1. Warto poszukać.
2. Czy nikt z was nie czytał nigdy spisu komend na OFPC PL ?
person SaveStatus name
Typy zmiennych:
person: obiekt
name: łańcuch znaków
Typ Zwracanej wartości:
wartość logiczna
Wymagana wersja OFP:
1.75
Opis:
Zapisuje cechy obiektu person (object's properties), określone nazwą name, w pliku object.sav znajdującym się w folderze kampanii.
Przykład:
player SaveStatus "playerState"
_______________________________
3. Zerknij do kampanii, np: Resistance,
4. I jeśli dobrze myślę, to aby dodać do campaign space broń: addWeaponpool ["AK74",100] - czyli dodajemy AK74 w ilości 100 sztuk. Amunicję tak samo tylko addMagazinepool. Mogę się naturalnie mylić
I to wpisujesz w exit.sqs w misji 1. W drugiej misji do initu loadStatus, a broń jeśli jest za pomocą addWeaponpool to chyba nic nie trzeba do init.sqs