Wódz Naczelny napisał(a):1. Procek na pewno nie. Sprawdzałem go w edytorze, a mianowicie w ten sposób. Ustawiłem kilkadziesiąt grup wschód i zachód obok siebie nie muliło do momentu jak zaczeli strzelać. Patrząc się w kierunku pustej przestrzeni nie mulił patrząc na odziały mulił (wniosek grafa).
Nie wniosek grafa, tylko procesor.
Pusta przestrzeń - procesor nie jest obciążany obliczeniami AI i obiektów.
Gdy zapełnisz go dużą liczbą jednostek... od razu zwolni. Po pierwsze obliczenia AI, po drugie obiekty.
1. Odpal ArmA 2 a w tle niech chodzi menadżer zadań Windows - po 5 minutach strzelania z dużą liczbą jednostek zminimalizuj grę do pulpitu i sprawdź wykresy obciążenia poszczególnych rdzeni CPU.
2. Opcje oszczędzania energii - sprawdź w BIOSie czy masz włączone czy też nie. Nie wiem jak to jest w AMD, chyba cool'n Quiet.
3. ściągnij CPU-z, Core Temp i Orthosa puśc test small fft na prio co najmniej 9 na kilka godzin monitorując jednocześnie temperaturę.
4. Jakie detale w grze?
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm