
Mam mały problem... Otworzyłem sobie zwykły bisowski szlaban w o2 i dodałem możliwość otwierania i zamykania szlabanu. Niby wszystko jest ok... szlaban jest w grze i nawet się otwiera
Problem leży w tym, że się nie zamyka
Podspodem jest config.cpp od tego szlabanu, może wie ktoś co jest nie tak ?
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7
#define true 1
#define false 0
#define private 0
#define protected 1
#define public 2
class CfgPatches
{
class Sejtan_Model
{
units[] = {szlaban};
weapons[] = {};
requiredVersion = 1.85;
};
};
class CfgVehicles
{
class All{};
class Static: All{};
class Building: Static{};
class Strategic: Building{};
class Fortress1: Strategic{};
class szlaban : Fortress1
{
model="\szlaban\szlaban";
armor=2000;
scope=2;
displayName="Szlaban";
animated=1;
class Animations
{
class ani_szlaban
{
type="rotation";
animPeriod=5;
selection="szlaban";
axis="szlaban_axis";
angle0=0;
angle1=1.0;
};
};
class UserActions
{
class OpenSzlaban
{
displayName="Podnieś szlaban";
position="pos_szlaban";
radius=0.5;
condition="this animationPhase ""ani_Szlaban"" < 0.5";
statement="this animate [""ani_Szlaban"", 1]";
};
};
class CloseSzlaban
{
displayName="Opuść szlaban";
position="pos_szlaban";
radius=0.5;
condition="this animationPhase ""ani_Szlaban"" >= 0.5";
statement="this animate [""ani_Szlaban"", 0]";
};
};
};