Teraz jest Pn 23 cze, 2025 23:50


DM Tiny Red Mexico

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

DM Tiny Red Mexico

PostPt 26 lis, 2004 22:28

Mam następujące pytanie - czy byłoby zapotrzebowanie na "nowy" DM Little Mexico? Wydaje mi się, że sporo osób w to gra. Zawsze się paru chętnych znajduje. Kłopot w tym, że mapka jest już "wkuta" na pamięć. Mogę zrobić nową (a nawet kilka nowych) dosłownie w parę godzin - pytanie tylko czy jest sens (właściwie to pytanie retoryczne) i czy są jakieś sugestie odnośnie tego jak ma wyglądać ta mapka.
Ostatnio edytowano So 25 gru, 2004 22:47 przez alderous, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostPt 26 lis, 2004 22:57

jesli zrobisz inna mapke to juz nie bedzie to little mexico:D
Offline
Avatar użytkownika

Elej

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 285
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 09:53
  • Lokalizacja: łódź

PostPt 26 lis, 2004 23:41

Na czy miałyby polegać zmiany względem pierwowzoru?
Tylko zmiana lokacji?
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 27 lis, 2004 00:02

Elej napisał(a):Na czy miałyby polegać zmiany względem pierwowzoru?
Tylko zmiana lokacji?


Zmiana budynków i ich wzajemnego ustawienia oraz skrócenie tego przydługiego intro. Ponieważ mechanika i pomysł byłby ten sam, więc nie sposób nazwać tego "nowym DM Little Mexico".

Choć jest to bardziej pracochłonne niż mi się wydawało to chcę to zrobić, bo DM'ki lubię tzn. czasem mam potrzebę wskoczyć na 30 minut, by zagrać coś odstresowującego, a granie wciąż w Little Mexico zaczyna mnie nudzić (ze względu na znany na pamięć teren).

Myślę że spróbuję zrobić dwa warianty - do jednego wykorzystam wyłącznie budynki z baz wojskowych, a do drugiego spalone budynki z Kolgujeva. Ogólnie raczej bez takich do których można wejść. Co najwyżej w charakterze "przejść".
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostSo 27 lis, 2004 00:18

Osobiście za DM'kami nie przepadam, ale little mexico mi się podobało... faktycznie konstrukcja jest dosć prosta, chętnie zagrałbym w czymś nieco bardziej rozbudowanym.
Jestem za! :spoko:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostSo 27 lis, 2004 01:35

big hexenkessel + bch hex deluxe w wersji DM ?
Offline
Avatar użytkownika

Mitnic

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 226
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:29
  • Lokalizacja: urA

PostSo 27 lis, 2004 10:16

Jest teqila ;-)
Obrazek
Athlon 64 3800+ 2460Mhz, 768 DDRAM PC 400, Palit GeForce 6800 GS 450/1000 Mhz, Fujitsu 8GB, Modecom MC 350 PFC
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 27 lis, 2004 12:26

Remcio napisał(a):Osobiście za DM'kami nie przepadam, ale little mexico mi się podobało... faktycznie konstrukcja jest dosć prosta, chętnie zagrałbym w czymś nieco bardziej rozbudowanym.
Jestem za! :spoko:


A kto powiedział, że ja to chcę rozbudowywać? Ma być tak samo tyle, że z nowym układem "uliczek" i tyle...Nie chce wielkiej mapy na której 3-4 graczy nie będzie się mogło znaleźć :?
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostSo 27 lis, 2004 13:09

pisząc "rozbudowanym" nie miałem na myśli większym... poprostu tamta mapka ma bardzo prostą budowę... myślałem raczej o większej ilości przeszkód, nie o powiększaniu mapu
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Elej

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 285
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 09:53
  • Lokalizacja: łódź

PostSo 27 lis, 2004 16:22

Remcio napisał(a):(...) myślałem raczej o większej ilości przeszkód (...)

zwiększenie liczby obiektów = zwiększenie lagów
Offline
Avatar użytkownika

Mitnic

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 226
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:29
  • Lokalizacja: urA

PostSo 27 lis, 2004 17:28

Bzdura wiekszosc obiektow typu domy i obiekty nieruchome nie maja wplywu na lagi. Jedynie moze Ci przyciac grafika.
Obrazek
Athlon 64 3800+ 2460Mhz, 768 DDRAM PC 400, Palit GeForce 6800 GS 450/1000 Mhz, Fujitsu 8GB, Modecom MC 350 PFC
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 27 lis, 2004 18:12

Remcio napisał(a):pisząc "rozbudowanym" nie miałem na myśli większym... poprostu tamta mapka ma bardzo prostą budowę... myślałem raczej o większej ilości przeszkód, nie o powiększaniu mapu


Myślałem o tym, ale może właśnie na tym polega jej urok? Dzięki temu, że nie ma się gdzie chować, gra jest dynamiczna i nie jest serią zasadzek.

Wysłany 27 Lis 2004, 22:56:

W sumie mapka mogłaby być już na jutrzejszy wieczór :)
Offline
Avatar użytkownika

sjojok

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2004 16:16
  • Lokalizacja: Gliwice

PostN 28 lis, 2004 21:48

mogło przydać się też pare krzaczków
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 28 lis, 2004 21:49

sjojok napisał(a):mogło przydać się też pare krzaczków


Precz z kamperami! :lol:
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostŚr 01 gru, 2004 19:13

alderous napisał(a):
sjojok napisał(a):mogło przydać się też pare krzaczków


Precz z kamperami! :lol:


To co ty tu jeszcze robisz?:P(joke)
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 6 gości

cron