Teraz jest Wt 24 cze, 2025 09:42


Spadający UH-60L

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Lewy

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): So 30 lip, 2005 12:17
  • Lokalizacja: Zwolen

Spadający UH-60L

PostSo 17 wrz, 2005 21:29

Mam pytanie. Jak zrobić coś takiego że leci sobie uh-60 a na ziemi jakis ziomek z rpg i jak zrobic aby jak strzeli i trafi uh zaczal sie "obracac" i spadac? tu mam kod jak zrobic aby on sam bez strzalu zaczal sie obracac ale nie wiem jak go przerobic:
; tail-rotor fail script by Vektorboson
; SYNTAX
; [CHOPPER, <RANDOMKILLS, MAXKILLS>] exec "effects\tailrotor.sqs"
; CHOPPER is the helicopter
; RANDOMKILLS is either true or false (random people are killed)
; MAXKILLS is maximum of randomkills

_heli = _this select 0
_random = true
_maxkills = 4
?count _this == 2: _random = _this select 1; _maxkills = 4
?count _this == 3: _random = _this select 1; _maxkills = _this select 2

; Position of helicopter engine (adjust this for different helicopters!)
_enginePos = [0, -3, 1]

drop ["cl_fire", "", "Billboard", 1, 1, _enginePos, [0,-3,1], 0, 1, 1, 0.001, [1,5], [[1,1,1,1],[1,1,1,0]], [0], 0.1, 0.2, "", "", _heli]
~0.05
drop ["cl_fire", "", "Billboard", 1, 1, _enginePos, [0,-3,1], 0, 1, 1, 0.001, [1,5], [[1,1,1,1],[1,1,1,0]], [0], 0.1, 0.2, "", "", _heli]
~0.02
drop ["cl_fire", "", "Billboard", 1, 1, _enginePos, [0,-3,1], 0, 1, 1, 0.001, [1,5], [[1,1,1,1],[1,1,1,0]], [0], 0.1, 0.2, "", "", _heli]
_AddDir = 0.1
~(random 1)

#loop
_dir = getDir _heli
?_AddDir < 5: _AddDir = _AddDir + 0.05
_heli setDir (_dir + _AddDir)
_v = Velocity _heli
_heli setVelocity [((_v select 0) / 1.001), ((_v select 1) / 1.001), -5]
drop ["cl_basic", "", "Billboard", 7, 7, _enginePos, [0,0,0], 0, 1, 1, 0.001, [1,5], [[0,0,0,0],[0,0,0,0.7],[0,0,0,0]], [0], 0.1, 0.2, "", "", _heli]
~0.01
?getPos _heli select 2 > 2: goto "loop"

?alive _heli: _heli setDammage 0.8; _heli setFuel 0
?!alive _heli: exit

?!_random: exit
; now the randomkills
_crew = crew _heli
_c = count _crew
_i = 0
_kills = 0
#crew
_unit = _crew select _i
?random 1 > 0.8 && _unit != player: _unit setdammage (random 1)
?random 1 > 0.8 && _unit != player && _kills < _maxkills: _unit setdammage 1; _kills = _kills + 1
_i = _i + 1
?_i < _c: goto "crew"


Z gory thx!!! :)
"Ideą naszej Ery jest życ na Plusie i mówić Heyah to Samych Swoich!!!"

L3V7 ZIOOOM xD
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostPn 19 wrz, 2005 15:38

żebyhelikopter spadł na ziemię wpisz mu w punkcie trasy: this SetDammage 1. żeby gościu wystrzeliłw helikopter znajdźskrypt na ofp.bmj.pl. Było coś takiego o tworzeniu intra, ale że gościu niszczy konwój.
Obrazek
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostPn 19 wrz, 2005 15:53

l.o.o.n.y => nie dosc ze nie zrozumiales o co chodzi, to jeszcze mu zle poradziles :]
Offline
Avatar użytkownika

Lewy

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): So 30 lip, 2005 12:17
  • Lokalizacja: Zwolen

PostPn 19 wrz, 2005 16:10

ehh loony :/ ogladales helikopter w ogniu ? jesli tak to widziales jak polecialo rpg walnelo w Black Hawka a ten zaczal sie obracac i spadl :???:
i mam teraz taki problem:
biore ziomka z rpg-7 AA i wpisuje w wyzwalaczu:
warunek: a ammo "RPGLauncher"<1 czy jakos tak dokladnie nie pamietam
przy aktywacji: [] Exec "effects/tailrotor.sqs"

i nic sie nie dzieje kolo wali z rpg ale tamten leci dalej :/
"Ideą naszej Ery jest życ na Plusie i mówić Heyah to Samych Swoich!!!"

L3V7 ZIOOOM xD
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 19 wrz, 2005 16:10

A może zrobić wielki objazd ?

Jeżeli to ma być w intrze to użyj niewidzialnego celu, który znajduje się w EU Mapfactu, ustaw go tak, aby rakieta przeleciała obok helikoptera. Komenda RPG doFire target - to chyba znasz.

