
Zaczynam robić kampanię umieszconą na wyspie Star Light. Prawdę mówiąc wątpię, abym ją miał ukończyć, ale byćmoże któryś z moich kumpli się tego podejmie
. Zarys histroyczny?
Spokojne Star Light City. Godzina 24.00, cisza i ciemność. Większość mieszkańców śpi, ale nie patrole policji strzegące bezpieczeństwa publicznego. Ty wcielasz się w jednego z policjantów (imię jeszcze nie wybrane), który siedzi z kolegą na nocnym patrolu. 100% rutynowej, nudnej, pączkowej
roboty, ale nagle, z dużą prędkością przejeżdża koło was jeep. Ruszacie w pościg, samochód zatrzymuje się, wybiega z niego ubrany po wojskowemu mężczyzna i... wybucha
¦ledztwo wykazało, że za pazuchą miał materiały wybuchowe, ale pościg policji musiał go mocno przestraszyć i nerwy mu puściły. Policja podejrzewa, że miał dokonać zamachu w pobliskim urzędzie miasta, ale nikt nie wie, czemu to miało służyć... W mieście zaczynają się dziać dziwne rzeczy (wypadki coraz częściej chodzą po ludziach etc. Naszemu "dobremu glinie" wydaje się, że coś się kroi...
Na razie gotowe są dwie misje (gotowe to raczej strasznie dużo powiedziane - lepszym słowem byłoby "ledwie działające", albo "wersja alpha"
)
Jako że piszę scenariusze do filmów krótkometrażowych
możecie liczyć na całkiem niezłą historyjkę, pełną nieoczekiwanych zwrotów akcji.
Pewne jest, że nie będziemy grać tylko jedną postacią. Akcja będzie przebiegać wielotorowo (co już zawarłem w wymądzonych przeze mnie misjach
)
1) Jako policjant, który broni Star Light City, ale w obliczu przeważających sił wroga będzie zmuszony do odwrotu.
2) Jako rosyjski żołnierz (tzw. mięcho armatnie)
3) W ok. dwóch misjach na 100% zagracie jako żołnierz SpecNatz'u (działając jako dywersant [m.in. będziecie wysadzać najważniejsze struktury pola naftowego tj. główny rozdzielnik przez który ropa płynie do miasta i najważniejsze wieże wiertnicze {btw. ta misja jest już częściowo gotowa}])
4) Jako żołnierz ruchu oporu (nasz były policjant znaczy się
)
Jeszcze jedno - wielotorowość, będzie polegała czasem na tym, że tę samą misję będziemy oglądali z przeciwnej strony barykady
Od razu stwierdzam, że nie wiem czy uda mi się wykonać tą kampanię, a nawet jeśli, to nie wiem jak ona mi wyjdzie
wątpię również, żeby ilość misji przekroczyła liczbę 15 (szkoła, fechtunek, itp. zabierają sporo czasu
)
życzcie mi szczęścia
btw. nawet jak się nie uda zrobić całości to może wypuszczę te misje, które uznam za najbardziej "reprezentatywne"
(chociaż szczerze wątpię, żeby mogły choćby do pięt dorosnąć misjom doświadczonych mission makerów
)
Spokojne Star Light City. Godzina 24.00, cisza i ciemność. Większość mieszkańców śpi, ale nie patrole policji strzegące bezpieczeństwa publicznego. Ty wcielasz się w jednego z policjantów (imię jeszcze nie wybrane), który siedzi z kolegą na nocnym patrolu. 100% rutynowej, nudnej, pączkowej
Na razie gotowe są dwie misje (gotowe to raczej strasznie dużo powiedziane - lepszym słowem byłoby "ledwie działające", albo "wersja alpha"

Jako że piszę scenariusze do filmów krótkometrażowych

Pewne jest, że nie będziemy grać tylko jedną postacią. Akcja będzie przebiegać wielotorowo (co już zawarłem w wymądzonych przeze mnie misjach
1) Jako policjant, który broni Star Light City, ale w obliczu przeważających sił wroga będzie zmuszony do odwrotu.
2) Jako rosyjski żołnierz (tzw. mięcho armatnie)
3) W ok. dwóch misjach na 100% zagracie jako żołnierz SpecNatz'u (działając jako dywersant [m.in. będziecie wysadzać najważniejsze struktury pola naftowego tj. główny rozdzielnik przez który ropa płynie do miasta i najważniejsze wieże wiertnicze {btw. ta misja jest już częściowo gotowa}])
4) Jako żołnierz ruchu oporu (nasz były policjant znaczy się
Jeszcze jedno - wielotorowość, będzie polegała czasem na tym, że tę samą misję będziemy oglądali z przeciwnej strony barykady

Od razu stwierdzam, że nie wiem czy uda mi się wykonać tą kampanię, a nawet jeśli, to nie wiem jak ona mi wyjdzie

życzcie mi szczęścia
btw. nawet jak się nie uda zrobić całości to może wypuszczę te misje, które uznam za najbardziej "reprezentatywne"
Ostatnio edytowano Pt 06 sty, 2006 23:59 przez zygomir, łącznie edytowano 1 raz
Forever Punk!