Teraz jest Pn 23 cze, 2025 15:31


DM Aerial Brawl (deathmatch na OH58)

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

DM Aerial Brawl (deathmatch na OH58)

PostŚr 22 gru, 2004 13:00

Zacząłem montować kolejną "pokręconą" misję MP. Tym razem jest to deathmatch na śmigłowce OH-58 z podmienionym uzbrojeniem na bardziej stosowne tj. 57x192. Mecz będzie rozgrywany na Malden (w właściwie nad Malden), a konkretnie na wysepce treningowej na której rozpoczyna się kampania CWC. Pora dnia będzie tylko jedna - ranek albo wieczór ponieważ rakiety o tej godzinie wyglądają bajecznie, a zauważenie gracza, który dopiero co się zrespawnował i nie poderwał jeszcze maszyny, bardzo utrudnione. Wraz z graczem respawnuje się śmigłowiec tzn. gracz pojawia się od razu w śmiglaku. Miejsce respawnu jest pseudolosowe tzn. wyznaczone kilkadziesiąt miejsc, z których można bezpiecznie wystartować i maszyna z graczem pojawia się w jednym z nich. żeby nie było nudno i gra ograniczała się tylko do polowania na przeciwników, będzie też drugi cel w postaci zgaszenia ogniska (za co będą punkty). a za każdym razem kiedy ognisko zostanie zgaszone, będzie pojawiało się zapalone gdzie indziej.
Ostatnio edytowano So 25 gru, 2004 22:48 przez alderous, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

Elej

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 285
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 09:53
  • Lokalizacja: łódź

PostŚr 22 gru, 2004 13:40

No całkiem spoko :wink: .
A co z tym ogniskiem? żeby je zgasić trzeba wylądować, wysiąść, podejść i dopiero zgasić?
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 22 gru, 2004 13:52

Elej napisał(a):No całkiem spoko :wink: .
A co z tym ogniskiem? żeby je zgasić trzeba wylądować, wysiąść, podejść i dopiero zgasić?


Dokładnie. Niestety nie da sie za pomocą salwy rakiet - próbowałem :mrgreen:
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostŚr 22 gru, 2004 13:54

Z tym ogniskiem to będzie lipa. Małe szanse by miał gracz na bezpieczne lądowanie, zgaszenie ogniska, ponowne wystartowanie przy liczbie graczy ~ 4. Znacznie bardziej praktyczny byłby jakiś punkt kontrolny, generowany losowo przez który musiałby przelecieć gracz.
Ale to jest tylko moje zdanie a zrobisz jak będziesz chciał
Ogólnie pomysł mi się podoba :spoko:
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

BlaK

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 167
  • Dołączył(a): Pn 27 wrz, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Warszawa

PostŚr 22 gru, 2004 14:26

Pomysł fajny ale to ognisko to dziwna sprawa.
Aldi a mógłbyś zrobić wybór uzbrojenia tj. 30mm, FFAR itp?
Offline
Avatar użytkownika

Kac

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:19
  • Lokalizacja: Nowa Sól

PostŚr 22 gru, 2004 14:41

Czy to nie jest przypadkiem mutacja Andersena Gunshipa? :mad: Jak ja nienawidzę tej mapki
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 22 gru, 2004 14:42

BlaK napisał(a):Pomysł fajny ale to ognisko to dziwna sprawa.
Aldi a mógłbyś zrobić wybór uzbrojenia tj. 30mm, FFAR itp?


Nie bierzecie pod uwagę, że gra miałaby miejsce miedzy 5:00-5:30 na obszarze całej wysepki, która ma spore wymiary. IMHO nie byłoby dużego problemu z wylądowaniem i zgaszeniem - wystarczyłoby trochę szczęścia. Poza tym to nie jest konieczne, można tylko polować na innych, ale jeśli na niebie zrobi się przez chwilę luźniej to czemu nie spróbować?

Co do wyboru uzbrojenia to bez zmian w configu addonu prawdopodobnie się nie da, a nie chcę by to wymagało dodatkowych addonów. Sądzę, że Rakiety 57 mm w ilości 192 sztuk to jest wystarczający "argument", a o piątej nad ranem wyglądają po prostu bajkowo :)

Kac napisał(a):Czy to nie jest przypadkiem mutacja Andersena Gunshipa? Jak ja nienawidzę tej mapki


To zależy co rozumiesz przez "mutacja". Idea Andersena opiera się na możliwości korzystania z każdego rodzaju sprzętu (przydzielanego zresztą losowo) i polega wyłącznie na eksterminacji strony przeciwnej (jak prawie w każdym DM zresztą) na maksymalnie otwartym terenie (zero czajenia się). Tu jest trochę inaczej.
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostŚr 22 gru, 2004 14:47

można się schować za chmurką :rotfl2:
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

BlaK

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 167
  • Dołączył(a): Pn 27 wrz, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Warszawa

PostŚr 22 gru, 2004 14:55

Alderous widzialem cos podobnego bodajze w ECLu, zwykle lodzie Mark II PBR strzelały 30MM HE jak M2A2 więc jakoś się musi dać O_o
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 22 gru, 2004 15:07

BlaK napisał(a):Alderous widzialem cos podobnego bodajze w ECLu, zwykle lodzie Mark II PBR strzelały 30MM HE jak M2A2 więc jakoś się musi dać O_o


Owszem, ale to musi być podobna broń tzn. nie ma problemu z zamianą np ZuniLauncherOH na Rocket57x192 albo Browning na Gun120, ale działa na rakiety i odwrotnie nie zamienisz.
Offline
Avatar użytkownika

BlaK

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 167
  • Dołączył(a): Pn 27 wrz, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Warszawa

PostŚr 22 gru, 2004 15:18

A, to nie wiedziałem. Szkoda :(

HAV

PostŚr 22 gru, 2004 15:40

Kolejny dobry pomysł Aldiego, powiedziałbym nawet świetny ;-) Bardzo chętnie skopię komuś cztery litery :twisted:....... i nie gadać mi tu, że się wylądować nie da, żeby ognisko zgasić :lol:
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 22 gru, 2004 17:28

Gra na wersji pre-alpha, pełnej bugów i niedokończonej była całkiem zabawna :mrgreen:

Ewentualnie zamiast gaszenia ogniska można dać coś łatwiejszego w postaci celów naziemnych, ale to chyba byłoby za łatwe...
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostŚr 22 gru, 2004 18:07

Właśnie to zgaszenie ogniska może być najciekawsze trzeba wylądować wysiąść zgasić i jeszce się modlić aby przy wznoszeniu przeciwnik Cię nie dorwał.

Ogólnie pomysł zaje...walisty :spoko:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ravq

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Wt 12 paź, 2004 14:36

PostŚr 22 gru, 2004 20:26

Mi siępomysł podoba. Ale mam propozycje.

Zamień/zrób tez wersję na/z KA50 - on ma działko (też byloy fajnie)
Obrazek
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 17 gości