W zależności od tego jaka jest odległości między strzelającym i celem rakieta będzie leciała przez pewien czas - po upływie tego czasu skryptem tworzysz małą ekslozje obok heli, która albo go nie uszkodzi lub uszkodzi go poważne w tym przypadku moża zastosować taką komende.

Tworzysz wezwalacz w Warunku wpiszujesz: GetDammage heli>0.3, a w aktywacji heli setdammage 0. (Nie wiem czy dobrze napisałem ">|<")
Do stworzenia eksplozji wystarczy skrypt który znajduje się w modzie WWII Colection w misji Flak Demo, czy jakoś tak - można też poszukać na OFPEC, albo stworzyć wybuch na pozycji helikoptera, ale wtedy napewno heli zostanie uszkodzony i będzie wymagana komenda, którą napisałem wyżej.

Po tym wszystkim uaktywniasz skrypt spadania, który już masz i gotowe.

Troche to długie i mam to skomplikowanie wytłumaczone (chyba) no, ale powinno działać. :)
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 19 wrz, 2005 16:12

Lewy napisał(a):biore ziomka z rpg-7 AA i wpisuje w wyzwalaczu:
warunek: a ammo "RPGLauncher"<1 czy jakos tak dokladnie nie pamietam
przy aktywacji: [] Exec "effects/tailrotor.sqs"

i nic sie nie dzieje kolo wali z rpg ale tamten leci dalej :/


A nie przyszło ci do głowy że ten RPG-7 AA ma w edytorze inną nazwę niż RPG-75 BISu? :roll:
Offline
Avatar użytkownika

Lewy

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): So 30 lip, 2005 12:17
  • Lokalizacja: Zwolen

PostPn 19 wrz, 2005 16:54

dobra problem tak jakby rozwiazalem sam ale plakac mi sie jak wyglada ten skrypt :beksa:
Heli obraca sie spada i przed ziemia coraz wolniej i laduje a tu powinna byc eksplozja chociaz troche podobna do tej co byla w BHD :neutral:
ehh...

Dodane:
A przypadkiem w packu helikopterów BAS'u (UH-60L itd.) nie ma przypadkiem takiego skryptu?
Jak by ktoś umiał zrobić coś takiego to prosze żeby jak będzie miał troche wolnego czasu to spróbował mi napisać coś takiego :/ :cry:
"Ideą naszej Ery jest życ na Plusie i mówić Heyah to Samych Swoich!!!"

L3V7 ZIOOOM xD
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 19 wrz, 2005 17:13

Coraz wolniej ? :| No, ale zawsze w takim samym czasie :/ No to zrób po upływie pewnej ilości czasu BOOM, postaw shella createvehicle chyba wiesz o co chodzi :P
Offline
Avatar użytkownika

Lewy

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): So 30 lip, 2005 12:17
  • Lokalizacja: Zwolen

PostPn 19 wrz, 2005 17:18

JEST!!! Znalazlem na ofpec.com skrypcik :D tylko ze sie nie dymi z ogona :/
"Ideą naszej Ery jest życ na Plusie i mówić Heyah to Samych Swoich!!!"

L3V7 ZIOOOM xD
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 19 wrz, 2005 17:19

Nie wystarczyłoby odpowiednio wyedytować tego, w odpowiednim momencie dając eksplozję zamiast dalszego obracania? Albo w wyzwalaczu ustalić, że jak heli znajdzie się na danej wysokości to wybucha? Jest sporo możliwości...

PS: Gdy to pisałem, postu powyżej jeszcze nie było...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Lewy

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): So 30 lip, 2005 12:17
  • Lokalizacja: Zwolen

PostPn 19 wrz, 2005 17:24

ta tylko ze w tym pierwszym to on spada obraca sie i ledwo nad ziemia wyrzuca go troszke do gory gasi silnik i spada i stoi (to wlasnie ten o ktorym jest mowa od poczatku) :???:
"Ideą naszej Ery jest życ na Plusie i mówić Heyah to Samych Swoich!!!"

L3V7 ZIOOOM xD
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 19 wrz, 2005 17:26

No to mówię cholera, że wystarczy go odpowiednio przerobić...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Lewy

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): So 30 lip, 2005 12:17
  • Lokalizacja: Zwolen

PostPn 19 wrz, 2005 17:27

Problem został rozwiązany! Dziękuję wszystkim którzy namęczyli się aby mi pomóc!!!

Dokładne rozwiązanie jest tu: http://www.flashpoint.pl/forum2005/viewtopic.php?t=6758


Dziękuje jeszcze raz i pozdrawiam!!!
"Ideą naszej Ery jest życ na Plusie i mówić Heyah to Samych Swoich!!!"

L3V7 ZIOOOM xD
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Spadający UH-60L

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Spadający UH-60L

PostPn 09 wrz, 2024 00:56

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 13 gości