Teraz jest Pn 23 cze, 2025 08:38


Mój addon budynku

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Grabarz^^

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 224
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 23:59
  • Lokalizacja: Darłowo

PostSo 23 paź, 2004 13:01

SiD napisał:
Irytuje mnie rzucanie światął an dom - albo ściana jest oświetlona albo nie - nie wiem czemu przy płaskiej ścianie połowa jest w cieniu, a druga nie. Raczej oświetlenie jest równomierne. Może inny rodzaj materiału?


Ok! Już wiem jak to poprawić. Dziękuję za wskazanie istotnego problemu.


Aldi jak wiesz, to podziel się tą wiedzą z innymi :) Mam taki sam problem - połowa tekstur jest oświetlona a druga połowa siedzi w cieniu, mimo iż dostają takie same oświetlenie jak te pozostałe. Jak to poprawić?
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostSo 23 paź, 2004 14:07

Adlerous napisał(a):Ok! Już wiem jak to poprawić. Dziękuję za wskazanie istotnego problemu.

nie dziękuj za wskazywanie, dziękuj za rozwiązywanie.

Grabarz napisał(a):Aldi jak wiesz, to podziel się tą wiedzą z innymi Smile Mam taki sam problem - połowa tekstur jest oświetlona a druga połowa siedzi w cieniu, mimo iż dostają takie same oświetlenie jak te pozostałe. Jak to poprawić?

dokładnie! Może to będzie meritun na powstające teraz buraczki takie jak białe malowanie śmiegłowców:
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/MLV_helos_04.jpg
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 23 paź, 2004 15:15

Grabarz^^ napisał(a):Aldi jak wiesz, to podziel się tą wiedzą z innymi :) Mam taki sam problem - połowa tekstur jest oświetlona a druga połowa siedzi w cieniu, mimo iż dostają takie same oświetlenie jak te pozostałe. Jak to poprawić?


Tyle że ja nie powiem nic odkrywczego. Po prostu trzeba dopilnować by odpowiednie face'y miały odpowiednio zwrócone "normale" czyli dać sharp/smooth edges i pamiętać zawsze na koniec pracy wciskać F5 bo przesunięty/przeskalowany obiekt może mieć źle zwrócone "normale".

W przypadku budynku chodziło o to że face'y tworzące ścianę mają w chwili tworzenia ustawione domyślnie smooth edges, a ponieważ ściana jest "mozaiką" z faceów, więc tworzy się taki dziwny efekt gdyż engine próbuje zaokrąglac płaską jak stół powierzchnię.

¦ciana bez ustawienia sharp edges wygląda tak. - zauważcie dziwne cienie przy framugach.

Po ustawieniu sharp edges wygląda poprawnie
Offline
Avatar użytkownika

Grabarz^^

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 224
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 23:59
  • Lokalizacja: Darłowo

PostSo 23 paź, 2004 15:50

I właśnie o to mi chodziło :) Dzięki Aldek, teraz przynajmniej moje addony wyglądają porządnie. Ile ja się naszukałem tej fukcji ;) Jeszcze raz dzięki.
Offline
Avatar użytkownika

TDK

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): Pt 23 lip, 2004 14:31
  • Lokalizacja: Z NORMANDII PLAżA OMAHA

PostN 24 paź, 2004 12:43

Całkim całkim ale do walki się nie nadaje
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostN 24 paź, 2004 19:35

TDK napisał(a):Całkim całkim ale do walki się nie nadaje


Ofp to nie tylko walka i adony czołgów samolotów czy śmigłowców.
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostN 24 paź, 2004 19:38

Ale przeważnie, a budynek do walki IMO nadaje się jak najbardziej. Budynki to jeden z najważniejszych elementów strategicznych bitwy. Wszystko co sie dzieje na polu, jest zależne od elewacji i zurbanizowania terenu.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 26 paź, 2004 17:50

TDK napisał(a):Całkim całkim ale do walki się nie nadaje


A jak wygląda budynek mieszkalny, który nadaje się do walki?
Offline

Pietras_Stinger

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:41
  • Lokalizacja: Piekielna Przeginia Duchowna

PostWt 26 paź, 2004 18:47

Mam pytanko... Czy nie lepeij by było zrobić texturke całej ściany (np. front, bok, tył)...
Można by było zadabać o szczegóły np. zniszczony tynk, brudna ściana, itp. To tylko moja sugestia...
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 26 paź, 2004 18:53

Pietras_Stinger napisał(a):Mam pytanko... Czy nie lepeij by było zrobić texturke całej ściany (np. front, bok, tył)...
Można by było zadabać o szczegóły np. zniszczony tynk, brudna ściana, itp. To tylko moja sugestia...


Ależ czy ja ci bronię? Nie krępuj się i zrób takowe.
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Mój addon budynku

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Mój addon budynku

PostN 08 wrz, 2024 11:44

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Mój addon budynku

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Mój addon budynku

PostPt 06 gru, 2024 08:00

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Mój addon budynku

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 7 gości

cron