem gdy mówi się o [cyt. za. z Kondor@Ofpc.PL] "Ultimate Military Simulation". Tu masz właśnie to ultimate...

Mógłbyś mi przypomnieć, gdzie tak, lub w podobnym stylu, napisałem?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 06 kwi, 2009 10:59

Ok, wygląda na to, że się pomyliłem (szukajka widzi tylko ten post), zatem zakładam że to również była kwestia Kirety
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron