Teraz jest Pn 23 cze, 2025 19:37


Nieśmiertelność w ofp

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

gamer

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): So 04 gru, 2004 06:26

Nieśmiertelność w ofp

PostN 12 gru, 2004 01:52

Wiem jak być nieśmiertelnym w OFP! Oto jak tego dokonać:

UWAGA!!! Najpierw należy zrobić kopię "scripts.pbo" w katalogu "Dta".

1. Rozpakować "scripts.pbo" w katalogu "Dta"
2. W rozpakowanym folderze "scripts" otworzyć plik "onPlayerKilled.sqs"
3. Zmienić całą zawartość na:

&2

_player = _this select 0

_player setdammage 0

_player addaction["Wyjście","onPlayerKilled_exit.sqs"]

exit

4. Zapisać plik i utworzyć (w katalogu "scripts") skrypt "onPlayerKilled_exit.sqs" z zawartością:

disableuserinput true

enableEndDialog
~0.1

disableuserinput false

5. Zapisać go i spakować "scripts" do "scripts.pbo"
Ostatnio edytowano N 12 gru, 2004 02:50 przez gamer, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Grabarz^^

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 224
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 23:59
  • Lokalizacja: Darłowo

PostN 12 gru, 2004 01:56

Nie zamierzam tego próbować, bo nawet jeśli działa to chyba nadaje się tylko do...właśnie, do czego? :| Po co nieśmiertelność w OFP? Przecież żołnierze na współczesnym polu walki nie są nieśmiertelni :]
Offline
Avatar użytkownika

gamer

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): So 04 gru, 2004 06:26

PostN 12 gru, 2004 02:18

Zrobiłem jeszcze skrypt, który umożliwia skakanie.

1. Utworzyć w katalogu misji skrypt (np. skok.sqs) i wpisać tam:

_player = _this select 0

_ox = getpos _player select 0
_oy = getpos _player select 1
_oz = getpos _player select 2
_player setpos [_ox,_oy,_oz +0.1]
~0.01

_player setpos [_ox,_oy,_oz +0.2]
~0.01

_player setpos [_ox,_oy,_oz +0.3]
~0.01

_player setpos [_ox,_oy,_oz +0.4]
~0.01

_player setpos [_ox,_oy,_oz +0.5]
~0.01

_player setpos [_ox,_oy,_oz +0.6]
~0.01

_player setpos [_ox,_oy,_oz +0.7]
~0.01

_player setpos [_ox,_oy,_oz +0.8]
~0.01

_player setpos [_ox,_oy,_oz +0.9]
~0.01

_player setpos [_ox,_oy,_oz +1]

exit

2. Zapisać go i w edytorze w polu inicjacji gracza wpisać "this addAction ["Skok","skok.sqs"]
Ostatnio edytowano Pn 13 gru, 2004 22:12 przez gamer, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostN 12 gru, 2004 02:26

na co nam skakanie w OFP?:)
Wyczyn to wielki skoczyć z M60 i 4 taśmami amunicji lub LAW i 3 pociskami:)
Co do nieśmiertelności to sądzę, że takie coś jest dla tych co nie potrafią docenić piękna OFP.
Aha. to nie powinno być w dziale Edytor?:)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostN 12 gru, 2004 11:50

zaraz was chyba wystrzelam :twisted:

Za co kochacie ofp? - za możliwość edycji i modyfikowania wszelakich parametrow. Więc przestańcie gadać jak stare babcie "a po co? I tak się nie uda itd" Pewnie cały czas możecie wyrażać swoje opinie. Ale mnie bardziej odpowiada taka modyfikacja OFP niż 1500 model kałacha który różni się od poprzedniego nickiem autora :| A gdy pojawia się taki addon to jakoś nikt nie pyta "po co nam 1500 model kałacha w OFP? Mamy przecież 1499 identycznych"
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 12 gru, 2004 11:58

Co do tej nieśmiertelności to warto pamiętać że po takim zabiegu (modyfikacji scripts.pbo) mamy duże szanse zostać uznanym za czitera. Po drugie sprawdź gamer'rze czy przypadkiem po "zmartwychstaniu", przeciwnicy nie zaczynają ignorować twojej obecności :] - to psuje całą zabawę, bo po co być nieśmiertelnym skoro nikt nie chce cię zabić? :lol:
Ostatnio edytowano N 12 gru, 2004 13:49 przez alderous, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostN 12 gru, 2004 12:02

MaRcin napisał(a):zaraz was chyba wystrzelam :twisted:

Za co kochacie ofp? - za możliwość edycji i modyfikowania wszelakich parametrow. Więc przestańcie gadać jak stare babcie "a po co? I tak się nie uda itd" Pewnie cały czas możecie wyrażać swoje opinie. Ale mnie bardziej odpowiada taka modyfikacja OFP niż 1500 model kałacha który różni się od poprzedniego nickiem autora :| A gdy pojawia się taki addon to jakoś nikt nie pyta "po co nam 1500 model kałacha w OFP? Mamy przecież 1499 identycznych"


To było do mojej wypowiedzi?
Obrazek

HAV

PostN 12 gru, 2004 12:29

Czegoś mi tu brakuje....... czegoś jak rodzaj tematu :]
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostN 12 gru, 2004 12:32

Ale jest kod...zaraz... tu:

http://www.ofp.bmj.pl/index.php?page=kody

coprawda napisane ,że nie zawsze działa ,ale chyba szybciej się to robi...poza tym są skrypty czegoś jak "apteczka" dla każdego żołnierza ,nie tylko sanitarjusza...można wykożystać w misji i jest to wygodniejsze niż bieganie za szpitalem polowym lub medykiem.
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostN 12 gru, 2004 13:47

Powinniście się cieszyć że macie rodaka znającego się na skryptach. W świecie OFP to potężna broń Colonel też od razu nie zaczynał od wielu stanowisk strzeleckich, tylko od prostych skryptów. Mam nadzieje że za tym skryptem będzie masa jeszcze innych ciekawych skryptów
Obrazek
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostWt 14 gru, 2004 18:00

gandalf the white oznajmił na forum BIS'u o wydaniu filmiku, prezentującego działo grawitacyjne, stworzone przez Meteorcrater'a. Ciekawe co jeszcze zobaczymy w naszym leciwym OFP ]:->

Co racja to racja...
Offline
Avatar użytkownika

sjojok

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2004 16:16
  • Lokalizacja: Gliwice

PostWt 14 gru, 2004 19:16

a jakim guzikiem będzie się skakało ?

a wy ciągle o tej m60 nie pomyślał z was ktoś że można to wykożystać do jednostek specjalnych jakiegoś dyrwersanta przecierz to nie są kalecy umieją przeskoczyć przez płot
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 20 gru, 2004 19:13

A mnie właśnie udało się opracować w 100% skuteczna metodę na uczynienie czegoś niezniszczalnym w OFP bez addonów, skryptów itp. :) (spacerek pod ogniem kilku drużyn sowieckiej piechoty był całkiem zabawny :lol: )
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostPn 20 gru, 2004 19:17

to podaj tę metodę...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 20 gru, 2004 19:35

Przemo_212 napisał(a):to podaj tę metodę...


Ja już nie prowadzę "działalności dydaktycznej", ale to żaden problem, bo jeśli nawet ja to nie podam to zrobi to kto inny - wystarczy cierpliwie poczekać. Poza tym i tak wszyscy korzystają z angielskich poradników, a gdzieś w nich na pewno jest to podane i trzeba tylko poszukać.

image 1

image 2

image 3
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 11 gości

cron