Teraz jest Pn 23 cze, 2025 17:14


DM Aerial Brawl (deathmatch na OH58)

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kac

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:19
  • Lokalizacja: Nowa Sól

PostŚr 22 gru, 2004 20:43

Jak w to zagram, to może się przekonam do tej misji, ognisko Aldi lepiej zostaw w spokoju :grin:
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 22 gru, 2004 23:28

Nadałem misji nazwę Aerial Brawl i w sumie można ją już testować, choć nie ma jeszcze briefingu ( z ogniskiem też narazie sobie odpuściłem, bo to nie jest wcale takie proste, sprawić by zawsze pojawiało się gdzieś na "lądzie").

HAV

PostŚr 22 gru, 2004 23:36

Chrzanić briefing :mrgreen: mów lepiej kiedy na testy można wpaść :rotfl2:
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 22 gru, 2004 23:37

HAVOC napisał(a):Chrzanić briefing :mrgreen: mów lepiej kiedy na testy można wpaść :rotfl2:


Możesz w tej chwili :]
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostŚr 22 gru, 2004 23:47

alderous napisał(a):Nie bierzecie pod uwagę, że gra miałaby miejsce miedzy 5:00-5:30 na obszarze całej wysepki, która ma SPORE WYMIARY.


Spore wymiary + szybkie przemieszczanie = LAAG
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 23 gru, 2004 01:18

Częsciowo tak, ale jak wykazał dzisiejszy test i tak wszyscy starają się zyskać przewagę wysokości i walczy się na pułapie ok. 300 metrów. Możliwe jednak, że przerzucę się na desert Island, tyle że ona jest trochę za duża jak na moje potrzeby. W każdym razie grający widza się na radarch więc raczej się znajdą. Poza tym jeśli respawny będą w jednym rejonie to siłą rzeczy walka będzie w ten rejon "ściągna".

Obrazek

Jak w star trek'u :lol:
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostCz 23 gru, 2004 02:08

te czerwone niebo to mi bardziej przypomina Dzień Niepodległości
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

BlaK

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 167
  • Dołączył(a): Pn 27 wrz, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Warszawa

PostCz 23 gru, 2004 12:18

KIedy mozna wpasc na drugie testy? :P
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 23 gru, 2004 14:20

Może dziś...

Poprawiłem (taką mam nadzieję) oba najbardziej irytujące problemy tj. nadmiar respawn'owanych śmigłowców oraz to, że po drugim respawnie nie chciało już respawnować się w innych miejscach. W każdym razie w jednoosobowym teście wszystko działało poprawnie.

{dodane} Usunąłem spadochrony. życzę miłego lotu :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostCz 23 gru, 2004 19:54

coś kręcisz :) ja dodałem żołnierzowi działko od szyłki i działo 120 mm :D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 23 gru, 2004 20:16

Smookie napisał(a):coś kręcisz :) ja dodałem żołnierzowi działko od szyłki i działo 120 mm :D


Przecież chodzi o to jak broń jest opisana w modelu 3d. Zarówno działo jak i karabin ma lufę, a w przypadku rakiet niekierowanych już tak łatwo nie jest (są dwa miejsca z których wylatują rakiety). Spróbuj dać swojemu piechurowi, FFAR a się przekonasz.

{dodane} Dodałem do misji muzykę tj. wszystkie sześć kawałków the seventh leci jeden po drugim. W normalnym deathmatch'u by to przeszkadzało, ale w tym i tak słyszy się jedynie wirnik. Poza tym zmontowałem system punktacji niezależny od tego, który prowadzi engine (i w którym wychodzą głupoty). Punktacja podawana jest za każdym razem, gdy któryś z graczy zostanie strącony w formie hint'a i na końcu jako titleText. Oczywiście nie mam pojęcia czy ten systam działa :) .

HAV

PostCz 23 gru, 2004 22:56

Czyli trzeba przetestować :mrgreen:
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 24 gru, 2004 00:46

Punktowanie nie działa, ale za to są promocyjne screeny :mrgreen:

screen nr1
screen nr2
screen nr3

Trzeba zrobić coś co ułatwi orientację - może GPS dla każdego gracza? Czasem podczas walki można się nieżle oddalić od wyspy.
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostPt 24 gru, 2004 01:17

oooo znowu świetliki :rotfl2:

alderous napisał(a):Trzeba zrobić coś co ułatwi orientację - może GPS dla każdego gracza? Czasem podczas walki można się nieżle oddalić od wyspy.

Ale wystarczy wtedy wyłączyć silnik albo wyskoczyć. A przy wiekszej liczbie graczy nie powinno być problemu...
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 24 gru, 2004 13:34

Niby tak, ale mimo wszystko wolę go dodać - niektórzy nie lubią popełniać samobójstw w OFP.

Chyba udało mi się naprawić system punktowania.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 9 gości