Jak zrobić by waypoint pojawił się dopiero po wejściu w wyzwalacz? I nie chodzi mi o
zsynchronizowanie jednego waypointa z wyzwalaczem, tylko o takie coś,
że przez pewien czas(dopóki nie wejdzie się w obszar triggera)
nie ma żadnego celu, można się włóczyć jak się chce, a jak się wejdzie w obszar wyzwalacza to pojawia się wytyczna? Fajnie by było, gdyby pojawiało się w briefingu, nie trzeba go robić, ale możesz.
Pierwszy waypoint stawiasz byle gdzie... Promień rozmieszczenia/zakres ukończenia dałem na 500. Następny WP typu przełącz zsynchronizowany z wyzwalaczem typu zmiana. Wyzwalacz 50 x 50, aktywcja ktokolwiek. I kolejny WP... jaki tam sobie chcesz. Jednostka pójdzie do tego ostatniego dopiero po aktywacji wyzwalacza, a zanim wejdzie w wyzwalacz, będzie łazić w obszarze pierwszego waypointa.
A ja już tak! :duma:
W aktywacji wyzwalacza po prostu wklepujesz to samo co w briefingu.
Czyli to całe tsk1 = ...
Działa tak, że dopóki nie zostanie uruchomiony wyzwalacz,
to tego zadania w briefingu nie ma.
gp = group player; pkt = gp addWaypoint [position ad1, 0]; [gp, 2] setWPPos getPos ad1; // dwójka oznacza że jest to drugi waypoint twojej grupy, jeśli masz już np. trzy waypointy zmień liczbę na 4 [gp, 2] setWaypointType "MOVE"; // dwójka oznacza to samo co wyżej gp setCurrentWaypoint [gp, 2];